וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופק המרכז לזכויות בע"מ" מובילה במימוש זכויות בתחום הביטוח הסיעודי

בשיתוף אופק המרכז לזכויות בע”מ, בשיתוף אופק המרכז לזכויות בע”מ

17.2.2020 / 14:41

החברה שמה לעצמה למטרה לסייע לקשישים במימוש זכויותיהם מול חברות הביטח ולסייע להם לקבל את הכספים המגיעים להם

קשיש. pixabay,
קשיש/pixabay

חברת "אופק המרכז לזכויות" בע"מ הינה החברה המובילה בתחום מימוש זכויות הביטוח הסיעודי. החברה מסייעת לאוכלוסיות הפגיעות ביותר בחברה - קשישים בעלי מוגבלויות וחולים סיעודיים במאבקן נגד חברות הביטוח. אפק המרכז לזכויות בע"מ מעניקה להם שירות מקצועי מעולה, מענה אדיב ואכפתי, ועל כך יכול להעיד מספרם העצום של הלקוחות שפונים ל"אופק".

בתחום שבו רבים מבטיחים עולם ומלואו תמורת תשלום מיידי, "אופק המרכז לזכויות בע"מ" היא מהחברות המעטות שפועלות על בסיס הצלחה בלבד, בשיטת "זכית - שילמת, לא זכית - לא שילמת". מזה כשלוש שנים פועלת אופק למען לקוחותיה בנחישות כשמטרתה הראשית היא לסייע למבוטחים להשיג את הקצבאות המגיעות להם בדין, והיא נלחמת בחברות הביטוח ללא ליאות ומבלי לוותר.

אחוזי ההצלחה בתביעות הסיעוד המטופלות דרך החברה הם כ-86%, גבוה משמעותית מאשר בניסיון עצמאי לתביעה. זאת הודות לניסיון, המקצועיות והידע הקיימים בחברה.

ב"אופק המרכז לזכויות בע"מ" קיימת מנהלת מחלקה בעלת כעשרים שנות ניסיון בתחום הביטוח, צוות גדול של מומחים בתחום הביטוח הסיעודי וצוות כולל של מעל 110 עובדים שפועלים ללא ליאות למען החולה הסיעודי. "אופק המרכז לזכויות בע"מ" נאבקת ומצליחה במקום שאחרים נכשלים ונכנעים לגופים החזקים (חברות הביטוח) והיא כיום ללא ספק החברה המובילה בתחום.

לפני הגשת התיק לחברת הביטוח , התיק עובר מעקב צמוד של המומחית אשר מנהלת אותו אישית ובמלוא תשומת הלב. לאחר מכן התיק עובר שוב בדיקה קפדנית על ידי המנהלת המקצועית במחלקה. כך בונים ב"אופק הרכז לזכויות" מעטפת ביטחון לתיק ומוציאים אותו לחברות הביטוח באיכות הטובה ביותר. המטרה הראשית שעומדת לנגד בעלי חברת "אופק המרכז לזכויות בע"מ" ומנכ"ל החברה היא הגדלת סיכויי הזכייה בתיק. שיטת החברה היא להוציא את התביעות לחברות הביטוח במהירות האפשרית אך ללא פשרות כלל בצד המקצועי.

"אופק המרכז לזכויות בע"מ" היא חברה ששירתה עד כה אלפי לקוחות מרוצים בתחום הביטוח הסיעודי והצליחה להשיג ללקוחותיה מאות מיליוני שקלים מחברות הביטוח.

שירות הלקוחות ב"אופק המרכז לזכויות בע"מ"הוא שירות לקוחות הטוב ביותר הקיים בתחום. כל לקוח מטופל באופן מיידי. זהו חוד החנית של החברה ומשקיעים בו במיוחד, כך מעיד המנכ"ל. ב"אופק המרכז לזכויות " מעוניינים שכל לקוח יהיה מרוצה לא רק מהאיכות אלא גם מהשירות ומהיחס המיוחד.

שני סיפורי הצלחה מתוך אלפי סיפורים

א' ס', בן 65 מדרום הארץ היה לאחר אירוע מוחי. הוא הוכר לתקופה זמנית לקבלת קצבת סיעוד מדי חברת הביטוח הפניקס. לאחר בדיקת רופא מטעמה, שללה חברת הביטוח את זכאותו להמשך קבלת הקצבה. "אופק - המרכז לזכויות בע"מ" נכנסה לתמונה וסייעה לו בערעור אל מול חברת הביטוח והדרכה מתאימה, כך שקצבת הסיעוד בסך 5,300 ₪ לחודש חודשה ואושרה לו עד תום הזכאות.

י' א', בן 90 ממרכז הארץ הוא ניצול שואה חולה פרקינסון וסובל מעוד מכלול בעיות רפואיות. י' הגיש תביעה לחברת הראל ונדחה בטענה שאינו עומד בקריטריונים של קבלת קצבת סיעוד על פי תנאי הפוליסה. במסגרת טיפול של חברת "אופק - המרכז לזכויות בע"מ" בהגשת הערר לחברת הביטוח, הוכר י' רטרואקטיבית כסיעודי והוא מקבל קצבת סיעוד בסך 3,500 ₪ מדי חודש בחודשו לתקופה מרבית של 60 חודשים.

כמו אלו נעזרו עוד רבים בשירות המקצועי המצוין של "אופק - המרכז לזכויות בע"מ" בזכות הידע והניסיון העשיר של החברה.

בשיתוף אופק המרכז לזכויות בע”מ, בשיתוף אופק המרכז לזכויות בע”מ
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully