וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחש לחוליות

בשיתוף מרכז רפאל, בשיתוף מרכז רפאל

17.2.2020 / 12:20

רפאל פרטר מטפל באישים חשובים מתחומים שונים והוא בן בית בקבוצות הספורט מהגדולות בעולם. את הידע שצבר בטיפול בספורטאים הוא מביא לכולם

רפי פרטר. אבי נועם,
רפאל פרטר/אבי נועם

"הסטנדרט הקיים במערכות הבריאות בעולם הוא להשקיע מיליונים בתרופות וניתוחים וכלום בחינוך לבריאות", אומר ד"ר רפאל פרטר הכירופרקט של האישים החשובים בעולם. אנשי עסקים, סלבריטאים וספורטאים מכל העולם מגיעים לקליניקה שלו ברמת אביב כדי ליישם את התהליך שהוא מטפח: חכמת הגוף.

ראש הממשלה לשעבר, אריק שרון ז"ל, הכדורסלן הישראלי ששיחק ב-NBA גל מקל, הזמרת, סיה, מנכ"ל רשת "קראון פלאזה", קבוצות כדורגל וכדורסל בספרד ואיטליה, דונה קארן, שהצמידה אותו אליה למשך שבועיים, עת הסתובבה בעולם במטוסה הפרטי ואפילו שלושה פגים שאותם הציל לבקשת ההורים במצב חירום, סמכו עליו ופעלו לפי עקרונותיו.

ד"ר רפאל פרטר מטפל בצמרת העסקית-תרבותית-ספורטיבית בישראל ובעולם, כבר 40 שנה. טונות של ניסיון הביאו אותו לבנות תהליך ריפוי מיוחד המבוסס על חכמת הגוף. עזבו סיפורים, אני עד להצלחת התהליך. פעמיים בעשור האחרון הגעתי אליו בכאבי תופת, לא יכול לזוז, להתיישר ולתפקד. לא הצלחתי להתרכז בפגישות, כאבי הצוואר והגב חיסלו אותי. 12 שעות לאחר מכן חזרתי לתפקד, תוך שבוע נעלמה כל עדות לסבל המטורף שעברתי. שום תרופה, שום כדור או זריקה - חוכמת הריפוי של הגוף נטו.

התורה של פרטר מתחילה לחלחל לעולם הרחב. בישראל כבר יש לשיטה אלפי עדים ומעריצים. בעולם הספורט המקצועני, פרטר הוא בן בית במועדונים ששווים מיליארדים. המסר שלו עובר מעולמות הספורט אל האנשים ברחוב.

פרטר: "זה טירוף שמערכת הבריאות משקיעה מיליונים כדי לממן טיפול בפציעות ע"י ניתוחים ותרופות, אבל לא יטפלו בבריאות בזמן אמת. מתוך העבודה מול מועדוני ספורט אדירים בעולם, באה לי התובנה שאני מגיש בישראל לאדם הפשוט - הכאב הוא רק סימפטום לחוסר סנכרון בגוף. לגוף יש יכולת ריפוי, צריך לעזור לו ליישם אותה.

ככה פשוט.

אז מה קורה בשטח? "מרכז רפאל" פועל בטורונטו שבקנדה מ-1985, ברמת אביב המרכז קיים מ-93'. המרכז מאגד כל מקצועות ומומחי הרפואה המשלימה, כדי להביא מכלול מקצועי ומקיף לפתרון הבריאות. לפי התורה של פרטר, כל בעיית בריאות מתחילה בהזנחה או חוסר תיאום במערכות הגוף. "הגוף בנוי משלוש מערכות - המוח, הכבד והלב. הגוף מדליק נורת כאב כדי לסמן שיש בעיה ויש פתרון שהוא מכיר. הכאב מזכיר לנו שיש בעיה, כי ללא הכאב-לא היינו מגיעים לטיפול. זו הבעיה בדיוק, אין שום השקעה בחינוך הישראלים לבריאות. לא כואב? לא מתייחסים להרגלים שגויים, לתזונה לקויה, למשטר ספורטיבי תקין. הגוף מגביל אותנו ומכאיב כדי שנהיה חייבים לשנות. לכל מכשיר טכנולוגי מתקדם בעולם יש מערכת התראה. ככה זה במטוס, ברכב ובכל מקום. מערכת איתות פועלת לאזהרה והיא חיקוי מדויק של מערכת הגוף. במצב הזה אנו שואלים: מה עושים כדי לפענח את הקלקול? איך נפעיל את היכולת הטבעית כדי להחלים?

האבחון של ד"ר פרטר הוא חיזיון מפעים בפני עצמו. נשכבתי על המיטה שלוש דקות. פרטר מסתכל, לוחץ, מלטף, מהרהר, מודד ומגדיר בפחות מ-200 שניות את כל התקלות. פשוט מטורף.

"הכל זו תוצאה של אלפי מקרים, עשורים רבים של ניסיון. אני רואה בשניות את כל חוסר האיזונים, הטיית האגן, כתף אחת גבוהה, צוואר בו החוליות צפופות מדי, רגל שקצרה בחצי מילימטר בגלל שהעצב סובל. זה פשוט, בהיר וניתן לתיקון בכמה טיפולים בלי תרופות, בלי ניתוחים, ללא זריקות".

שיטת רפאל מתייחסת לכבד כמי שקובע את איכות הדם, ללב שאחראי לתנועת הדם, למוח שמפעיל ומסנכרן בין כולם. בסנכרון מלא, מערכת הדם, השרירים והאיברים יקבלו שירות טוב מהמוח שמצוי גם בעצמות. מכאן נייצר תאי גזע שהם תאים בראשתיים לחידוש רקמות. זה מתכון לטיפול בכל מחלה או פציעה.

שיטת "רפאל" מאבחנת את מקור החסימה, הפקק, התקלה ובונה תכנית פעולה שמאפשרת לגוף לייצר זרימה ולחזור למצב תקין.
פרטר מספר שההפרעה יכולה להיות בגוף כתוצאה מבלאי, פציעה או טראומה גופנית בעבר, או בנפש כתוצאה מעומס או מתח לא מטופל. אפשר שהרגלים לא נכונים - עישון, תזונה לקויה יגרמו נזק אמיתי לתפקוד שלנו לאחר תקופה ארוכה של הזנחה.

בתחתית הפירמידה קיימות הרקמות של הגוף, החומר. בתוך החומר יש פגיעות, נקעים, שברים, בלאי ברצועות, עצמות, גידים.

בשלב הבא זו הכימיה - רעלים וחומרים מסוכנים שהכנסנו לגוף בצורה מוגזמת.

צלע שלישית- נפש האדם. עד כמה אנו ערניים למצבנו, שמחים, מסופקים, אופטימיים...

"בסופו של דבר, הכול מתבטא במצב הפיזי וניתן לאבחן ולטפל בהשלכות. התייחסות נכונה לבריאות וחינוך אמיתי לבריאות זה לטפל בעצמכם לפני שקורה אירוע גב, צוואר, או כל תקלה אחרת. צוות מומחים נכון ומגוון שיכלול רופא פנימאי, אירווידה, מומחי דיקור סיני, רפלקסולוגים, מומחי גב ועמוד שדרה, תזונאים ומאמנים בספורט ונפש. כל אלה באמת נחוצים כדי לשמור על הגוף בתפקוד מקסימלי, וזה ממש אפשרי. באבחון מסתכלים על דופק, מצב הלשון ועוד".

להבנתו של פרטר, אדם שמרוצה מרמת תפקודו הגופנית והאנרגטית, כנראה שומר על רמת בריאות מתאימה. אדם שיודע בתוכו כי אינו מנצל את מלוא הפוטנציאל הגלום בו, צריך להבין ולטפל במקור הבעיה. בין אם מדובר בהגבלה גופנית, כאב, או כשל מנטלי, זה פתיר.

פרטר מדגיש: "אני חש אחריות ורגישות למצב של מטופל. עם זאת אני מסביר לכל לוח שהאחריות לבריאותו היא קודם כל שלו. אנשים מעשנים, שותים, משמינים, לא זזים פיזית וזורקים את האשמה על מערכת הבריאות הלקויה ועל הרופא התשוש. אם אתה לא מכוון את ה"ג'י פי אס" שלך נכון, לא תגיע למצב הרצוי. אני לא מתנגד או שונא של הרפואה הרגילה, היא מצילה חיים בחירום. אבל זו לא מערכת בריאות אמיתית. אין שם חינוך לבריאות, אין צעדי הגברת מודעות ולא טיפול מונע. בריאות זה לזהות בבדיקה רגילה מצב של מוח, כבד, חוליות בעמוד שדרה. כל זמן שרופא לא יבין שחוליה לוחצת על עצב ומקרינה כאב לרגל וישלח אדם כזה לניתוח ותרופות, זו לא מערכת בריאות אמיתית".

פרטר מחזיק באג'נדה גם לגבי חוסר היכולת שלנו למצוא תרופה למחלת הסרטן הסופנית. "בחיים לא ימצאו פתרון לסרטן. מדובר בהפרעה פנימית בתקשורת של מערכות הגוף. חוסר התיאום הזה יוצר הפרעה וחולה גופנית, מערכת החיסון לאט, לאט נגמרת ואז התאים תוקפים את עצמם. הגוף יוצא מאיזון ומסביר לנו שבתנאים האלה, הוא אינו מסוגל לתפקד. כל מכונה אחרת היתה מתפרקת גם אם היא אלקטרונית או מכנית. טיפול נכון במחלת הסרטן הוא חינוך לבריאות וטיפול מוקדם בכל חוסר איזון. יש להחזיר את התיאום למערכות הגוף, לייצר זרימה בין חוליות חופשיות, להקפיד על תנועה משוחררת במערכת החשמל הגופנית כדי להימנע מצרות גדולות. כשהמערכת שלנו לא מכוילת היטב, מתחילה להיווצר בעיה אמיתית".

לסיום, מדגיש פרטר: "החכמה שבראה את הגוף מסוגלת גם לרפא אותו ממחלות ופציעות. הכאב הוא רק עניין של תקשורת בין המערכות ושמירה על הגוף. כשהגוף מבריא, הכאב שמזהיר אותנו, עשה את תפקידו ומתפוגג".

פרטים נוספים לחץ כאן

בשיתוף מרכז רפאל, בשיתוף מרכז רפאל
  • עוד באותו נושא:
  • רפואה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully