וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמישות ודינאמיות בעיצוב החוץ שלכם - פרגולות אלומיניום

בשיתוף skyroof, בשיתוף skyroof

17.2.2020 / 11:50

הדור הנוכחי מתאפיין בדינאמיות וגמישות מחשבתית הבאה לידי ביטוי אפילו בפתרונות ההצללה. פרגולות אלומיניום חשמליות מאפשרות שינוי הפרגולה בהתאם למזג האוויר ולשעה ביום ומביאות לניצול מיטבי של החצר

פרגולת אלומיניום. skyroof,
פרגולת אלומיניום/skyroof

אחד המאפיינים התרבותיים והחברתיים הדומיננטיים ביותר בימינו הוא דינמיות - הכל משתנה כל הזמן, ובקצב גבוה אשר נדמה כי רק הולך ומתגבר. לדוגמה, אינספור מילים כבר נכתבו על מאפייני שוק העבודה ודור ה Y, אשר נוהגים לזוז ממקום עבודה אחד לשני ולשנות את תחום העיסוק שלהם באופן קבוע ובקצב גבוה.

כל הדינמיות הזו מצריכה יותר מכל גמישות מחשבתית ואת הנכונות לשינויים בלתי פוסקים כחלק מהיומיום במגוון תחומים, אפילו בתחומים אשר נראים לכאורה כקבועים ולא קשורים לנושא זה, דוגמת עיצוב חוץ ופתרונות הצללה, ניתן למצוא יותר ויותר ביקוש לדינמיות וגמישות. כל זה בא לכדי ביטוי בפתרון ההצללה הפופולארי ביותר של השנים האחרונות בישראל - פרגולות אלומיניום.

פרגולת אלומיניום לגינה המהווה פתרון הצללה אפקטיבי לכל מצב ולכל עונה

כיצד מהוות פרגולות אלומיניום לחצר או לגינה אלמנט המתאפיין בדינמיות ובגמישות עליהן דיברנו? כיצד יכולים בכלל פתרונות הצללה להיות דבר דינאמי וגמיש?

ובכן, אחד מסוגי פתרונות הצללה אשר נכנסו לשימוש נרחב בארץ בשנים האחרונות והפכו פופולאריים במיוחד הם פרגולות אלומיניום. הכוונה היא לפרגולת אלומיניום למרפסת או לחצר אשר השלבים המרכיבים את חלקה העליון ניתנים לפתיחה ולסגירה ולשינוי זווית במטרה להתאים את הפרגולה לתנאי מזג אוויר שונים, לעונות שונות של השנה, לשעות שונות של היום וכו'. מכיוון שלאורך היום השמש מטיילת לה מדרום מזרח לדרום מערב בשמיים, ומכיוון שבעונות שונות אנו מעוניינים להגן על עצמנו מפני אלמנטים שונים של מזג אוויר (שמש בקיץ, גשם ורוח בחורף וכד'...), פרגולות אלומיניום מהוות פתרון אולטימטיבי, והדבר נכון במיוחד עבור מדינה ממוזגת המתאפיינת במזג אוויר מגוון ומשתנה, דוגמת ישראל.

בבתים ודירות בהן הותקנו פרגולות אלומיניום חשמליות ניתן לנצל את המרפסת או החצר בהן מותקנת הפרגולה בצורה יעילה הרבה יותר, לאורך שעות רבות יותר של היום ולאורך ימים רבים יותר של השנה. למשל, בקיץ ובעונות החמות ניתן לשנות את זווית הפתיחה של שלבי הפרגולה לאורך היום על מנת ליהנות מהשמש של הבוקר, לחסום את השמש היוקדת והישירה של הצהריים ולפתוח שוב את השלבים בשעות הערב על מנת שהאוויר יוכל להיכנס ולזרום בחופשיות. בחורף, לעומת זאת, ניתן לסגור את שלבי הפרגולה לחלוטין ולקבל מיגון מוחלט מפני גשם ורוחות לאורך היום כולו, וכך להשמיש ממש חלק נוסף מהמרפסת, החצר או הגינה, גם בעונה הגשומה והסוערת של השנה.


פרגולות אלומיניום חשמליות מהוות, אם כן, אלמנט המאפשר להכניס לפחות קצת מהגמישות והדינמיות המאפיינות את רוח התקופה, גם לתוך עולם עיצוב הבית והחוץ. מדובר בפתרון אפקטיבי ביותר מבחינת השטח של המרפסת או הגינה אשר נמצא בשימוש לאורך כל השנה, כמו גם בפתרון המאפשר לקרב את הבית שלנו לרוח העיצוב המודרני, כמו גם להתאימו לחיים בעידן התזזיתי, המשתנה, הגמיש והסוער של המאה העשרים ואחת.

בשיתוף skyroof, בשיתוף skyroof
  • עוד באותו נושא:
  • פרגולות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully