וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונספט החדש של רשת בתי הקפה המפורסמת

בשיתוף לחם שניר, בשיתוף לחם שניר

17.2.2020 / 9:16

מערכת "המומחים" הגיעה שמועה על קונספט חדש ומרשים שבעלי רשת לחם שניר מעניקים - מגשי אירוח לאירועים. יצאנו לשטח לראות מקרוב על מה מדובר וחזרנו מוקסמים מהחשיבה הפנטסטית מחוץ לקופסא

לחם שניר. יח"צ,
לחם שניר/יח"צ

לחם שניר הוא עסק משפחתי, עם שני סניפים פעילים בגבעתיים ובבני ברק, מקומות שעשו לעצמם שם כבתי קפה מזמינים, עם בר סלטים מרשים, בו הלקוחות מרכיבים אישית את הכריכים, הפידבקים מסביב מספרים כי הכל שם טרי וטעים. קפצנו לסניף שנמצא בגבעתיים על מנת לפגוש את שניר בן חורין, שעל שמו ההורים החליטו לקרוא לרשת.

בעולם הקולינריה שבו קשה מאוד לחדש, דווקא הבחור הצעיר הצליח לנפץ תקרת זכוכית נוספת עם קונספט מדליק, מגשי אירוח לאירועים של בין 100 ל 200 סועדים.

במסגרת התחקיר המקדים, שוחחנו עם כמה לקוחות שקיבלו את השירות החדיש. יואב לוי העיד: "לחם שניר מקסימים. הזמנו מהם את מגשי האירוח לאירוע חברה ואני חייב לציין שהיו פידבקים מעולים, טריות, נראות, גיוון, ניקיון וטעמים מצויינים, פשוט שאפו".

לחם שניר. יח"צ,
לחם שניר/יח"צ

ריקי כהן, לקוחה נוספת, ידעה לפרגן גם כן. "הזמנתי להפרשת חלה של הבת שלי מגשי אירוח מלחם שניר. אני חייבת לציין שהכל הגיע בזמן, האוכל היה טעים מאוד, פשוט מושלם וכל האורחים שלי אהבו מאוד".

הדחף לשנות ולהמציא מנות חדשות הוא מנת חלקם של בודדים בלבד, ועל כך שניר סיפר: "חשבתי המון על שירות חדש שכדאי לנו להוסיף, משהו שלא קיים אצלנו ואז עלה לי הרעיון, מגשי אירוח עד בית הלקוח או מקום האירוע.

"מגשי האירוח שלנו הם חלביים בלבד לעת עתה, מתאימים בול לאירועים קטנים כמו חינות, ימי הולדת, הפרשות חלה, אירועי חברה, מסיבות רווקות ועוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לחם שניר. יח"צ,
לחם שניר/יח"צ

על מגשי האירוח עצמם אפשר למצוא פלטות ירקות ופירות, דגים וגבינות, לחמים וטורטיות, קישים וקינוחי שוקולדים, כולם מחומרי גלם טריים ואיכותיים.

שמחנו לפגוש את שניר, ביחד עם אחיו והוריו הם באמת עושים דברים כבירים, הקונספט החדש הוא דבר גדול ועל כך לא נותר לנו אלא להגיד, כל הכבוד.

"לחם שניר", בר כוכבא 16, בני ברק.

טלפון להזמנות מגשי אירוח- 03-7797798

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף לחם שניר, בשיתוף לחם שניר
  • עוד באותו נושא:
  • בתי קפה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully