וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה המקסיקנית החדשה שמסעירה את תושבי הבירה

בשיתוף המקסיקני, בשיתוף המקסיקני

16.2.2020 / 16:43

למערכת "המומחים" הגיעו שמועות כי תיירים ותושבי ירושלים והסביבה מגיעים אליו ללא הפסקה, קפצנו גם אנחנו לראות במה מדובר, הגענו רעבים ויצאנו מאוהבים בטעמים הייחודים

המקסיקני. יח"צ,
המקסיקני/יח"צ

במשך חצי שנה פועל לו בירושלים סניף של מסעדת "המקסיקני" - הסניף היחידי בעיר. למי שעדיין לא מכיר יש לציין כי רשת "המקסיקני" הינה מסעדת טורטיות ששמה דגש על אותנטיות של האוכל המקסיקני וצורת הגשה חמה ומהירה. הרשת בעלת 35 סניפים ברחבי הדרום והשפלה.

סניף מסעדת "המקסיקני" היחיד בירושלים מנוהל על ידי נדב כהן, יזם צעיר ומוכשר שאת הניסיון שלו בענף האוכל צבר נדב בעיר מגוריו, בבאר שבע, שם עבד בסניף "המקסיקני" בתחנה המרכזית וממש צמח בתוך הרשת במשך חמש שנים כאשר שלוש שנים מתוכן היה מנהל הסניף בעצמו.

לשולחן המערכת הגיעו שמועות, כי בתור מנהל סניף תוך מספר חודשים בלבד הוא הצליח להקפיץ את המכירות של הסניף שניהל בתחנה המרכזית בבאר שבע, בזכות ניהול חכם ומדויק ולהפוך אותו לאחד ממובילי הרשת במכירות ובציוני איכות. לאחר שעשה זאת בהצלחה כשכיר, החליט לקחת יוזמה ופתח בזכיינות את הסניף בעיר הבירה.

המקסיקני. יח"צ,
המקסיקני/יח"צ

החלטנו גם אנחנו לקפוץ לסניף שממוקם ברחוב שלומציון המלכה 1 בירושלים, כבר בכניסה למקום ירד לנו האסימון, מדובר בלהיט ממכר. האווירה הירושלמית החמה הידועה התערבבה לה עם ניחוחות מטורפים שיצאו מן המטבח הפתוח, כך שכל שלבי ההכנה של המנות נעשים מול הלקוחות וניתן לראות את היצירתיות שבה מכינים את המנות.

בזמן השהות שלנו במקום נכנסו למסעדה לקוחות ללא הפסקה. אלן באטלר, בן 24 מאנגליה, סיפר לנו, "אני אוהב אוכל ספייסי ואחת הסיבות שהגעתי לבקר בישראל היא כמובן האתרים ההיסטוריים, אבל גם הידיעה, כי הקולינריה פה פורחת. לאחר כמה ימים שבהם אכלתי אוכל ישראלי מסורתי ואהבתי כל ביס, גיליתי שגם מקסיקו הגיעה לישראל ובגדול, טיילתי בעבר במקסיקו סיטי ואני חייב להגיד כי הטעמים פה זהים במאה אחוז לטעמים המקוריים שטעמתי שם, תענוג, אני לא חושב שבאנגליה יש מסעדה דומה".

מבט מהיר בתפריט גילה לנו מבחר מנות, "המקסיקני" מוכר טורטיות שמכינים אותם במקום מקמח לבן וקמח מלא. כמילוי בפנים אפשר לשים אבוקדו, סלסות, חריף, רטבים שונים, כאשר מבחינת בשרים יש מכל טוב, אנטריקוט, עוף וקבב ועוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
המקסיקני. יח"צ,
המקסיקני/יח"צ

בחרנו לטעום את מנת הבית, אנטריקוט עם בשר בקר, הביס הראשון העביר בנו צמרמורת, לא בגלל הקור הירושלמי אלא בגלל החמימות וטעמים שגרמו לנו לאושר עילאי בתוך החך, ואוו, זה היה ביס חלומי וכאלה היו גם הנוספים, מדובר במעדן של מלכים.

גם הטבעוניים והצמחוניים לא מקופחים בזכות מספר מנות המשלבות מנות טבעוניות יחד עם התוספות והרטבים של המקום. יש לציין שגם אוכלוסיית הצליאקים גם מקבלת מקום של כבוד במסעדה בזכות טורטיות ללא גלוטן ובעיקר בזכות העובדה שהבעלים הינו צליאקי בעצמו.

לחיילים ולסטודנטים יש מבצעים מיוחדים, וגם ככה המחירים הם לגמרי נוחים.

"המקסיקני" מכיל 100 מקומות ישיבה, בפנים בחוץ ובקומה העליונה, כאשר למקום יש גישה גם לנכים, כולל רמפה ושירותים, פשוט חשבו פה על הכל ועל כולם, להוריד את הכובע ממש.

סניף "המקסיקני" בירושלים הוא בעל כשרות מהדרין מטעם הרבנות, והבשרים בכשרות עטרה בית יוסף.

למי שמעוניין לטעום מבלי לצאת מהבית, ישנו שירות משלוחים לכל ירושלים כל יום עד השעה אחת אחרי חצות ובחמישי ובמוצ"ש עד ארבע לפנות בוקר. השירות זמין טלפונית במספר 1700-50-50-33 וניתן להזמין גם דרך האפליקציה הרשמית.

להורדת האפליקציה לאייפון

להורדת האפליקציה לאנדרואיד

היתה לנו חוויה מדהימה, לצד עשרות טועמים מסביב באווירת קרנבל לכל דבר, אנחנו כבר סופרים את הימים עד שנחזור לטעום שוב מהכל.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף המקסיקני, בשיתוף המקסיקני
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully