וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציקת בטון, הבסיס החשוב ביותר של ענף הבנייה

בשיתוף יציקות איכות, בשיתוף יציקות איכות

16.2.2020 / 15:52

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק בעלי חשיבות עליונה, בחרנו הפעם לבדוק לעומק מי החברות אשר יוצקות את משטחי הבטון שבו אנו נתקלים כמעט בכל אתר מסחרי

יציקות איכות. יח"צ,
יציקות איכות/יח"צ

כאשר נוסעים לאורכה ולרוחבה של מדינת ישראל ניתן לראות תנופת בנייה, בתים, שכונות ומרכזי קניות. בחלק מהמקומות ניתן לראות עדיין את היסודות - השלב החשוב ביותר בכל תהליך בנייה.

בחיפושינו אחרי חברות יציקת הבטון המובילות, שוחחנו עם עשרות קבלנים, יזמים, אדריכלים, קונסטרוקטורים מעולם הנדל"ן וחנויות למוצרי בנייה, מי שצדה לנו את העין כאשר קיבלה מחמאות ללא הפסקה, היתה חברת "יציקות איכות". זו עושה שימוש בטכניקות חדשניות של יציקות בטון המאפשרות להגיע למגוון רחב של דוגמאות ורמה החלקה גבוהה.

השיטות המקצועיות המתמקדות ללו בעצם מאפשרות התאמה של הריצוף הסביבתי במגוון אינסופי של צבעים ובהתאמה לבחירה האישית של כל לקוח ולקוח, קטן וגדול כאחד.

יציקות איכות. יח"צ,
יציקות איכות/יח"צ

מפיק של מערכת "המומחים" יצא לשטח, לאזורי הבנייה עצמם, לראות את העיצובים השונים וללמוד על שיטות העבודה החדישות, אלו הרשמים שהביא עימו.

חברת "יציקות איכות" קיימת כבר למעלה מ-15 שנה. מי שמנהל אותה הוא הבעלים, משה רחמים, בעל ניסיון של כמעט 30 שנה בתחום, כיום עובדים לצידו צוות מקצועי ומיומן שהולך עימו כבר שנים.

עברתי בכמה מוקדים בשטח לראות בזמן אמת איך מתבצעת העבודה, התהליך שבו מועבר הבטון ממשאיות הבטון אל אתרי העבודה, החל מהספקת רשתות ברזל, הנחת ספייסרים, קבלת הבטון, יישור הרצפה בהליקופטר, ניסור הרצפה וחיתוכים מרשים ביותר, עבודה אשר דורשת מיומנות ומקצועיות מושלמת, כדי שהכל יהיה ברמת דיוק מירבית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יציקות איכות. יח"צ,
יציקות איכות/יח"צ

המעטפת ש"יציקות איכות" מעניקה רחבה ביותר, מתמחה ברצפות בטון, רצפות שחיקה, רצפות מדויקות לתעשייה לוגיסטית, רצפות דקורטיביות בשיטה חדשנית, צריבת בטון בגוונים, ציפוי אפוקסי, ציפוי סילר, בטון מלוטש, רצפות טרצו, רצפות מיקרוטופינג, ומיקרוטופינג לקירות, פליזים בתפרים, אשפרא לבטון ליטוש יהלומים לבטון, חידוש רצפות ישנות, מדרגות בטון מעוצבות ועוד.

כל אלו נותנים פתרונות לעיצובי אטרקטיביים לכל דורש, לבתים פרטיים, מפעלי תעשייה, סופרמרקטים, חניונים, אולמות אירועים, גנים וכל מי שיש לו צורך ברצפת בטון בדיוק מירבי, והפתרון מושלם!

לכן מגוון העבודות של "יציקות איכות" כולל ריצוף חוץ וחיפוי משטחים, שבילי גישה, מרפסות, חניות הן לתעשייה והן לבתים פרטיים, בריכות שחייה ושטחי שירות אולמות אירועים, רצפות מדוייקות לתעשייה לוגיסטית, ליטוש יהלומים והברקת קריסטל.

כל הלקוחות שעימם שוחחתי העידו כי "יציקות איכות" היא חברה שלא מתפשרת על איכות ורמת ביצוע גבוהה! הרעיפו מחמאות גם בכל הנוגע לתמחור שקיבלו.

יותר ויותר עסקים ואנשים פרטיים מעדיפים רצפת בטון על פני ריצוף. מצאנו כי המומחים בשטח עם חברת "יציקות איכות".

לבירורים והזמנות: 052-3310023- משה

עמוד הפייסבוק

בשיתוף יציקות איכות, בשיתוף יציקות איכות
  • עוד באותו נושא:
  • בטון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully