וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטיקה בוטיק ומלאה בשיק, יצאתי לראות ולהראות

בשיתוף קיי אופטיק, בשיתוף קיי אופטיק

16.2.2020 / 13:48

הגיעה למשרדי מערכת "המומחים" שמועה על בוטיק ייחודי למשקפיים, הממוקם בלב בקעת אונו, בעיר אור יהודה. קפצתי לבקר ולהתרשם וללא ספק חווית הביקור בבוטיק האופנתי השאירה אותי פעורת פה

קיי אופטיק. יח"צ,
קיי אופטיק/יח"צ

העיר אור יהודה ידועה בעיקר תודות למסעדות, בתי המאפה והאטליזים, אך בכל הנוגע לאופטיקה ואופנה היא פיגרה הרחק מאחור. כאן נכנסו לתמונה בעלי הבוטיק, אורן וברק, שהביאו אופנה אטרקטיבית בניחוח אירופאי לתושבי העיר והסביבה.

"חנות הבוטיק הזו נבנתה על בסיס ההבנה שאופנה ואיכות הן נחלת הכלל. לתושבי בקעת אונו מגיע ליהנות מאופטיקה ברמה הגבוהה ביותר", סיפר לנו ברק. "אין הרבה חנויות בסביבה שלנו ובאור יהודה בפרט ששמות דגש על המילה איכות ואני לא מדבר רק על איכות המוצר אלא בעיקר על איכות השירות, לכן היה לי חשוב להכניס לפה את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל ההיבטים" הוסיף והסביר.

אחרי התרשמות מהמגוון האדיר הכולל אין ספור פריטים שונים, ממותגים מוכרים ובעיקר פריטים ייחודיים שלא ראיתי בשום מקום אחר. כמובן עם עזרה מהצוות האדיב, ואחרי התלבטויות רבות מצאתי מסגרת אחת, מיוחדת במינה.

קיי אופטיק. יח"צ,
קיי אופטיק/יח"צ

לא רק אופנה! חשובה לא פחות, היא הראייה עצמה. גם בהיבט הזה מדובר בחבר'ה רציניים ביותר. הקליניקה במקום מאובזרת במכשור שנראה כמו מסרט מדע בדיוני, כמשקפופרית שנבדקה עשרות פעמים גם אצל רופאי עיניים, לא זכורה לי חווית בדיקה דומה. גם ברמת המקצועיות של ד"ר מוריס האופטומטריסט וגם בהיקף הבדיקה, הכוללת מיפוי קרנית, צילום חלל העין ובדיקת לחץ תוך עיני. הבדיקות הנוספות אמנם לא הכרחיות להתאמת משקפיים, אך חשובות להתאמת עדשות מגע בצורה מושלמת וחשוב מכך לגילוי תופעות שדורשות הפניה לטיפול רפואי, הסביר לי הד"ר במבטא צרפתי שעושה חשק לבגט.

כדאי לדעת, בדיקת הראייה היא בחינם בתיאום מראש וללא כל התחייבות!

קצב הלקוחות שנכנס ויצא מהחנות לא פסק לרגע, אחת מהלקוחות, ענבל שוקרון, תושבת גני תקווה סיפרה לי, "בעלי עובד באור יהודה והוא רכש פה את משקפי הראייה שלו לפני כשנה, אני מאוד התלהבתי מהדגם שבחר ולאחריו הגעתי לקנות פה זוג משקפי שמש עבורי והיום נבחר משקפיים לילדה. כל המשפחה והחברים שלנו כבר יודעים, שצריך משקפיים באים לקיי אופטיק. יש פה אחלה שירות, אחלה אנשים, כל הדגמים הכי חזקים ובמחירים שווים וקרוב לבית, אז למה לא?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קיי אופטיק. יח"צ,
קיי אופטיק/יח"צ

בהקשר של המחירים ענבל ידעה על מה היא מדברת. בדיקת מחירים שערכתי בחנות גילתה כי משקפי מולטיפוקל כולל ציפויים ומסגרת יעלו רק 499 שקלים, כנ"ל לגבי שאר המוצרים שבדקתי הכוללים משקפיי שמש וראייה ממותגים שונים המחירים זולים משמעותית מהרשתות.

כשאני בוחר לעצמי משקפיים אומר ברק, "הערך הראשון שחשוב לי הוא בחירת מסגרת המיוצרת מחומרי גלם איכותיים שמעניקים יתרונות של קלות, גמישות ונוחות. בסוף, חשוב שזו גם תהיה יפה ואופנתית, בכל זאת פריט שנמצא עלינו במשך רוב שעות היום והופך להיות חלק משמעותי מהמראה הכללי שלנו. בכל הנוגע לעדשות למשקפיים, חשוב מאוד שיהיו ממותג מוכר, כי אלו מגיעות עם הציפויים שחייבים להיות בעדשות למשקפיים".

אסכם את החוויה בכך שזאת הפעם הראשונה שאני באמת מרגישה שאני מרכיבה משקפיים שמחמיאות לי ולא איזה ברירת מחדל ובטוחה שניפגש שוב בקרוב.

קיי אופטיק, הפלדה 3, אור יהודה.

טלפון ליצירת קשר: 03-5013505

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קיי אופטיק, בשיתוף קיי אופטיק
  • עוד באותו נושא:
  • אופטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully