וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיר החוף הצמודה לתל אביב אשר עומדת להמריא אל על

בשיתוף ארמון שיווק ויזמות נדל"ן, בשיתוף ארמון שיווק ויזמות נדל"ן

16.2.2020 / 13:29

כבר כמה שנים טובות שאנשי מקצוע בכירים בתחום הנדל"ן בישראל מצביעים על קושי רב למצוא איזורים להשקעות נדל"ן כדאיות במחירים שעדיין לא הרקיעו שחקים. האם מדובר בסוף פסוק? אם גם אתם סקרנים לשמוע היכן עדיין כדאי להשקיע, הכתבה הזו במיוחד עבורכם

ארמון שיווק ויזמות נדל"ן. יח"צ,
ארמון שיווק ויזמות נדל"ן/יח"צ

במערכת המומחים לקחנו על עצמנו יוזמה, למצוא איש נדל"ן שיוכל להצביע לנו על פרצה. בחודשים האחרונים ביקרנו בעשרות משרדי תיווך שונים ברחבי המדינה, על מנת שמישהו יוכל לכוון אותנו לעסקה פוטנציאלית טובה, לשמחתנו החיפושים הולידו פגישה עם אלי פולטוב, מנכ"ל ובעלים של ארמון שיווק ויזמות נדל"ן.

אל עולם תיווך הדירות נכנס אלי פולטוב לפני שנים רבות והקים את חברת ארמון שיווק ויזמות נדל"ן. את דרכו החל בשנת1997, אז החל עם משרד תיווך קטן, אותו הוא ניהל תוך כדי לימודי כלכלה באוניברסיטת בר אילן. הכוונה שלו היתה לממן את הלימודים, אך ההצלחה לקחה אותו לכיוון אחר בחיים והיום איך הם פני הדברים?

עוד לפני שהתחלנו את השיחה, אלי קבע לי עובדה: מתווך הוא לא. "המושג מתווך הוא מושג ארכאי שיש להתאים למציאות הכלכלית דהיום. מלאכת התיווך היא היכולת לשלב בין מספר מקצועות בו זמנית ע"מ שנוכל לתת ללקוח פתרון מיידי לכל הבעיות שצצות במהלך סגירת עסקה. לדוגמא: בעיות מול הבנק, חילוקי דעות בין הרוכשים למוכרים וכו'. אני משקיע בעובדים שמעוניינים להתפתח מקצועית ומפטר עובדים המעוניינים רק "לתווך" במובן הישן של המילה.

ארמון שיווק ויזמות נדל"ן. יח"צ,
ארמון שיווק ויזמות נדל"ן/יח"צ

"תפיסת העולם שלי היא שאני לא עובד עם לקוח פעם אחת, אלא רוצה להפוך את מערכת היחסים לסוג של משפחה. מי שעשה דרכי עסקה לפני 20 שנה, יפנה אלי גם בעתיד כאשר יחפוץ במעבר דירה נוסף או ברכישת דירה לצורך השקעה".

לקו הנוקשה שאלי מציב על השולחן יש דיבידנדים רבים, מאחוריו צוות של 30 אנשי מקצוע אשר עובדים לפי שעות, יעדים ובונוסים. השירות שהם מעניקים כולל בין היתר שיווק פרוייקטים חדשים של קבלנים, כאשר חלק מלקוחותיהם הם חברות גדולות כגון: אזורים, פדלון ושפונדר ועוד. ארמון מלווה קבוצות קונים כאשר רוכשים דירות מפרוייקטים חדשים ומייצגת לא מעט תושבי חוץ בעניין זה. ארמון מלווה את כולם נאמנה עד שמקבלים את המפתח בידיים.

עוד על עולם התיווך ומדוע המילה מתווך היא פאסה, אלי הסביר "היום המתווך צריך להיות גם פסיכולוג, גם פסיכיאטר ואפילו משפטן, הכל ביחד, למי שאין את הכישורים הנוספים, פשוט אין לו מה לחפש בעולם הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ארמון שיווק ויזמות נדל"ן. יח"צ,
ארמון שיווק ויזמות נדל"ן/יח"צ

"לכל עסקה יש זמן הבשלה שונה. יועץ הנדל"ן שמצליח לשמור על ממוצע גבוה של עסקאות הוא אותו יועץ שגילה סבלנות, אורח רוח וידע לתכנן באופן יעיל את הזמן שלו. המיומנות הזאת לשמר הצלחה בעסקאות לטווח ארוך דורשת מיועץ הנדל"ן המון ידע וניסיון".

על השאלה האם יש עוד עסקאות פוטנציאליות כדאיות במדינתנו הקטנה, אלי סיפר לנו בפתיחות והרחבה: "המקום הכי נכון להשקעה היום זה בת- ים. בסך הכל שני קילומטר מתל אביב. כמובן, יש את הקרבה לים ולמרות זאת, עדיין יש פער של מאות אחוזים בין הפוטנציאל למחירים הנמוכים יחסית, אבל הפער יסגר בסופו של דבר והמחירים ירקיעו שחקים".

בדיקה שלנו העלתה, כי העיר בת ים עוברת התחדשות עירונית לרבות בנייה של ארבעה בתי מלון (חמישה כוכבים) ועוד כמה בתי מלון קטנים. בדרום העיר ייבנה פארק עצום לצד שכונה יוקרתית ובה דירות פאר בבניינים רבי קומות. תושבי תל אביב מבינים זאת וכבר מחפשים להשקיע בבת ים, כמו גם תושבי חוץ.

הייתה לנו פגישה נעימה עם איש משכיל, חכם ומקצוען! מי שמביא ערך מוסף לתחום הנדל"ן, הטיפים שלו על רכישה בעיר בת ים עוררו בנו עניין, אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח מקרוב.

ארמון שיווק ויזמות נדל"ן, רוטשילד 48 בת ים

טלפון ליצירת קשר: 03-5061817

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף ארמון שיווק ויזמות נדל"ן, בשיתוף ארמון שיווק ויזמות נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully