וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HG Home Guard - בית המרקחת של מוצרי הניקיון

בשיתוף HG Home Guard, בשיתוף HG Home Guard

16.2.2020 / 12:28

אם אתם משקיעים אין סוף עבודה כאשר אתם מנקים את הבית ולא מבינים מדוע הוא איננו מבריק כמו שצריך, הסיבה היא אחת ופשוטה, איכות החומרים בהם אתם משתמשים. מהיום והלאה לפני שאתם ניגשים לעבודה, כדאי שתזכרו את השם הבא, HG Home Guard

חומרי ניקוי HG. אוניקובסקי מעוז בע"מ,
HG Home Guard/אוניקובסקי מעוז בע"מ

HG Home Guard היא חברה בינלאומית אשר מייצרת מעל 300 מוצרי ניקיון שונים, על מנת לנקות, לטפל, להבריק ולהגן על השטחים השונים בבית, בגן ואפילו במשרד, כאשר המוצרים כולם עומדים בתקנים המחמירים ביותר של האיחוד האירופאי. מי שמייבאת לארץ באופן בלעדי את הכלים הללו זו חברת אוניקובסקי מעוז.

נציגת מערכת "המומחים" ניגשה למשרדי החברה באזור תעשיה בברקן, על מנת לראות ולהתרשם מקרוב אחר המוצרים השונים, אלו המסקנות שהביאה מהשטח.

את המוצרים של HG Home Guard לא תמצאו בסופרמרקטים השונים, הם נמכרים רק בטמבוריות וחנויות של עשה זאת בעצמך. הסיבה שבגינה הם מבדילים את עצמם מהמוצרים שכולנו רגילים לראות ברשתות הגדולות, היא לא רק בגלל המחיר אלא בעיקר בזכות האיכות.

תשכחו את כל מה שידעתם עד היום על מוצרי ניקיון, כי התוצאות שאני ראיתי בשטח, היממו אותי לגמרי. החומרים כולם חומרים מקצועייים פי כמה וכמה יותר מהרגיל, כאשר לכל חומר ייעוד ספציפי יחיד.

בדקתי מספר מוצרים שונים, הראשון מיועד לבעיה של כל מי שעברו לדירה חדשה או נכנסו אליה לאחר שיפוץ ונתקלו בקושי של להוריד את שאריות הבטון ומלט שנשארו מאחור. עבור בעיה זו יש פתרון בשם מסיר השאריות. תפקידו להעלים את השאריות של מלט וטיט מאריחי הקרמיקה ואריחי אבן טבעית לא סידית. כל מה שצריך זה להמיס מעט חומר בדלי עם מים, לשפשף בעזרת מטאטא את המשטחים המלוכלכים, לאחר מכן לעבור עם סמרטוט נקי וזהו, מבלי לשבור את הגב ולשפשף בחוזקה שלא תביא לשום תוצאה.

עברתי לבדוק את המוצרים של הפרקטים השונים, יש הפרדה ברורה של המוצרים, בין משטחי למינציה לפרקט טבעי, או משטחים יקרים כמו אבנים טבעיות, שיש טבעי או טרקוטה. אם עד היום שילמתם עשרות שקלים לג'ריקנים בסופרמרקטים, לא רק שהרצפות שלכם לא התנקו כמו שצריך, אלא ששכבות של לכלוך הצטברו מתחתיהן.

לעומת זאת מנקה הפרקטים של HG Home Guard מסיר את השכבות כולן וערכת הפוליש בונה אחת חדשה, שמבריקה ומגנה.

מהרצפות עברתי לחומרי הניקוי של המקררים, אם תקראו את השורה הזו ותחייכו, סימן שזו בדיוק הפעולה שעשיתם בעצמכם. תשכחו מהמיכל עם המים הכחולים שבעזרתו חשבתם שאפשר לנקות כל דבר בצורה יסודית.

ל HG Home Guard יש חומרים אשר מיועדים כל אחד למוצר אחר, בכל הנוגע למקררים, ישנו תרסיס מיוחד שתפקידו לנטרל את הריחות הלא נעימים שנגרמים מהחיידקים משאריות אוכל ונוזלים שנשפכו ונשארו תקועים בין החריצים.

בעיה ידועה בימי החורף הקרים היא שהמקלחות נשארות סגורות על מנת לשמור על החום בפנים, הסגירה הזו, כמו בשאר מקומות לחים ולא מאווררים, יוצרת עובש שחור על הקירות ובין האריחים.

הפתרון המושלם לבעיה הזו הוא חומר מסיר כתמי עובש וטחב, פתרון שמעניק תרופה למכה באופן מהיר ויסודי.

כל החומרים מגיעים עם רמת ריכוז חומרים גבוהה, כך שממומלץ למהול אותם לפני שימוש, דבר שבסופו של דבר לא רק מנקה כמו שצריך, אלא גם חוסך בעלויות.

HG Home Guard, החבילה הנקייה המושלמת לחדרי אמבטיה ושירותים, מרצפות פרקטים ותחזוקה כללית, ניקוי עור, ריפוד ושטיחים ברמה הכי יעילה ויסודית.

בשיתוף HG Home Guard, בשיתוף HG Home Guard
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully