וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה מוצאים דילים לבריכה ביתית בקיץ 2020?

בשיתוף בלו בלו, בשיתוף בלו בלו

16.2.2020 / 11:43

כשקר וגשום בחוץ קשה לדמיין את הבריכה בחצר אבל כשתגיע העונה החמה, והיא תגיע בקרוב, תשמחו להגשים את חלום המים הקרירים

בריכה. pixabay,
בריכה/pixabay

אחד מהדברים המפנקים ביותר שניתן לרכוש לחצר הבית הוא בריכה ביתית. מדובר במוצר שאינו נועד רק להנאה רגעית, אלא מבטיח שינוי באורח החיים לאורך שנים רבות ויכניס אפשרויות בילוי משותפות רבות. בריכות ביתיות הן אידיאליות לאירוח, לבילויים משפחתיים, למשחקים, התרעננות ולימוד שחייה ויכולה להיות מקור נהדר לזיכרונות ילדות מאושרים. ההוצאה הגדולה הכרוכה בהתקנת הבריכה, בציוד ובתחזוקתה גורמת לרבים להירתע מהרכישה, אך חשוב לדעת שעם קצת תשומת לב וחשיבה, ניתן להשיג דילים אטרקטיביים למדי על בריכות ביתיות והציוד הנלווה להן.

כל מה שצריך לקראת הקיץ

בעונת הגשמים, קשה לנו לדמיין טבילה מרעננת בבריכה, אך בקרוב מאוד תגיע העונה החמה ונמצא את עצמנו משתוקקים לקפוץ לבריכה קרירה. כדי למצוא מחירים המתאימים לתקציב שלך ושיאפשרו לך לרכוש את החלום שתמיד רצית בבית, אלו כמה מהדילים הזמינים כיום לבריכות ביתיות.

חבילות "הכול כלול" לבריכות ביתיות

ניתן לרכוש בריכה ביתית המגיעה עם כל הציוד הנלווה במחיר נגיש במיוחד ובחבילה המכסה את כל הנדרש עבורך. מלבד המחיר המשתלם במיוחד, זוהי הזדמנות לרכוש את כל מה שצריך בלי כאבי ראש מיותרים ובלי להתחיל לעשות מחקר על כל הנדרש לבריכות ביתיות. במחיר הכלול יגיע מבנה הבריכה יחד עם כיסוי וסקימר, תחתית ספוג עליו היא תונח, סולם, משאבות, ערכת כימיקלים לטיפול במי הבריכה כולל ציוד בדיקת חומציות, רשת עם מוט, פתרונות תאורה והצללה ואפילו רובוט ניקוי. כל אלו יחד יאפשרו לך להשתמש בבריכה באופן מידי ולדאוג לתחזוקה השוטפת בחבילה אחת משתלמת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ערכות יצרן

אפשרות נוספת היא לרכוש סט של מוצרים מאוותו יצרן שיבטיחו לנו אחריות מלאה, יצרן אמין וידוע ומחיר כולל על כל הציוד כאשר אנו יודעים בדיוק מהיכן הגיע ומה הכתובת אליה צריך לפנות לכל צורך שיהיה לנו בהמשך. כך, למשל, ניתן לרכוש בריכה של חברת BestPool יחד עם כיסוי ייעודי, מוטות תומכים וציוד תחזוקה שיאפשר לך להשתמש בה מיד עם הגעתה. על מנת לרכוש בריכות ביתיות במחיר איכותי ושיהיו גם אמינות, זהו פתרון אידיאלי.

בשיתוף בלו בלו, בשיתוף בלו בלו
  • עוד באותו נושא:
  • בריכה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully