וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרי שינה - כל עונה והסטייל שלה

בשיתוף הום סטייל, בשיתוף הום סטייל

16.2.2020 / 11:31

חילופי העונות והאביב המתקרב הם הזדמנות מצויינת לחדש אפילו בקטנה את מראה הבית והעיצוב שלו

מצעים. pixabay,
מצעים/pixabay

לאחר הקור והגשמים, עונת המעבר מתקרבת אלינו וכל הירוק והפריחה של האביב יביאו איתם שאיפה להתחדשות ושינוי. לאורך השנה, ניתן להבחין בהתחלפות הצבעים בחוץ, בשינויי הטמפרטורה ובתנאי החוץ המביאים איתם גם שינוי בצרכים בבית. כל השינויים הללו דורשים שנספק מענה עיצובי ראוי ונכניס אל הבית משהו מהתמצית של עונות השנה. כשהטמפרטורות שוב עולות, זה הזמן המושלם יחד עם הכנסת המצעים החמים לארון, להכניס משהו חדש ורענן לחדר השינה ולאפיין את המרחב שלנו בהתאם וכן כשמתקרר שוב בחוץ, להכניס אווירה חמימה יותר.

צבע

לפעמים, מספיקה צביעה של קיר אחד בחדר השינה כדי להכניס אופי ואווירה חדשים לחלוטין. ניתן לבחור קיר בולט אשר נשתמש בו כדי לתת את הטון ולהכניס משהו מהעונה אל תוך הבית. צביעה של קיר אחד בצבעים חמימים כמו כתום או בורדו בחודשי הסתיו, יכולה להכניס את גווני הסתיו אל הבית. גוונים כחולים או ירקרקים באביב ובקיץ יכניסו רעננות ויאפשרו לאור הבהיר להסתנן דרך צבעים רכים שיעדנו את האווירה בחדר השינה שלנו.

פתרונות תאורה

אחד מהדברים המאפיינים ביותר את שינויי העונה, הוא כמות האור שנכנסת אל הבית. כדי לשלוט בעוצמת האור באופן אופטימלי ולהתאימה לרזולוציות הקטנות ביותר של שינויי העונות, ניתן להשלים את כניסת האור הטבעי לבית עם גופי תאורה המצוידים בעמעם שיאפשרו לכם לשלוט בדיוק בכמות האור בחדר השינה ולהתאימה על פי הצורך והשימושים שלנו בחדר בכל רגע נתון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טקסטיל

אמרנו אווירה? אמרנו טקסטיל. על ידי החלפת וילונות ומצעים, ניתן בקלות להכניס אווירה חדשה הביתה. וילונות כבדים ואטומים יאפשרו לנו לשלוט בכניסת האור והחום הביתה וצבעי המצעים יאפשרו לנו לאפיין את האווירה גם על המיטה שלנו. כשהקור הגדול נכנס, מצעים מפלנל או מפליז הם הפתרון המושלם ביותר וכיום קיימים סטים בצבעים משגעים שמאפיינים את שינויי העונה בצורה אופטימלית.

פתרונות הצללה

מעבר לווילונות, גם ייעוד של תריסים נגללים יוכל לסייע לנו לשלוט בכמות האור והחום שייכנסו לבית, או לחליפין ישמשו כעוד אמצעי לעצירת רוח פרצים וכניסת קור לבית. במובן הזה, תריסים חכמים הם אמצעי מעולה להחליט כמה ממזג האוויר אנו רוצים בבית שלנו, לפי חילוף העונות.

בשיתוף הום סטייל, בשיתוף הום סטייל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully