וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות יצירתיות לגיל הפרישה

בשיתוף אחוזות רובינשטיין, בשיתוף אחוזות רובינשטיין

16.2.2020 / 11:08

עובד העוזב מקום עבודה בו עבד שנים רבות ופורש לגמלאות צובר במהלך השנה חברים רבים שמבקשים לציין את המאורע במתנה ייחודית ומכבדת

זקנה. pixabay,
פרישה/pixabay

בעוד שכיום מתאפיינים דור ה-Y ושוק העבודה המודרני בהחלפת מקומות עבודה באופן תכוף ביותר, בעבר היו אנשים נשארים באותו המקום במשך עשורים שלמים מחייהם והיו מבלים בסביבת עבודה אחת למשך רוב חייהם הבוגרים. התחייבות זו מביאה עמה קשרי חברות קרובים וחמים, תרומה גדולה לארגון ומערכת יחסים אשר קשה מאוד להיפרד ממנה. במובן הזה, מסיבת פרישה המלווה במתנה צנועה אך מכובדת, היא דרך ראויה וחשובה לומר "תודה רבה ובהצלחה בהמשך" כדי להביע את כל ההערכה והאיחולים לאחר תקופה משמעותית כל כך. כדי לעשות זאת באופן המוצלח ביותר ולתת לעובד משהו שילווה אותו בהמשך הדרך ויספק לו משמעות, אלו כמה עצות למתנה יצירתית לגיל פרישה.

משהו שיאפיין את תחומי העניין

בין אם מדובר באדם מבוגר המתכנן לעבור לדיור מוגן, או בחור בן 50 היוצא לפרישה מוקדמת, לכל אחד מהם תחומי עניין משלו והפרישה במובנים רבים היא ההזדמנות להשקיע בהם יותר ולמצות מהם את המיטב, כעת שחובותיו הסתיימו. ניתן, למשל, לקנות תיק נסיעות איכותי עם הקדשה מצורפת במידה ומדובר בחובב טיולים, לקנות סט כוסות יוקרתי או פותחן מהודר לחובבי היין או משחק חשיבה מהודר מעץ לאנשים שאוהבים לתרגל את השכל לעתים קרובות.

מתנות מסוג זה לא ישמשו רק כמזכרות נוסטלגיות שנוטות בסופו של דבר לצבור אבק, אלא ישמשו את האדם ממנו אנו נפרדים ויאפשרו לו להיזכר בחברים לעבודה ובתקופה המרגשת בחייו בכל פעם שישתמש בהם.

משהו בנימה אישית

מתנות הנמצאות בשימוש יום-יומי כמו יומן עור מהודר או שעון, בצירוף עם הקדשה מכל העובדים שתהיה מהלב ועם נימה אישית, הן מחווה מרגשת במיוחד שתלווה את האדם מיום הפרישה ועד להעלאת הזיכרונות בשלב מאוחר יותר. כיום מציעות חנויות רבות אפשרות לחרוט הקדשות על מתנות אישיות שמספקות ערך מוסף למחווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

משהו חווייתי

רעיון נהדר נוסף הוא לרכוש מתנה בעלת ממד חווייתי. ניתן לתת כמתנה קורס עישון בשרים למשל, או הערכת יינות, מנוי חדר כושר זוגי ואפשרויות רבות אחרות שישלחו אותו מחיי העבודה, אל התחביב החדש.

בשיתוף אחוזות רובינשטיין, בשיתוף אחוזות רובינשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • פרישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully