וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורשים, כשריחות וטעמים של בית נפגשים

בשיתוף שורשים, בשיתוף שורשים

16.2.2020 / 8:55

שורשים היא חנות טבע ומעדנייה בוטיק שממוקמת במרכז הכרמל בכיכר האודיטוריום ואפשר להגדיר אותה בקלות כבית ומקום מפגש לאנשים שאכפת להם מבריאותם ומאיכות המזון שהם צורכים

שורשים. יח"צ,
שורשים/יח"צ

בשורשים שבמרכז הכרמל תוכלו למצוא שפע ומיגוון של מזון איכותי: מבחר אגוזים, שמנים, סוגי חומצים, לחמי מחמצת טריים, מוצרים ולחמים ללא גלוטן, גבינות טבעוניות, דליקטסים שונים מרחבי העולם (פסטות, גבינות, ועוד), טחינת קפה טרי במקום, טחינת פרג במקום, דבש ברמה גבוהה ועוד ועוד. מה שמייחד את שורשים היא סחורה באיכות ללא פשרות ומגוון של מוצרי מזון שמתחדש תדיר. בכל ביקור תוכלו למצוא מוצרים חדשים. החנות מוכרת בזכות היחס האישי שניתן שם לכל לקוח והעובדה שרבים מהלקוחות שלה הם קבועים.

הכניסה לחנות היא חוויה בפני עצמה. ריחות משכרים של קליית קפה טבעי, שפע של מזונות, פסטות, רטבים מכל פינה על הגלובוס, סוגי אגוזים, ממרחים מעשבי תיבול, גבינות רגילות וטבעוניות, לחמים של פעם. בן אדם רוצה לקחת מכל הטוב והשפע הזה כמה שיותר הביתה.

רצינו לשוחח עם מאיר הבעלים אך זה היה בדיוק כאשר הוא היה בשיחה עם לקוח על איכויות של שמן קוקוס אז ניגשנו להטריד את שלומי, בחור צעיר עם רסטות שעסק בליקוט גבינות טבעוניות. שלומי, בסיסט של להקת רוק. "היום אנחנו עושים השקה לסינגל שלנו וחשוב לנו להגיש רק גבינות טבעוניות", סיפר לנו. אתה לקוח קבוע כאן? שאלנו. "האמת ששמעתי על החנות מסבא שלי רק לפני יומיים שזה קצת מביך כי אני טבעוני כבר שנתיים ואמור לדעת יותר טוב. אבל ממה שאני רואה פה זאת בהחלט הולכת להיות החנות שלי".

שורשים. יח"צ,
שורשים/יח"צ

שורשים נרכשה ע"י הבעלים הנוכחי שלה מאיר כשהיה בן עשרים ומשהו. הוא עבד בה בתור שכיר במשך כשנתיים ולאחר הרכישה עשה שינויים דרסטיים, הן באיכות הסחורה והן בעיצוב. הלקוחות הקבועים של החנות, מבוגרים ברובם שחלקם מגיעים אליה במיוחד גם מאזורים מרוחקים התרגלו לשינויים וגם לקהל החדש והצעיר שהתחיל להגיע. הם כמו סיפור אהבה. אומר מאיר. "אני One man show זוכר כל לקוח ומתחבר לכל אחד. שיא האיכפתיות ושימת הלב. היחס הוא אישי לכל לקוח ולקוח, אנחנו ממש חברים. אני בהקשבה מלאה ללקוחות, פתוח להביא מוצרים שהם מחפשים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שורשים. יח"צ,
שורשים/יח"צ

שורשים היא סוג של בית ומקום מפגש עבור לקוחות. היום בזכות השינויים שמאיר בעל החנות עשה ניתן לראות בה הרבה מבוגרים והרבה צעירים בדיוק כמו הסחורה שבחנות נוסטלגיה מול טעמים חדשניים. כל זאת, בדגש על בריאות, איכות וטריות הרכיבים הנמכרים, תוך עקביות והקפדה תמידית על רמת הסחורה. בשורשים לא עושים פשרות; לא בטיב הסחורה ולא ביחס ללקוח. מדובר במקום מיוחד, אינטימי, ובעיקר אמיתי כלפי כל מבקר. מאיר הבעלים של שורשים ידוע בהקפדה על איכות המזון והגיוון שלו. "מבחינתי זו סוג של שליחות עבור אנשים רבים שאינם מתפשרים בעצמם על איכות ויחס".

טלפון ליצירת קשר:
04-6276133

שורשים- שדרות הנשיא, כיכר האודיטוריום 134, חיפה קומה 1-

עמוד הפייסבוק

בשיתוף שורשים, בשיתוף שורשים
  • עוד באותו נושא:
  • תבלינים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully