וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת "סביח אל חיר", הרבה מעבר לרק סביח

בשיתוף סביח אל חיר, בשיתוף סביח אל חיר

16.2.2020 / 8:31

במשך שבע שנים פועלת לה מסעדה בגבעת אולגה, "מסעדת סביח אל חיר". למערכת "המומחים" הגיעו אינספור חוות דעת של לקוחות, במיילים ושיחות טלפון, אלו דחקו בנו להגיע למקום, לראות איך גם מחוץ לתל-אביב יש חיי קולינריה עשירים. קפצנו לבדוק על מה מדובר, חזרנו מאוהבים

סביח אל חיר. יח"צ,
סביח אל חיר/יח"צ

"מסעדת סביח אל חיר" החלה את דרכה עם דוכן למכירת סביח והתרחבה למסעדה אשר מניחה על השולחנות אוכל ביתי ושירותי קייטרינג. אל שולחן עורך המערכת הגיעו המלצות כי במסעדה מגישים אוכל ביתי מהמטבח המרוקאי וטריפוליטאי עם טעם של פעם, טעמים שלא רק מביאים אליה לקוחות קבועים מהסביבה הקרובה, אלא טועמים מכל רחבי המדינה.

החלטנו גם אנחנו לקפוץ למסעדה ברחוב הגדוד העברי 1 בגבעת אולגה, התחושה הראשונה שקיבלנו עם רגע הכניסה למסעדה היתה שהגענו לבית, מדובר במקום חם ונעים, שירות מסביר פנים ומנות מפנקות במיוחד, כיאה למטבחים הצפון אפריקאים, טעמים של סירים מבית אמא.

לקוח קבוע במקום, עומרי בוזגלו, סיפר לנו, "לצערי לפני כמה שנים אמא שלי הלכה לעולמה, המסעדה הזו מזכירה לי אותה ועושה לי טוב על הלב, כי הריחות והטעמים שבוקעים מתוך הסירים הגדולים, זה כאילו שאמא שלי שלחה לי אותם משמים, משהו שמזכיר לי את הבית".

סביח אל חיר. יח"צ,
סביח אל חיר/יח"צ

סיור שלנו במקום גילה לנו פרטים נוספים, מי שמנהל את המסעדה הוא הבעלים ברוך עמר, הוא עושה זאת בליווי מקצועי צמוד של אמו פרלה, היא זו שמביאה לפה את המתכונים מהמטבח המרוקאי והטריפוליטאי, אבל לא רק היא, אלא בימי חמישי ושישי גם הסבתא נכנסת לפעולה, מגישה קוסקוס אורגינל מעשה ידיה.

טעימה קטנה על המזלג מהמטעמים שמצאנו במקום, כאלה שסובבו לנו את הראש! יש את מנות הדגל, "מיקס קבב מרגז", הוא הולך מושלם עם בגט רך וטרי, שבו קציצות קבב ונקניקיות המרגז משתלבות באופן מופתי עם ירק טחינה ועמבה. "בגט שניצל" עם סלט טרי ואיך אפשר שלא לדבר על "מעורב הירושלמי" אשר מורכב מחלקי פנים של העוף שנחתך במקום עם תערובת סודית מיוחדת, פשוט מנה להתענג עליה.

רוצים לדעת מה המחיר של ארוחת מלכים שכזו? 25 שקלים בלבד! מטורף, איפה במרכז אפשר למצוא כאלה מטעמים במחירים זולים?

מנת הבית, סביח עם קציצות ירק מיוחדות המטוגנות במקום ונכנסים לתוך פיתה חמה, במחיר של 17 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סביח אל חיר. יח"צ,
סביח אל חיר/יח"צ

בימי שלישי ושישי מוגשת מנת החלה, שניצלים בתוך חלה טרייה שלמה, מנה כל-כך גדולה כך שמתאימה לשני סועדים, והמחיר? 35 שקלים, פשוט לא להאמין.

"סביח אל חיר", הרבה מעבר לרק סביח, ממוקמים מרחק נסיעה של דקה אחת מכביש החוף, מומלץ לעצור בדרך ולהיחשף למטבח ביתי מהחלומות שכבר קשה היום למצוא.

המקום פועל שישה ימים בשבוע:
ראשון עד חמישי 10:30-19:30
שישי: 09:30-15:00
לבירורים והזמנות:
077-4303566
050-4594596

עמוד הפייסבוק

עמוד פייסבוק נוסף

בשיתוף סביח אל חיר, בשיתוף סביח אל חיר
  • עוד באותו נושא:
  • סביח
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully