וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופר המצטיין של עולם הבניין והבנייה

בשיתוף סופר בניין, בשיתוף סופר בניין

13.2.2020 / 15:40

במסגרת כתבות התחקיר של מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק ותיקים במדינה, בחיפוש אחר עסקים בתחום ענף הבנייה והכלים החשמליים, הגענו גם לעיר בית שמש, ידענו כי המרכז הגדול לכלי עבודה וצבעים נמצא כאן, ברחוב המסגר 5

סופר בניין. יח"צ,
סופר בניין/יח"צ

השם של סופר בניין עלה לאוויר לאחר שיחות עם עשרות קבלנים, שיפוצניקים ומוסדות ברחבי הארץ. בשיחות הם המליצו בחום רב אחר השירות הרחב והמקצועי שהם מעניקים, בזכות העובדה שתחת קורת גג אחת ניתן למצוא את כל הכלים, המוצרים, הצבעים והאביזרים הדרושים לעבודות הבניין והתחזוקה. לאורך השנים בלט סופר בניין בקבלת פרסים רבים על היותו מקום מצטיין הן בשירות, הן במקצועיות והן במחירים.

לאחר שקיבלנו את כל ההמלצות ולאחר בדיקה אינטרנטית, הבנו כי עלינו לקפוץ ולהתרשם בעצמנו, אז קפצנו לבית שמש, שם פגשנו את אלברט ועו"ד קמילה בן הרוש המנהלת את החשבונות והכספים של החברה והמחלקה המשפטית של החברה. "חברת סופר בניין היא בין החברות הוותיקות בענף, למעלה מ-35 שנים ורוב העובדים של החברה למעלה מ-15 שנים בעבודה רציפה".

כיום, חברת סופר בניין מחולקת ל-3 חטיבות שיווק מרכזיות שהן:

סופר בניין. יח"צ,
סופר בניין/יח"צ

חטיבה פרטית כוללת את החנויות אשר מטפלות בלקוחות הפרטיים. חטיבה זו מנוהלת ע"י אייל- בנם של קמילה ואלברט, שהחליט להיכנס לאט לעזרת אביו עם סיום לימודיו באוניברסיטה.

חטיבה עסקית- כוללת את כל לקוחות האשראי הגדולים, מוסדות, מפעלים, משרדי ממשלה ועוד. על חטיבה זו מופקד ביד רמה חביב בניטה. השנה חביב חוגג בחברת סופר בניין 28 שנים של עשייה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סופר בניין. יח"צ,
סופר בניין/יח"צ

חטיבה אינטרנטית- חטיבה יחסית חדשה. חן בן הרוש, סטודנטית במכללת "אפקה" להנדסה תעשייה וניהול, היא זו שבנתה והקימה את האתר במקצועיות רבה והדס בן הרוש שסיימה עתה את לימודיה בתחום השיווק והאינטרנט, מנהלת ומתחזקת את האתר במקצועיות וביד רמה. מי שלא יכול להגיע פיזית לבית שמש, עדיין יכול ליהנות ממגוון המוצרים ובאותם המחירים, ניתן לבצע הזמנות דרך חנות אינטרנטית גדולה או בטלפון, ושירות משלוחים יגיע עד לדלת ביתכם.

חברת סופר בניין מונה כ-20 עובדים, רובם בעלי ותק רב, מקצועיים, נותני שירות תוך יעוץ ופתרונות ללקוחות.

אל תגידו שלא ידעתם, בין התאריכים 25.3 - 27.3 במקום תתקיים תערוכה גדולה של כלי עבודה, בין היתר כלים חשמליים של חברת "מילווקי" כולל הדגמות וחוברת הדרכה מקצועית. חברת 'קולמן' יצרנית גרילי גז, וחברת הצביעה "נירלט" יציגו פתרונות ומוצרים משלהן גם כן.

סופר בניין. יח"צ,
סופר בניין/יח"צ

בקרוב מאוד יפתח סניף נוסף בעיר מודיעין.

"סופר בניין", המסגר 5, בית שמש, אימפריה צומחת ועל כך מגיע להם כל הכבוד.

טלפון ליצירת קשר: 02-9918321

עמוד הפייסבוק

בשיתוף סופר בניין, בשיתוף סופר בניין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully