וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה המסעירה שעל הר הכרמל

בשיתוף גולדן קוראל, בשיתוף גולדן קוראל

13.2.2020 / 15:06

על הר הכרמל, עם נוף פנורמי שמרטיט את הלב גם ביום וגם בערב, שוכנת מסעדת שף המתמחה באוכל ים תיכוני אמיתי שישאיר לכם טעם נהדר בפה ובלב

גולדן קוראל. יח"צ,
גולדן קוראל/יח"צ

על צוק של הר הכרמל מול נוף עוצר נשימה של הים התיכון, נמצאת נמצאת מסעדה בדיוק בנקודה המשקיפה על כל חיפה, קריות, עכו וצפונה. ביום הנוף נשטף בכחול של הים התיכון ובנוף פנורמי מרהיב של כל הצפון והגליל, ובערב מופע פנורמי מדהים ורומנטי של אורות.

מספר חברי מערכת "המומחים" נתקפו ברעב למשהו מיוחד, לכן עם אישור מיוחד יצאו צפונה למסעדה הידועה, לראות מה התחדש מאז הפעם האחרונה שביקרו במסעדה.

מסעדת "גולדן קוראל" היא מסעדת שף המתמחה במטבח ים תיכוני אמיתי. המנות לקוחות מתרבויות שונות בהן: לבנון, יוון, ספרד, צרפת ומקומות נוספים. המסעדה מנוהלת ע"י ג'ורג' דיאב, דור שלישי של מסעדנים, שהספיק לארח אין ספור משלחות וקבוצות דיפלומטיות במסעדה.

גולדן קוראל. יח"צ,
גולדן קוראל/יח"צ

כאשר הגענו למקום פגשנו בחבר'ה ישראלים וגם תיירים. אחת מהן, ביציאה מהמסעדה לאחר הסעודה, הלן שפירו, תיירת מארה"ב, סיפרה לנו: " כל המטעמים מתובלים בסגנון שלא הכרתי קודם לכן, הטעמים עד עכשיו מתנפצים לי בפה, ובשילוב עם הנוף המרהיב, הרגשתי כאילו אני נמצאת בתוך גלויה".

התיישבנו סביב השולחן והתפריט הציע מבחר גדול של בשרים, דגים פירות ים והפתעות נוספות. למנה הראשונה קיבלנו בר סלטים פתוח, 17 סוגים שונים ומגוונים הכוללים סלטים לבנונים, תבולי ופטוש, סלט הבית "קוראל" מכיל עלי בייבי, שרי, פטריות, בצל סגול, שמן זית וגבינת פרמזן, חומוס תוצרת הבית, חמוצים ועוד. היו אלו סלטים קלילים ורעננים שהכינו אותנו למנת הביניים, קרפאצ'ו עגל איטלקי שהיה עסיסי ומרק דגים בויאבז צרפתי שהטעמים שלו היו עזים בזכות הירקות שורש ותבלינים.

הטעמים הללו רק פתחו לנו את התאבון, למנה העיקרית בחרנו סקלופיני סינטה מיושנת, פסטה לינגוויני עם פירות ים ואוסובוקו כבש מעושן, קיבלנו מנות גדולות, התיבול ומידת העשייה של כל הרכיבים היו מאוד מדוייקים.

למרות שכבר היינו מלאים מכל הטוב שטעמנו, לא יכלנו לוותר על קינוח של כנאפה ביתית אמיתית, היה זה קינוח מושלם לארוחת מלכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גולדן קוראל. יח"צ,
גולדן קוראל/יח"צ

ב 13 השנים שבהן מסעדת "גולדן קוראל" פעילה, שום דבר לא השתנה, מדובר באחד המקומות היפים ביותר במדינה, כאשר המטעמים שיוצאים מהמטבח הם מחומרי הגלם המשובחים ביותר בסביבה, והטעמים של כל המטעמים פשוט מושלמים ובמחירים מאוד נוחים.

אם בא לכם לטעום משהו מיוחד באופן ספונטני או מתכננים מסיבה ורוצים לסגור לאירוע פרטי, מסעדת "גולדן קוראל" היא בדיוק הכתובת שאליה אתם חייבים לפנות, את תעודת הכבוד של מערכת "המומחים" הם קיבלו שוב ובגדול.

מסעדת "גולדן קוראל", סטלה מאריס 130 חיפה.

טלפון ליצירת קשר: 04-8314399

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף גולדן קוראל, בשיתוף גולדן קוראל
  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully