וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 שנה של מקצוענות: צבעי המשולש, הבית של המקצוענים

בשיתוף צבעי המשולש, בשיתוף צבעי המשולש

13.2.2020 / 13:34

במסגרת כתבות "המומחים" התרות אחר בתי עסק משתלמים ביותר ברחבי ישראל, שלחנו שאלון מפורט ל-3,000 בתי אב וערכנו את ההמלצות שלהם לכמה קטגוריות שונות. בכל הנוגע לתחום הציוד הטכני, שם של חנות אחת השאירה אבק לשאר המתחרות, צבעי המשולש, חנות למכירת צבע וכלי עבודה

צבעי המשולש. יח"צ,
צבעי המשולש/יח"צ

מפיק של המערכת יצא לחנות צבעי המשולש אשר ממוקמת בבאקה אל גרבייה, ברחוב אל קודס 333, אלו הרשמים שהביא מהחנות אשר משרתת את המוני ישראל כבר 30 שנה.

צבעי המשולש הוקמה ב 1990 וחרטה על דגלה מקצוענות ללא פשרות. כבר בכניסה לחנות הגדולה ניצב שלט ענק אדום לבן עם שמות המותגים השונים שניתן למצוא בפנים.

החנות עצמה מסודרת לפי מחלקות לאנשי מקצוע שונים: נגרים, אנשי גבס, מסגרים, אינסטלטורים, קבלנים, תעשייה עתירת ידע, ציוד טכני למוסכים ועוד. כל איש מקצוע יכול להתאים לעצמו סל מוצרים, באיכויות ובמחירים שונים כך שלאחר מכן ניתן לצאת לעבודה ללא עיכובים.

כמו כן, גם חובבי "עשה זאת בעצמך" מקבלים את השירות הטוב ביותר, כולל מגוון טיפים, ייעוץ מקצועי ומבחר כלים מרשים ברמות שונות.

צבעי המשולש. יח"צ,
צבעי המשולש/יח"צ

אחד מהלקוחות שפגשתי בחנות, אורן עטיה מהוד השרון, סיפר לי: "אני תמיד נהנה מקבלת הפנים שבעלי המקום מעניקים לי, תמיד מחייכים ועוזרים. אני כרגע רוצה לצבוע את החדרים של הילדות, לכן הגעתי לפה, לקנות את כל הציוד המתאים והצבעים, כי מעבר לשירות יש פה תמיד מבצעים מטורפים".

לא רק מערכת "המומחים" עלתה על כך כי מדובר בבית עסק נבחר. בסקר צרכנות של המכון הישראלי לתקשורת, צבעי המשולש זכו במקום הראשון בשירות הטוב ביותר.

בימים אלו, לכבוד חגיגות יום הולדת 30 של החנות, יש מבצע שבו חתכו את המחירים של כל המותגים המובילים, בין היתר של בוש, מקיטה, היטאצ'י, שטל, איינהיל, הנטר, קשקו ומותגי הצבעים של טמבור ונירלט.

צבעי המשולש, המקום שכל בעל מקצוע חייב לבקר, מגוון גדול של כל המוצרים האפשריים, במחירים לכל כיס, שירות אדיב ומקצועי.

מערכת המומחים שמחה להוריד את הכובע ולהגיד, סחתיין.

צבעי המשולש- חפשו אותם בוויז!

ליצירת קשר: 04-6382813, 050-9125293 ראג'י

עמוד הפייסבוק

בשיתוף צבעי המשולש, בשיתוף צבעי המשולש
  • עוד באותו נושא:
  • צבע
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully