וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את האטליז הנבחר- ורד הצלע!

בשיתוף ורד הצלע, בשיתוף ורד הצלע

13.2.2020 / 12:27

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר בתי עסק ותיקים בישראל, החלטנו כי הגיע הזמן לכתוב על קצבייה שפעילה כבר כ-50 שנה, "ורד הצלע" שמה. מי שמנהלים אותה כיום הם בני הדור השלישי, כאשר מעבר לבשרים הם מחזיקים במקום מוצרים נלווים חשובים לכל ארוחה

ורד הצלע. יח"צ,
ורד הצלע/יח"צ

קצביית "ורד הצלע" עשתה לעצמה שם של קצבייה מיוחדת בכל רחבי המדינה, זו הסיבה שהיא מחזיקה מעמד בתחום תחרותי לאורך שנים רבות. החלטנו גם אנחנו לקפוץ לרחובות, לרחוב הרצל 63, ולראות מקרוב איך פועלת לה אימפריה ותיקה.

הדבר הכי בולט שתפס לנו את העין לאחר כמה דקות שהייה בקצבייה, זה שהתורים תוקתקו במהירות מרהיבה. לקוחות רבים נכנסו ותוך מספר רגעים יצאו עמוסים בשקיות עם נתחי בשר כאלה ואחרים. לרגע שאלנו את עצמנו, מה לעזעזל הולך פה, מחלקים בשר בחינם?

אחת הלקוחות, מירב עמר מנס ציונה, הסבירה לנו איך זה שהקנייה שלה הסתיימה במהירות כה רבה: "הזמנתי הכל מראש ושלחתי לבעלים דרך הודעת וואטסאפ את רשימת הבשרים שאני מבקשת והוראות מדוייקות לגבי מה לנקות ומה לפלט, ואני לא היחידה שעושה זאת. לדעתי כך עושים רוב רובם של הלקוחות, כי תמיד שאני מגיעה לפה אין תורים ארוכים מעצבנים, אלא נכנסים, לוקחים, משלמים ומיד יוצאים".

ורד הצלע. יח"צ,
ורד הצלע/יח"צ

מדובר בקונספט עבודה חכם ויעיל שהופך את חווית הקנייה לנעימה ביותר, כך הרגילו הבעלים של המקום את מאות הלקוחות, עבורם הבשרים מגיעים כבר נקיים ומוכנים לבישול ולצלייה, כל מה שצריך זה לבצע את ההזמנה מראש ולחסוך כאבי ראש.

מי שמנהלים את הקצבייה כיום הם אבא ובן, ג'קי ובנו רוני מסיקה, ממנו למדנו כי אצלם אין מבצעים של 4 קילו ב-100 שקלים מהסיבה הפשוטה, בניגוד למקומות אחרים, הם מביאים בשר טרי כל יום, ועושים עבודה מדוקדקת שמסירה את כל הסחוס או השאריות המיותרות, כך שהתוצרת הסופית שהלקוחות מקבלים היא נטו בשר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ורד הצלע. יח"צ,
ורד הצלע/יח"צ

"אנחנו מחזיקים את כל סוגי הבשרים, פילה טלה, אנטריקוט וצלעות ואחרים, ניתן להזמין דרכנו גם דברים מיוחדים בהזמנה אישית. בסופו של דבר השירות שלנו מגיע מאהבה, לכן תמיד עומדים לרשות הלקוחות כולם ומבצעים את כל מה שמבקשים. הכי כדאי לבצע הכל בהזמנה מראש, חותכים בהתאם לדרישה כל נתח החל ממעופות, פרגיות, חלקי פנים שונים, אז כל מה שנותר לעשות זה לקפוץ לכאן לרגע וזהו, להמשיך בשגרת החיים בלי תורים ארוכים".

קצביית "ורד הצלע", מקום נקי, שירות מהיר, מבחר גדול של נתחים, מחירים מצויינים ובעיקר עבודה של מקצועניים, שאפו!

טלפון ליצירת קשר: 08-9451783

ווטסאפ 050-2777666

עמוד הפייסבוק

בשיתוף ורד הצלע, בשיתוף ורד הצלע
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully