וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילינג חדשני לעור הפנים - PRX T33

בשיתוף ד"ר אסתר גדז', בשיתוף ד"ר אסתר גדז'

12.2.2020 / 11:11

הכירו את הפיתוח החדשני לשנת 2020 בתחום עור הפנים. ד"ר אסתר גדז' מתמחה בטכנולוגיה החדשנית הזו

אסתר גדז'. יח"צ,
ד"ר אסתר גדז'/יח"צ

עולם המדע והטכנולוגיות הרפואיות מתחדשים ללא הרף, כאשר תעשיית היופי חוברת אל תעשיית הרפואה על מנת לשלב בין חומרים וטיפולים מתקדמים, בטוחים ואפקטיביים לשיפור וחידוש מראה עור הפנים.

עור הפנים משקף את גיל המטופל ואורחות חייו, ומאבד לאורך השנים מן הגמישות הטבעית, הברק והחיות, ונושא את פגמי הפיגמנטציה, הגנטיקה והזמן. על מנת לשמור על עור פנים צעיר ורענן ולחדש אותו קיימים בתעשיית היופי טיפולים רבים, בניהם טיפולי פילינג, טיפולי מתיחה, הזרקות ופתרונות נוספים.

פיתוח חדשני אשר נולד על ידי רופאת עור מומחית באיטליה ונרשם כפטנט בינלאומי הוא פילינג מסוג PRX T33 אשר מאפשר את הזנת העור בחומרי הפילינג המתקדמים ביותר, וזאת ללא קילוף שכבות העור. השיטה מאפשרת מיצוק של העור וחיזוקו, מילוי קמטים וחידוש שכבת העור הראשונית בשכבת עור חדשה, צעירה ורעננה, וכל זאת בשיטת טיפול מהירה ובטוחה ללא עצירת אורח החיים וללא תופעות לוואי קשות.

השיטה מביאה לשילוב בין מספר חומרים רפואיים מתקדמים כאשר החומרים הפעילים בתרכובת הפילינג מביאים להתחדשות ביולוגית טבעית של העור. הטיפול הוא טיפול מחזורי בן 3-5 פעמים, המתבצע באמצעות עיסוי פנים עמוק והחדרת החומרים הפעילים אל העור. כל טיפול אורך כמחצית השעה ומתבצע במרפאה, ללא הרדמה וללא כל פגיעה בהמשך קיום אורח חיים רגיל. לאחר הטיפול תיתכן תחושת עקצוץ ואדמומיות החולפת בתוך זמן קצר, וניתן גם להקל על התחושה באמצעות שימוש בחומרים מקררים ומרגיעים.

פילינג ללא קילוף מסוג PRX T33 מציג אחוזי יעילות גבוהים במיוחד ומחליף טיפולים פולשניים וטיפולי פילינג אחרים, בזכות מראה עור צעיר, מוצק ורענן הנשמר לאורך זמן, אשר מתקבל באמצעות הטיפולים.

ד"ר גדז', רופאה מומחית ברפואה אסתטית, מפקחת על מרפאות מקצועיות לרפואה אסתטית ברעננה ובנתניה ומציעה מגוון טיפולים חדשניים בפיקוח רפואי ותוך הצגת מיטב הטכנולוגיות והחדשנות הרפואית.

לאתר של אסתר

הופק ע"י וואן פלייס OP2S משרד פרסום לעסקים יצירת לידים חמים

בשיתוף ד"ר אסתר גדז', בשיתוף ד"ר אסתר גדז'
  • עוד באותו נושא:
  • עור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully