וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשפי הפיננסים של המגזר

בשיתוף M.A.Z פתרונות פיננסיים, בשיתוף M.A.Z פתרונות פיננסיים

13.2.2020 / 9:29

M.A.Z פתרונות פיננסיים, נחשבת לאחת החברות המובילות במגזר הערבי הדרוזי והצ'רקסי בתחום יעוץ המשכנתאות. סיפורה של אימפריה

מג'ד אבו זידאן. יח"צ,
מג'ד אבו זידאן/יח"צ

אנשים רבים זקוקים למשכנתא על מנת להתקדם לבית חדש, לשפץ בית קיים או לסגור הלוואות קיימות. במגזר הערבי הדרוזי והצ'רקסי יש התפתחות עצומה בתחום לקיחת המשכנתאות. מג'ד אבו זידאן מנכ"ל ובעלים של חברת M.A.Z, סיפר לנו על פעילותה.

"אנו מתמחים בגיוס כספים דרך הבנקים בריביות ובתנאים מצויינים. אם ישנן בעיות בטאבו, רישום לא תקין או חוסר רישום בטאבו, חריגות בנייה וכו', אנו מטפלים בכשלים. המגזר הערבי פעיל מאוד בעשור האחרון בתחום המשכנתאות. הקהל מבצע מחזור משכנתאות ולוקח משכנתאות למטרת בניה עצמית ולמטרת שיפוץ. אנו מלווים את כל התהליך, משיגים סכומים גבוהים של משכנתא והכל בריביות טובות כדי לחסוך כסף. אנו יוצרים תמהיל בהתאמה אישית לכל לקוח. למרות שיש חוקים ותקנות, אנו מוצאים פתרונות, גם במקרים קשים שהלקוחות די מיואשים. הייעוץ הראשוני הוא ללא תשלום.
אנו שומרים על רמת מוסר גבוהה וגובים שכר טרחה רק לאחר שהלקוח קיבל את הכסף בפועל לחשבונו. לא הצלחנו - לא נגבה עמלה."

מג'ד הוא כלכלן בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול. הוא המנכ"ל והבעלים של החברה מהכפר מגאר, בעל תעודה בייעוץ משכנתאות ובייעוץ עסקי אשר נמצא בתחום חמש שנים.

מג'ד אבו זידאן. יח"צ,
מג'ד אבו זידאן/יח"צ

מג'ד מספר לנו: "בזכות הצוות הגדול והמגוון שלי, המגובה בכלכלנים נחשבים, הבנקים אוהבים לעבוד איתי. השירות שאני והלקוחות מקבלים הוא מהיר, הריבית מצוינת ואני מצליח לחסוך ללקוח עד מאות אלפי שקלים בממוצע. קניית דירה זוהי העסקה הגדולה ביותר של הלקוח בחייו, ויש לזה השפעה מכרעת על היכולת הכלכלית שלו בעתיד. אנחנו מטפלים גם בלקוחות שנקלעים למצב של חוסר יכולת להחזיר הלוואות וחובות. אפשר לקחת הלוואה דרך משכנתא לכל מטרה, חשוב להתייעץ עם מומחים כדי לא להסתבך. אנחנו מצליחים לטפל במהירות מרבית בכל בקשה וחוסכים המון בירוקרטיה, ניירת, התרוצצות וזמן".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מג'ד אבו זידאן MAZ. יח"צ,
M.A.Z פתרונות פיננסיים/יח"צ

הצלחנו להגיע לאחת מלקוחותיו של מג'ד, אשה בת 45, גרושה עם שני ילדים, שהצליחה בעזרתו לרכוש לעצמה דירה באזור השפלה, היא סיפרה לנו, "חברת ילדות המליצה לי על מג'ד, בתחילה הייתי סקפטית לגמרי בגלל הסיטואציה האישית שאליה נקלעתי, אבל מהשיחה הראשונה איתו הרגשתי שאני יכולה להירגע ולכל דבר יש פתרון. לאורך כל הדרך השירות שמג'ד העניק לי היה סבלני, מקצועי, ובעיקר בעיקר אנושי. התהליך ארך שלושה חודשים והיו בו קשיים בירוקרטיים קשים, אבל תמיד כשהרגשתי שאני נשברת, מג'ד היה שם להרגיע ולעודד שיהיה בסדר, לרגע אחד הוא לא השאיר אותי לבד ובסופו של דבר, בזכותו, קיבלתי את שביקשתי. במבט לאחור, אין סיכוי שהייתי יכולה לשרוד ולהצליח בלי עזרה של יועץ מקצועי".

הייתה לנו פגישה נעימה וחכמה. גילינו אדם משכיל, מדויק ומקצועי שלימד אותנו וייעץ לנו בנושאים כלכליים אישיים. את העמלה הוא גובה רק אחרי שהמשימה מושלמת בהצלחה. כל הכבוד.

M.A.Z פתרונות פיננסיים בע"מ

טלפון ליצירת קשר: 054-5506556 מג'ד אבו זידאן

שעות פתיחה: א-ה 9-19:00, שישי 9:00-14:00

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף M.A.Z פתרונות פיננסיים, בשיתוף M.A.Z פתרונות פיננסיים
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully