וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוקי הטבע, להתאהב כל יום מחדש

בשיתוף פינוקי הטבע, בשיתוף פינוקי הטבע

13.2.2020 / 8:39

כבר כ-8 שנים שבדרך בני דרור בסמוך לפרדסים והשפע של הטבע, עומדת פינת חמד משפחתית של פירות וירקות טריים. קפצנו לראות מקרוב עם סימן שאלה: פירות וירקות, מה כבר יכול להיות? את התשובה המנצחת קיבלנו במקום, לאחר שהתאהבנו במשפחה וברעיון

פינוקי הטבע. יח"צ,
פינוקי הטבע/יח"צ

פינוקי הטבע זו בסטה חקלאית מרשימה בהחלט לפירות וירקות טריים במיוחד, מי שמנהל אותה הוא דניאל גדניאן. יוסי גדניאן, המייסד, יחד עם שני בניו דניאל ובועז, הקימו את המקום.

למערכת "המומחים" התגנבה שמועה כי מעבר למכירה של המוצרים, הם עושים מעשים טובים, כאשר בין היתר מעסיקים לעבודה חבר'ה צעירים בגיל תיכון ורגע לפני הצבא, ומעניקים להם ערכים חשובים ותחושת שייכות. בחרנו לנסוע למקום ביום חמישי בבוקר, תכף ומיד הבנו שהנסיעה הייתה שווה.

פינוקי הטבע זו בסטה מובחרת עם מיטב ירקות ופירות העונה. המקום נמצא באמצע הטבע וכאשר מגיעים, אפשר להתפנק עם מיצים טבעיים שנסחטים בו במקום, תפוזים, רימונים ועוד, כך שעוד לפני שמתחילים בקנייה מכניסים בריאות לגוף ולנשמה.

פינוקי הטבע. יח"צ,
פינוקי הטבע/יח"צ

לקוחה קבועה במקום, אורלי אלקלעי, סיפרה לנו: "אני תמיד חושבת שאני מגיעה לקנות מוצר אחד או שניים ויוצאת עם עגלה מלאה, אי אפשר שלא, המגוון פה של הסחורה, הכל טרי ומריח נהדר, זה מרגיע ומעורר השראה. איכות המוצרים, היחס והשירות, זה משהו שלא מוצאים בכל מקום, הקנייה עוברת בהנאה, המחירים נוחים, בקיצור, חוויה".

למדנו כי חלק נכבד מהסחורה מגיעה היישר מהקטיף, משום שהקשר של המשפחה הוא ישירות מול החקלאים השונים, כך שהסחורה שמגיעה היא הכי טרייה ואפשר להוזיל מחירים.

מעבר לבני המשפחה שעובדים במקום, פגשנו גם חבר'ה צעירים נמרצים שעושים הכל, שאלנו את הבעלים, דניאל גדניאן על פשר העניין, הוא הסביר, "העובדים הצעירים שמגיעים לעבוד אצלנו הם סביב גיל 15 עד 18, מכאן ממש הם מתגייסים לצבא, הם מקבלים מאיתנו ערכים ותחושת שייכות. אני חושב שבמהלך השנים עברו כאן לפחות 250 נערים שונים וזה תמיד מרגש לראות אותם חוזרים מהצבא גברים אחד אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פינוקי הטבע. יח"צ,
פינוקי הטבע/יח"צ

תוך כדי תנועה פתאום הגיח לעברנו טרקטור עם סחורה טרייה שזה עתה נקטפה, זו תכף נפרקה והוצבה על המדפים, עדיין עם ריח האדמה ישר מהטבע.

התאהבנו בקונספט, במקום ובשירות כולו, חוויה מרשימה בזכות משפחה שאוהבת להעניק ולפנק, פשוט לבוא ולהתמכר בעצמכם.

"פינוקי הטבע", איזור התעשייה תל מונד

טלפון ליצירת קשר: 052-4717147

עמוד הפייסבוק

בשיתוף פינוקי הטבע, בשיתוף פינוקי הטבע
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully