וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר Exposure מציג צימרים מומלצים בצפון לשנת 2020

בשיתוף אקספוז'ר, בשיתוף אקספוז'ר

12.2.2020 / 15:35

שנת 2020 כבר החלה ובדומה לקודמותיה, גם היא טומנת בחובה מגוון הזדמנויות לחופשות, טיולים וחוויות

צימר בצפון. ארנולד בר,
צימר/ארנולד בר

לא צריך להיות נביאים, כדי להבין שגם בשנת 2020, אנשים רבים ימצאו את עצמם תרים אחר צימרים בצפון, לצורך חופשה מפנקת ופסטורלית - אם יש דברים שלא משתנים, זה הקסם של רמת הגולן והסביבה, הנופים המרהיבים והאווירה הייחודית והמשחררת שיש לאזור להציע.

אז כל שנשאר לעשות זה לבחור את הצימרים בצפון בהם נתארח בשנת 2020, ההיצע הוא כמובן רחב ומגוון ובאתר צימרים בצפון הארץ - חשיפה לגולן, ניתן ליהנות ממידע מעודכן ומתמונות עכשוויות לגבי כל האפשרויות האטרקטיביות ביותר.

באתר תוכלו למצוא אף מידע על מסעדות מומלצות, מקומות טיולים אטרקטיביים ואטרקציות ברמת הגולן ובאזור צפון הכנרת - מה שיאפשר לכם לתכנן בצורה פשוטה ויעילה את החופשה המושלמת.

מגוון רחב של אפשרויות

חשוב שכל מי שתר אחר צימרים מומלצים בצפון, יכיר את כל האפשרויות הטרנדיות המוצעות לו ובין היתר:

סוויטות עם בריכה פרטית - בריכה פרטית מהווה כנראה את האטרקציה האהובה ביותר על מחפשי הצימרים. כמובן, שבכדי ליהנות מהבריכה, חשוב לוודא שהיא פעילה בכל ימות השנה וכחלק מכך, גם מחוממת ו/או מקורה.

סוויטה עם מתקני ספא - ג'קוזי מבעבע, סאונה יבשה או רטובה או כל מתקני הספא יחדיו. כן, בצפון, תוכלו למצוא לא מעט צימרים אשר מציעים לנופשים את כל הטוב הזה.

אירוח הכולל חבילת ספא - יש בעלי סוויטות אשר לקחו את הפינוק צעד אחד קדימה ומאפשרים לאורחים ליהנות מחבילות ספא אשר כוללות שימוש במתקני הספא שבמתחם כמו גם אפשרות ליהנות מטיפולי גוף מקצועיים ואיכותיים.

צימרים מומלצים

אז אם גם אתם נמצאים בהליך תכנון החופשה הבאה, להלן מספר צימרים מומלצים בצפון, שאתם חייבים להכיר:

האחוזה בחד נס - הכתובת המושלמת לחופשה משפחתית

אם חשקה נפשכם בחופשה עם המשפחה המורחבת או שבא לכם לחלוק זמן איכות עם חברים שאולי לא ראיתם חודשים, אין ספק שמדובר בכתובת המושלמת בעבורכם. מדובר במתחם מפנק ומושקע הכולל 6 סוויטות כפריות ויוקרתיות, המאובזרות בקפידה. במתחם החיצוני של המקום, ממתינים לכם מתקני נופש וספא מושקעים כמו: בריכת שחייה מפנקת (שבחורף היא מחוממת ומקורה), ג'קוזי ספא ענק, סאונה רטובה, שולחנות משחק, בר אירוח ועוד מגוון הפתעות ופינוקים.

גן העדן של ליאורה - חופשה פרטית בסטנדרטים בלתי מתפשרים

בריכת שחייה, חצר פרטית, ג'קוזי רומנטי, אמבט ספא, מכונת קפה ועוד מגוון רחב של הפתעות ופינוקים מושקעים. כל הטוב הזה, ממתין לכם בצימרים היוקרתיים של המתחם, אשר מתאימים לאירוח זוגות, משפחות עם ילדים וכל מי שמצפה שהחופשה שלו תעמוד בסטנדרטים הגבוהים האפשריים ובפרטיות מוחלטת.

פרדייז ברמה - רמה אחרת של חופשה

במתחם המושקע, המשקיף אל נופים מרהיבים, ממתינות 4 סוויטות מרווחות, המעוצבות בסגנון כפרי חמים ונעים וכוללות: ג'קוזי מבעבע, מיטה זוגית ענקית ומסך טלוויזיה עם מגוון ערוצים, גם נטפליקס.
גולת הכותרת היא החצר של המתחם, אשר מציעה בריכת שחיה מפנקת ובטיחותית לשימוש, הפעילה בכל ימות השנה. עוד בחצר: מיטות שיזוף, מדשאות רחבות ידיים, בר ופינת ברביקיו.
האירוח מתאים לזוגות ולמשפחות.

אהבתיה - רמה אחרת של חופשה

במתחם המושקע, המשקיף אל נופים מרהיבים, ממתינות 2 בקתות עץ מפוארות, המעוצבות בסגנון כפרי חמים ונעים וכוללות: ג'קוזי מבעבע, מיטה זוגית ענקית ומסך טלוויזיה עם מגוון ערוצים בלווין. בנוסף במתחם אהבתיה ישנה סוויטה מפוארת ומרווחת המתאימה למספר רב של נופשים או משפחה מורחבת.

האטרקציה של של אהבתיה נמצאת בחצר המתחם, אשר מציעה 2 בריכות שחיה מפנקות ובטיחותיות לשימוש, הפעילות בכל ימות השנה. עוד בחצר: מיטות שיזוף, מדשאות רחבות ידיים, בר ופינת ברביקיו.

האירוח מתאים לזוגות ולמשפחות.

מוזמנים להיכנס לדף האתר צימרים בחד נס, ולמצוא עוד מגוון רחב של סוויטות וצימרים מומלצים בצפון לשנת 2020.

מיקום במפות

בשיתוף אקספוז'ר, בשיתוף אקספוז'ר
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully