וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מידולסה, מגשימים חלומות מתוקים

בשיתוף מידולסה, בשיתוף מידולסה

12.2.2020 / 9:19

כבר שנה וחצי שברמת השרון פועלת חנות למתוקים בשם "מידולסה". למערכת מדור "המומחים" הגיעו דיווחים כי לא מדובר בעוד חנות ממתקים רגילה, אלא כזו שמביאה את כל הטוב מחו"ל. קפצנו גם אנחנו לראות במה מדובר ולכמה רגעים היינו מאושרים כמו ילדים

מידולסה. יח"צ,
מידולסה/יח"צ

חנות "מידולסה" רמת השרון היא חנות למתוקים שבשנה וחצי בלבד, עשתה לעצמה שם בכל רחבי הארץ, בגלל סיבה מיוחדת במינה, כל המוצרים שבחנות הם תוצרת חוץ, כאשר מי שמנהל אותה הם יונתן שיוכטמן ביחד עם אביו.

החלטנו גם אנחנו להגיע לבדיקת איכות ומסע טעימות, כבר בכניסה זה הרגיש לנו כמו דיסנילנד, רק שבמקום בובות ומשחקים היו פה בעיקר מתוקים נפלאים מכל המינים והסוגים.

אחת הלקוחות שפגשנו במקום, דפנה ארגמן תושבת הרצליה, סיפרה לנו: "כבר לא צריך לטוס מחוץ לישראל כדי למצוא את המותגים והמוצרים שאני וכל בני משפחתי אוהבים, יש פה פשוט את הכל. מילקה בטעמים שונים, מלטיזרס שהילדים שלי פשוט חולים עליהם, מארזים מיוחדים של קינדר, אני יכולה להסתובב פה שעות ולהריח את הריח המתוק".

סיור קצר שלנו במקום גילה כי מהיום והלאה אפשר לשכוח מטעמי, אגוזי ושוקולד פרה, ועוד יותר הרשימה אותנו העובדה שכל הזמן הגיעה סחורה חדשה, היישר מנמל התעופה עם ממתקים שונים של המותגים הנחשבים ברחבי העולם, לאקי צרמס, אמ אנד אמ בטעמים מיוחדים, פופ טארטס, ציפ'ס לייס ואחרים.

היו כאלה ממתקים שתפסנו את הראש ואמרנו לעצמנו, כבר שנים שאנחנו מחפשים אותם, זיכרון מטיולים רחוקים מחו"ל והנה זה מונח לנו ממול, והכל בצורה מסודרת כמו חיילים, כאשר יש גם יש ממתקים במשקל, שקיות של חטיפים ואריזות מתנה, הכל מגוון וצבעוני.

לקראת הוולנטיין שמתקרב הוציאו למכירה גם כלים ומארזים מיוחדים, אלו מתאימים לחגיגות ושאר אירועים משמחים.

מידולסה. יח"צ,
מידולסה/יח"צ

"בכל יום אנחנו מקבלים פניות חוזרות מלקוחות על מוצרים שונים", אמר לנו הבעלים יונתן שיוכטמן, "למעשה 60 אחוז מהמוצרים שיש לנו הם כאלו שהלקוחות ביקשו שוב ושוב".

בגלל הביקוש הגדול מכל רחבי הארץ, לאחרונה הוקם גם אתר הבית שמציע את כל המתוקים השונים למכירה, יונתן סיפר לנו על כך: "הטריגר לפתיחת האתר שמאפשר לרכוש בו את סל המוצרים היה מצורך של לקוחות שגרים רחוק וביקשו לרכוש את המוצרים הללו, קיבלתי פניות דרך רשתות חברתיות שביקשו שנפתח שירות משלוחים וכך עשינו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מידולסה. יח"צ,
מידולסה/יח"צ

עולם הממתקים של מידולסה, סוקולוב 53 רמת השרון - חדש, מקורי, מעניין ובעיקר בעיקר טעים, לילדים ולמבוגרים.

שעות פעילות- ימים א', ג', ה' - 10:00-19:30
ימים ב', ד' - 12:00-19:30
יום ו' - 10:00-15:30
טלפון ליצירת קשר- 03-9197140.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף מידולסה, בשיתוף מידולסה
  • עוד באותו נושא:
  • ממתקים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully