וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים מצאנו חנות למטיילים מיוחדת במינה

בשיתוף סברס מרכז שטח ישראלי, בשיתוף סברס מרכז שטח ישראלי

12.2.2020 / 7:59

לאור ריבוי המטיילים בישראל חיפשנו חנות טובה לציוד טיולים. מצאנו אותה בירושלים בניהולו של דניאל שחר. חנות שהיא גם מקום מפגש לשוחרי ארץ ישראל

סברס. יח"צ,
סברס מרכז שטח ישראלי/יח"צ

נתונים שפורסמו על ידי רשות הטבע והגנים מצביעים כי בשנת 2019 נרשם גידול של כ-5% בביקורי מטיילים ברחבי הארץ לעומת 2018 ומספר המטיילים הסתכם ביותר מ-13.2 מיליון.

אתרי הרשות הטבע והגנים המבוקשים ביותר בשנת 2019 היו גן לאומי מצדה עם כ־1.09 מיליון מטיילים, שמורת הטבע בניאס עם 730 אלף מטיילים ועין גדי עם 691 אלף מטיילים ובשביל ישראל- שביל ישראל, מיסודה של החברה להגנת הטבע, הוא הטרק של המדינה. מסע אלף הקילומטרים של שביל ישראל יוביל אתכם מדן ועד אילת, ובדרך תטעמו מכל טוב הארץ: מהירוק והמים של מקורות הירדן, הרי הגליל, הכנרת, הכרמל ומרכז הארץ, השקט של המדבר ועד הצבעים של הרי אילת וים סוף. במדור שלנו תמצאו את כל מה שצריך למסע בשביל ישראל. כל אלה היו חלק מהמקומות הפופולריים ביותר.

לאור הנתונים המרשימים הללו, שלחנו בחודש האחרון 10,000 שאלונים לקהל הקוראים הרשום של מערכת "המומחים" וביקשנו מהם לדרג לפי ציונים את חנויות הטיולים שעליהם הם ממליצים. מי שנבחרה במקום הראשון הייתה החנות לציוד טיולים ושטח

סברס. יח"צ,
סברס מרכז שטח ישראלי/יח"צ

"סברס מרכז שטח ישראלי", בירושלים, חנות מטיילים אשר פעילה מזה 15 שנים.

לאור התשובות החד משמעיות, מפיק של המערכת יצא לחנות אשר ממוקמת במרכז ירושלים ברחוב יפו 65, אלו הרשמים שהביא עימו מהשטח.

הגעתי לחנות המטיילים אשר ממוקמת במרכז ירושלים. בכניסה לחנות מספר מדרגות ואז נכנסים למקום לא גדול אבל מרשים במיוחד, בזכות אבני החצר שעל הרצפה והקשתות שבתקרה, כי בירושלים כמו בירושלים, הכל מיוחד.

העסק הוקם על ידי דניאל שחר בשנת 2005, בתחילה במקום קטן בשכונה ירושלמית ציורית ואותנטית, לא רחוק משוק מחנה יהודה. בראשיתו שימש המקום כמועדון למטיילים ואנשי ידיעת הארץ.
משם כל זה התפתח, מחנות קטנה מאוד שהגיעו אליה מטיילים מפה לאוזן ועם צמיחה בביקוש רב לציוד ומפות, נכנסה גם סחורה. כיום אפשר למצוא כאן את כל הציוד המקצועי לטיולים, נעלים, ביגוד, תיקים, שקי שינה ועוד.

בזמן שהייתי בחנות, פגשתי מטיילים מכל הגילאים והסוגים, חיילים שביקשו ציוד חם לשירות, מטפסים לציוד טיפוס הרים, מבוגרים שביקשו הנחיות לשביל ישראל, סטודנטים לפני טיול טרקים בחו"ל,
או טיול גדול אחרי צבא וחבר'ה צעירים מהצופים.

בחינה מדוקדקת שלי את הציוד המגוון העלתה מסקנה ברורה, לא רק איכות מקצועית אלא גם מחירים נוחים ביותר, נעלי הרים Red Rock BASALT שהיא נעל טיולים מקצועית בעלת סוליית VIBRAM שמעניקה אחיזת שטח מעולה במחיר של 299 שקלים בלבד.

סט תרמי THERMODRY לנשים מבית Outdoor שכולל מכנס וחולצה קלילים, נוחים אשר מיועדים למזג אוויר קר, במחיר מציאה של 119 שקלים.

סברס היא רעיון, מספר לנו דניאל שחר, הבעלים והמייסד של המקום.

בדף הפייסבוק שלהם ובו 40 אלף עוקבים מקבלים מידע עדכני על המחירים והמבצעים המשתנים. בנוסף אפשר למצוא בו המון תוכן מקצועי על מסלולים למטיילים בארץ ובעולם וכולם משתפים את הסיפורים שלהם, כולל תמונות וסרטונים.

מעבר לזה ולמי שלא יכול להגיע לירושלים, יש אתר אינטרנט גדול ומושקע בו ניתן למצוא את כל המוצרים במחירים האטרקטיביים שבחנות.

שוחחתי עם דניאל ושאלתי אותו איזה עוד טיפ הוא יכול לתת למטיילים. "אני לא איש של טיפים אני איש של רעיונות, ידיעת הארץ וחינוך בלתי פורמלי מחוץ לכותלי בית הספר (טיולים) ואני יודע שהכרות אינטימית עם נוף פתוח, דרך הרגליים, לוקחת אותנו למקומות אחרים של עוצמות ושלוות נפש, עושה אותנו אנשים טובים יותר בחברה רגועה יותר, אנשים מקבלים פרופורציות אחרי שהם נפגשים עם עוצמות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סברס. יח"צ,
סברס מרכז שטח ישראלי/יח"צ

דניאל הדהים אותי באחד מהמבצעים המיוחדים של סברס. "בכל שנה אנחנו עושים פרויקט של טרייד אין של נעליים ותיקים, בו לקוח מביא נעל ישנה והוא מקבל עלייה זיכוי לקניית נעל חדשה. את הנעליים הישנות אנחנו תורמים לעמותות שצריכות את הדברים האלה - חשוב לציין שאנחנו מקבלים את כל סוגי הנעליים, גם נעלי עקב".

"סברס מרכז שטח ישראלי", 17 עובדים עם ידע עצום על טיולים מכל הסוגים מחכים להעניק לכם שירות ומידע לפני כל יציאה ועושים זאת באהבה רבה לנווד, לאיש / אשת ידיעת הארץ ולהולכים, להולכות, בשבילים.

סברס מרכז שטח ישראלי, יפו 65, ירושלים.

מספר טלפון ליצירת קשר: 02-5021295

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

קישור לקבוצת המבצעים המיוחדת בוואטסאפ

בשיתוף סברס מרכז שטח ישראלי, בשיתוף סברס מרכז שטח ישראלי
  • עוד באותו נושא:
  • טיולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully