וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PLAYLIST - חדרי הקריוקי לאירועים שלכם!

בשיתוף פלייליסט, בשיתוף פלייליסט

12.2.2020 / 9:46

עם למעלה מ-20,000 שירים בשפות שונות כל אחד ימצא מה לשיר כשיגיע תורו לעלות על המקרופון. מי שנמאס לו לשיר - יכול להנות מסיבוב על הפלייסטיישן - אף אחד לא משתעמם

בשנים האחרונות התפתחה לה בארץ תופעת הלופטים, מבנים יוקרתיים אשר משמשים כמתחמי אירועים מיוחדים במינם לכל מסיבה וחגיגה. על מנת לדרג את המקומות הטובים ביותר, התקשרנו ל 5,000 קוראים קבועים של מערכת "המומחים" על מנת לבצע סקר ישיר שבו נוכל לקבל תשובות לגבי המקומות המוביליים שהם מכירים.

בתום ספירה שארכה מספר שעות, הלופט שקיבל את מירב הקולות ברוב ברור של 73%, היה פלייליסט: חדרי קריוקי בבאר שבע.

מפיקה של המערכת יצאה לשטח, לראות מקרוב במה מדובר, אלו הם הרשמים שלה מהמקום.

פלייליסט. יח"צ,
הפלייליסט/יח"צ

הייתי כבר בכמה מסיבות שנערכו בלופטים שונים ברחבי הארץ, אבל בכזה מקום עוד לא נתקלתי. הגעתי ללא התרעה ביום רביעי בערב ולשמחתי הרבה, זכיתי לבוא בערב רווי חדרים, אחד החדרים היותר בולטים היה של אוהדי שתי קבוצות כדורגל גדולות שצפו במשחק של שתי היריבות, עם החום של אנשי הדרום לא עבר רגע וכבר הייתי חלק בתוך כל הטירוף שהיה בחדר.

המתחם של הפלייליסט בנוי כחלל דו קומתי של 400 מ"ר, מעוצב בסגנון אירופאי ומתאים לא רק לימי הולדת, אלא לכל אירוע בגודל ובסגנון אחר, אם זה מסיבות פרטיות או לאירועים עסקיים.

במקום ספרתי שישה חדרי קריוקי משגעים, כולם מעוצבים בכל מיני סגנונות מוזיקה שונים, פאב אירי, טברנה יוונית, חדר קעקועים, גלריית אומנות, כלי נגינה וחצר. בכל אחד מהחדרים מחכה פלייליסט בבאר שבע עמוס מכל טוב עם יותר מ-20,000 שירים בשפות שונות, מיקרופונים מקצועיים, ואיכות הסאונד היתה כמו באולפן הקלטות, מושלמת, לצד מערכות מולטימדיה ותאורה מקצועית.

אם למישהו נמאס מהשירים, הוא יכול לצפות בטלוויזיה במשחקי ספורט שונים מרחבי העולם, או לשחק בקונסולת הפלייסטיישן, כך שמשעמם פשוט לא יכול להיות פה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פלייליסט. יח"צ,
הפלייליסט/יח"צ

לאחר סוף השבוע הגעתי בצהרי יום ראשון לקבל חוות דעה נוספת כאשר המקום רגוע יותר. מי שקידמו את פניי היו הבעלים רוני זוברבסקי ושותפו דני קורנייב, הם ערכו לי סיור מודרך נוסף, שאישר לי באופן סופי כי פה עושים שואו וכיף אמיתי.

מהם למדתי כי אחד היתרונות הנוספים של הפלייליסט נוסף, מבחינתי דבר חשוב לא פחות מהצלחה של מסיבה, זה שבמקום מנגישים את הכניסה ושהות של אנשים בעלי צרכים מיוחדים, כולל הנחה מיוחדת במינה לאירועים מסוג זה.

פלייליסט, הלופט לאירועים שהציב את עצמו בפסגת הבמה, ממוקם ברחוב טרומפלדור יוסף 101 באר שבע.

אווירה מדהימה, מגוון שירותים רחב, הצוות במקום עושה את הכל כדי להנעים את הזמן של האורחים והחוגגים, הבעלים, שני חבר'ה עם ראש מבריק על הכתפיים זמינים לכל שאלה 24/7, וכולם עושים הכל על מנת שכל אחד מכם יחגוג ובגדול.

ליצירת קשר עם פלייליסט בוואטסאפ

אתר הבית של חדרי הקריוקי בבאר שבע

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פלייליסט, בשיתוף פלייליסט
  • עוד באותו נושא:
  • קריוקי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully