וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלפת ריצוף ישן בפרקט איכותי של קוויק סטאפ דגמי 2020

בשיתוף קוויק סטאפ, בשיתוף קוויק סטאפ

12.2.2020 / 9:06

כאשר הריצוף מתיישן ורוצים לחדש את מראה הבית רבים בוחרים להחליף אותו בפרקט - מעץ אומ מ-PVC - למראה רענן ולנוחות מירבית

פרקט. יח"צ,
פרקט/יח"צ

לקוחות רבים אשר עוברים לדירת יד שנייה שהם רכשו, או אלו המעוניינים לשפר את הנראות של ביתם מקבלים החלטה לפרק את הריצוף הישן אשר קיים בדירה ולהתקין במקומו פרקט איכותי של חברת קוויק סטאפ בדגמים החדשים של 2020, אשר אפשר לרכוש בצמרת מרכז הפרקטים משווקי פרקט קוויקסטפ Quick-Step, החרושת 23 רעננה.

הריצוף הישן

בחלוף השנים, הריצוף נשחק. הוא אינו מבריק ומצוחצח גם לאחר שימוש בחומרי ניקוי איכותיים. עומדות בפני הלקוחות שתי אופציות, להוציא את הרצוף הישן והתשתיות ולהתקין ריצוף חדש או לחילופין להתקין פרקטים. המגמה ברוב המקרים היא להתקין פרקטים על המרצפות הישנות עקב היופי הרב שמוסיף הפרקט.

יתרונות של פרקט קוויק סטאפ

פרקט קוויק סטאפ הוא הפרקט האיכותי ביותר אשר מיוצר בטכנולוגיות מתקדמות ביותר בבלגיה. שנים רבות של מחקר הושקעו במוצר זה כדי ליצור בסופו של דבר מוצר מעולה ובאיכות יוצאת דופן. נראותו של הפרקט היא מדהימה, כאשר נכנסים לבית או לחדר אשר מחופה בפרקט מסוג זה, התחושה היא נפלאה, רואים חדר מואר ויפהפה, מרחב נקי אשר מותיר רושם רב.

לוחות הפרקט קיימים בשלש אפשרויות ייצור, עץ מלא, למינציה או פולימרי עמיד במים ( PVC). הלקוחות בוחרים את האופציה המתאימה ביותר לביתם. אם הבית מעוצב בסגנון כפרי, לוחות העץ המלא יתאימו בכל גוון מהצבעים הבהירים ועד הכהים. אם מדובר בבית בעל קו עיצובי קלאסי או מודרני, האופציה המועדפת היא לוחות למינציה אשר קיימים באין ספור דוגמאות עם פיתוחי עץ, גוונים בכל ספקטרום צבעי העץ ובנוסף לכך גוונים בהירים מאד ושחור.

אחד הדגמים המובילים הוא דגם פישבון הנראה כמו עצמות דג ומעניק עיצוב ייחודי לכל חדר. דגם זה קיים גם הוא בהרבה גוונים ואף בשילוב מפתיע של כמה גוונים יחד.

פרקט פולימרי עמיד במים (PVC) מיועד לחדרים רטובים כיוון שהמבנה שלו מאפשר אטימות והוא עמיד ואינו מתקלקל גם אם נשפכים עליו מים, או אם הוא נחשף לכמות גדלה של לחות לאחר מקלחות חמות או אדים מהתבשילים על הכיריים.

דגמי 2020 הגיעו ארצה והם מרהיבים ביופיים, בשלל גוונים מפתיעים המותאמים לספקטרום נרחב מאד של צבעי הרהיטים.

לוחות העץ קיימים בכמה אפשרויות של גדלים, רחבים, צרים, ארוכים או קצרים ופסי ההתקנה אשר מפרידים בין הלוחות, מוסיפים גם ליופיים, אפשר לרכוש אותם בצמרת מרכז הפרקטים משווקי פרקט קוויקסטפ Quick-Step החרושת 23 רעננה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

התקנת פרקט קווי סטאפ

את הלוחות האיכותיים קל מאד להתקין, מניחים על המשטח שהוכן על הריצוף הישן ומחברים שוליים של לוח אחד לשוליים של הלוח השני שומעים את הקליק, והלוחות מחוברים. מבצעים פעולה זהה בכל גודלו של המשטח וכך במהירות די גבוהה כל החדר מחופה בלוחות פרקט מדהימים.

תחזוקה קלילה

אחד היתרונות הגדולים של הפרקט הוא הקלות העצומה בשמירה על ניקיונו. עוברים על כל השטח עם שואב אבק מאסיבי ושואבים כך את כל האבק. לאחר מכן מנגבים במטלית לחה עם חומר ניקוי ייעודי. עוברים פעם או פעמיים ותוך דקות החדר נקי ויבש.

היום יום על הפרקטים

לנוחות מרבית של הדיירים ובעיקר הילדים, הם הולכים יחפים על לוחות הפרקט לאור הטמפרטורה הממוצעת והדריכה הנעימה. הפרקט הוא מרכז העניינים ועליו יושבים, משחקים, רובצים ונהנים.

בשיתוף קוויק סטאפ, בשיתוף קוויק סטאפ
  • עוד באותו נושא:
  • פרקט
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully