וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית הנוצצת ביותר להכשרת קריינים!

בשיתוף אלעד שבר תקשורת, בשיתוף אלעד שבר תקשורת

12.2.2020 / 9:51

כמה פעמים תהיתם מי עומד מאחורי הפרסומות ברדיו ובטלוויזיה? כמה פעמים שמעתם קול סמכותי בקניון אשר מבשר על מבצעים בחנויות השונות וחשבתם לעצמכם, מעניין איך גם אני יכול להגיע לזה?

אלעד שבר תקשורת. יח"צ,
אלעד שבר תקשורת/יח"צ

כבר למעלה מ-18 שנה קבוצת 'אלעד שבר תקשורת' יוצרת ומפיקה פרסומות לרדיו וטלוויזיה. ועכשיו הם פותחים את שערי האולפנים לכל אחד שרוצה ללמוד את התחום באופן מקצועי, ומציגים את התוכנית הנוצצת והמקצועית ביותר להכשרת קריינים בישראל.

קפצנו גם אנחנו מההפקה של מדור המומחים, לראות מקרוב איך זה מתבצע. הגענו סקרנים ויצאנו מאוהבים בתוכנית שהם מציעים.

קבוצת "אלעד שבר - תקשורת מנצחת" מחזיקה (נכון להיום) 5 אולפני פרסומות ופוסט פרודקשן הפרוסים באיזור המרכז. מאז חודש ינואר 2020 מציעה הקבוצה את - התוכנית להכשרת קריינים

על פי הפרסומים, מדובר בקורס קריינות ברמה הגבוהה ביותר שקיימת עם התחייבות לתוצאות. קפצנו לביקור על מנת להבין טוב יותר מה בדיוק הם עושים שם. פגשנו את אלעד שבר - הבעלים. שאלנו אותו מה הדגשים ומהות הקורס והוא פירט עבורנו: "אנחנו עובדים על שלוש מערכות: ראש, קול וגרון. הקו המנחה של המנטורים בתוכנית הוא למפות את החוזקות והחולשות של כל תלמיד. ללמד כל תלמיד את כל מה שהוא צריך לדעת בשביל להצליח בתעשייה הזו תוך דגש על טכניקות בלעדיות שיכולות לקצר לו את התהליך בחודשים. אנחנו מלמדים אנשים לחשוב בצורה הישגית, בצורה שתקדם אותם ברוב תחומי החיים, כן גם בזוגיות, גם בעבודה וגם בעסקים על פי המודלים של האנשים הכי מצליחים בעולם. אנחנו מלמדים אנשים להיות הישגיים בעולם תחרותי.

אלעד שבר תקשורת  האולפן הראשי בו מתקיימים הלימודים. יח"צ,
האולפן הראשי בו מתקיימים הלימודים/יח"צ

"אנחנו מעבירים אותם תוכנית אימונים קוליים שבאמצעותה הם מפתחים יכולות חדשות ומשפרים מאוד יכולות קיימות בתוך זמן קצר מאוד. אנחנו מכניסים את התלמידים שלנו לסביבת פרודקשן אמיתית (סביבת הפקה) בה הם מתבקשים להתמודד עם לקוח מאתגר, מפיק תובעני או עם שאר דרישות מגוונות שכנראה יתקלו בהן בתעשיית הפרסום.

"התלמידים שלנו מגיעים מוכנים להתמודד עם מצבים מלחיצים. ובשורה התחתונה - אנחנו מאמנים אותם לפתח יכולת ביצוע גבוהה וללמוד לשאול את השאלות הנכונות בכל פעם שהם ניצבים בפני אתגר חדש. שאלות כמו:

- איך אני עושה את זה מעולה?
- מה חסר לי כרגע כדי לעשות את זה הכי טוב שלי?

זה מדהים לראות בכל פעם מחדש איך המוח שלנו מוצא עבורנו את הפתרונות הדרושים לנו להתמודד עם אתגרים חדשים.

"בתוכנית להכשרת קריינים אנחנו מגדירים 'תמונה מנצחת' עם התלמיד ודואגים לסלול לו את הדרך לשם. זו הסיבה שאנחנו לא עוד קורס קריינים, אלא תוכנית שמחוייבת להצלחה של כל תלמיד. וזו גם הסיבה שלא כל אחד יכול להתקבל, אנחנו מקבלים רק אנשים שעומדים בדרישות שלנו. שהרמה שלהם מאפשרת לנו לשפר אותם משמעותית, אנשים שניתנים לאימון, וכאלה שמוכנים לעשות את כל מה שנחוץ ונדרש על מנת לעלות לרמות הבאות שלהם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלעד שבר תקשורת. יח"צ,
אלעד שבר תקשורת/יח"צ

למי שמתקבל מוצעים את אחד משני המסלולים הבאים:

מסלול פרימיום (תוכנית מלאה): הקורס המורחב בנוי מ 12 מפגשים של שלוש שעות כל מפגש, ומספר המשתתפים בו הוא עד שישה. הוא אינו מתאים לכולם, אלא רק למי שרעב לדעת הכל. להתנסות בכל הסגנונות ולעבור את תוכנית ההכשרה המלאה מבלי להחסיר מאום. הקורס משלב מידול של כל סגנונות הקריינות, עבודה קבוצתית על סגנון בנפרד, דיבוב, משחק מול מיקרופון, ותוכנית אימון לצמיחה אישית ועסקית.

המסלול השני המוצע הוא מסלול VIP מקוצר. המסלול כולל שישה מפגשים של שעתיים - אחד על אחד עם התלמיד. בכל מפגש התלמיד מקבל מנטור אישי שמאמן אותו למטרה שהוגדרה בתחילת התוכנית.לדוגמא: אנשים שרק רוצים ללמוד הגשה חדשותית, או רדיו,או רק קריינות פרסומות, או רק קריינות סרטים - כלומר מטרה אחת ממוקדת שאליה מנתבים את כל תהליך האימונים.

בנוסף, כל תלמיד מקבל שלושה קורסים דיגיטליים כחלק מהתוכנית:

קורס לשון לאנשי תקשורת - כי כל קריין הישגי חייב לדבר עברית תקנית

קורס משחק מול מצלמה - בשביל ללמוד ולשפר את כישורי המשחק שיש לכל אחד מאיתנו ולהביאם למיקרופון או למצלמה.

וקורס שיווק בפייסבוק - זה קורס נהדר שילמד אתכם כיצד ניתן להשתמש ברשת החברתית הגדולה בעולם על מנת לגייס לקוחות חדשים.

בסיום שני המסלולים כל תלמיד מקבל תיק עבודות שהופק, בוים והוקלט בבית הספר. מדובר בכרטיס ביקור דיגיטלי יקר ערך שייצג אתכם שם בחוץ ויאפשר לכל דורש להכיר את סל היכולות שלכם כקריינים ושחקנים קוליים מקצועיים.

ולסיום אלעד, תן לי משהו לחשוב עליו בדרך למשרד:

תחשוב על זה:

"ההחלטות שלך בהווה יעצבו את מה שתהיה בעתיד, אתה היום בדיוק מה שהחלטת להיות אתמול".

האם אתה מצליח להיזכר במשהו שבאמת החלטת שיקרה והוא לא קרה?

הייתה לנו חוויה מעניינת במינה ופגשנו איש חכם שמנצח על חברה גדולה שמכשירה את כל אלו שאת קולם אנחנו עתידים לשמוע בקרוב. קבלו החלטות נכונות - אנחנו בהחלט ממליצים!

משרד: 0722-131317 | דוא"ל: office@esmg.co.il
כתובת: השיקמה 17, אזור

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אלעד שבר תקשורת, בשיתוף אלעד שבר תקשורת
  • עוד באותו נושא:
  • הקלטות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully