וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאטת FEEL: הדיאטה היחידה שמבטיחה - לא ירדת במשקל, לא שילמת!

בשיתוף FEEL, בשיתוף FEEL

11.2.2020 / 16:36

המתקשים בירידה במשקל מחפשים ארוכות אחר הדיאטה הנכונה. FEEL כל כך בטוחה שהיא הדיאטה הנכונה עד שמי שלא מצליח לרזות בעזרתה יקבל את כספו בחזרה

FEEL. יח"צ,
דיאטת FEEL/יח"צ

אחת מהמפיקות של מערכת "המומחים" היא בחורה אמיצה, היא לעולם לא התביישה להודות בפנינו כי נלחמת בכל כוחה בתופעת ההשמנה. כבר שנים שהיא עוברת בין הדיאטות השונות, לעיתים בהצלחה חלקית, אך בעיקר עם אכזבה מרה.

באחת מישיבות הצוות שממנה נעדרה, החלטנו לעשות מעשה ולחפש עבורה דיאטה מנצחת. במשך מספר שבועות נכנסנו לעובי הקורה, שוחחנו עם רופאים ואנשי מקצוע נוספים, את ההמלצה הכי חמה קיבלנו על דיאטת Feel, מדובר בפורמולה של כדורי הרזייה מאושרת לשימוש על ידי משרד הבריאות בישראל וכן בעלת רישום במנהל התרופות האמריקאי המחמיר, כאשר אין לה תופעות לוואי.

FEEL. יח"צ,
דיאטת FEEL/יח"צ

האיש שעומד מאחורי הרעיון

מי שרקח את הפורמולה הזו הוא אחד הבעלים, כמו אחרים גם הוא סבל במשך שנים מקושי להיאבק במשקל הגוף, כאשר לא התמיד בפעילות גופנית ותמיד היה נכנע לדחף המאכלים ומתוקים. "אני זוכר כבר מילדות את עצמי מנצל בכל הזדמנות את הביקורים התכופים במכולת לקניית מתוקים, זאת למרות שתמיד הפריע לי שהסתכלו עלי בבוז בגלל המשקל שלי, כאשר שפטו אותי וקראו לי בשמות. כל כך רציתי להיות מקובל ואהוב, אבל הגודל שלי מנע מאחרים להסתכל עלי בחיוב.

"אותן תחושות ליוו אותי במהלך כל הבגרות שלי וגרמו לי לחשוב איך אני יכול לעזור לחברים כמוני ובעצמי לרדת במשקל? והכי חשוב איך להימנע מתופעות לוואי של חולשה, כאבים, נשירת שיער ותאווה למתוקים?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
FEEL. יח"צ,
דיאטת FEEL/יח"צ

מרכיבי הפורמולה

התהליך שאליו יצא לקח כ 8 שנים בהן רקח את הפורמולה המנצחת, בדרך היו לא מעט ניסינות וגם כשלונות, עד שנמצאה הנוסחה האחרונה.

פגשנו אותו במשרדי החברה ברחוב אשכנזי 17 ביהוד, על תערובת הפורמולה סיפר לנו, "את הפורמולה אנחנו מייצרים פה בישראל, היא מכילה שילוב של תמציות ג'ימנמה ותמצית גוארנה, מדובר בצמחים אשר ידועים ביכולת שלהם להניע את הגוף בצורה טבעית ולשחרור שומנים".

התוצאה? ירידה במשקל!

לקוחות ששוחחנו עימם, כאלה אשר ניסו את הפורמולה, סיפרו לנו כי כבר בשלבים הראשונים של הטיפול הם ירדו בין 3 ל 6 קילוגרמים ולא רק ירידה במשקל, אלא הרגישו בריאים ללא שום תופעות לוואי.

גם הבעלים העיד על עצמו, כי ירד 15 קילו בחודשיים הראשונים, זו הסיבה שהוא כל-כך בטוח בפורמולה שיצר, " בשביל לרזות לא צריך לסבול או לרעוב, ולא צריך לקחת סיכון כלכלי, עם דיאטת feel נהנים מנמרצות ותחושת שובע, מבטלים את החשק למתוק, והכי חשוב, אם לא מרזים לא משלמים, עד כדי כך אני בטוח בהצלחה של הנוסחה".

את הבשורה הגדולה העברנו גם לחברתנו למערכת, על התוצאות הקרובות אנחנו נשמח לספר לכם בכתבה הבאה ורק שיהיה בהצלחה.

החזר כספי למי שמפחד שעובדים עליו!

להזמנת הפורמולה התקשרו עכשיו 03-5559333 או בקרו באתר

למארזי כמויות במחירי מבצע, היכנסו לקישור:

לסיפורי הצלחה כנסו לאתר

עמוד הפייסבוק

בשיתוף FEEL, בשיתוף FEEL
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully