וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמבורגר שהביא עימו בשורה חדשה לעיר רעננה

בשיתוף BSR, בשיתוף BSR

11.2.2020 / 15:03

באופן לא הוגן למסעדות בקניונים יצא שם רע של פאסט פוד לא איכותי במחירים גבוהים מדי. מי שבאופן קיצוני נלחמו ושינו את הסטיגמה הזו, זו רשת המסעדות BSR

BSR. אסף קרלה,
BSR/אסף קרלה

על הסניף הראשון של רשת BSR בקניון עופר ברחובות כבר כל המדינה שמעה. בחודשים האחרונים מי שהצטרפה אליה בקול תרועה זו המסעדה בסניף קניון רננים ברעננה. שתי מפיקות של מערכת "המומחים" יצאו אל פנינת השרון, אלו הרשמים שהביאו ממי שעושים כבוד לאכול המהיר.

BSR היא מסעדת פאסט פוד ששומרים בה על איכות גבוהה במיוחד, הייחודיות שלה באה לידי ביטוי כך שכל מנה נבנית על ידי הלקוח בלבד. כאשר הגענו לסניף ברננים, לרגע חשבנו כי מחלקים שם זהב בחינם, עשרות אנשים חיכו בתור בסבלנות מרשימה, אחד מהם, יותם בורנשטיין, בן 34, עובד בחברת הייטק סמוכה לקניון סיפר לנו: "כשיש איכות אז שווה לחכות, את ארוחות הצהריים שלי אני אוכל פה לפחות שלושה ימים בשבוע, זה מהיר, טעים ולא יקר מדי".

תוך כדי המתנה בתור, הצצנו בתפריט העשיר, מצאנו מגוון סנדוויצ'ים מרשים הכולל: אנטריקוט, קבב, חזה עוף, שניצל, נתחי טונה, פורטבלו ואפילו שווארמה טבעונית שנמצאת בתפריט וכמובן מנת הדגל של המסעדה, "סנדוויץ' "BSR שמורכב מבשר בקר טחון, בצל מטוגן, פטרוזיליה וסלסה עגבניות, חשוב לציין שכל התפריט כשר. המחירים נעו בין 41 ל 29 שקלים בלבד, ללא ספק מחיר שווה לכל כיס.

BSR. אסף קרלה,
BSR/אסף קרלה

כאשר הגיע התור שלנו בחרנו להזמין המבורגר אנטריקוט, 125 גרם לקציצה, ואפשר לבחור כמה קציצות שרוצים, הסתפקנו בשתיים ושידרגנו את הארוחה עם תוספת חמה ושתייה, כל זה ב-65 שקלים, מחיר הוגן לארוחת צהריים גדולה, חמה וטרייה.

הביס הראשון בהמבורגר הספיק לנו כדי להנהן בראש בידיעה שהגענו למקום טוב, שמחנו כי מעבר לעיצוב המרשים והנקיון המופתי של פנים המסעדה, שגם הטעמים שווים להם, קציצת האנטריקוט היתה עסיסית, מתובלת למופת, עם מעט שומן שהשתלב נהדר עם הלחמנייה וירקות טריים.

שוחחנו עם בועז עטיה, אחד הבעלים של המסעדה, שמחנו לשמוע ממנו כי בקרוב מאוד התפריט עומד לקבל טוויסט שיעניק לו גיוון גדול עוד יותר, לאחר מבחן הטעימות שלנו, אין ספק כי יש למה לחכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
BSR. אסף קרלה,
BSR/אסף קרלה

מי שרוצה לנסות גם הוא אבל מתקשה להגיע לקניון, מאחורי מסעדת BSR עומד שירות משלוחים גדול ומהיר, כך שגם ארוחה בהזמנה מגיעה חמה ושמורה.

BSR, פאסט פוד שעשה לנו חשק לעוד, כל הכבוד!

מתחם המזון קניון רננים, רעננה.

טלפון לבירורים להזמנות- 8713*

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף BSR, בשיתוף BSR
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully