וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

No limits, כי אין באמת גבולות

בשיתוף No limits, בשיתוף No limits

11.2.2020 / 13:39

כבר תקופה ארוכה שלמערכת "המומחים" מגיעים דיווחים על סטודיו לאימונים פונקציונאליים יוצא מגדר הרגיל, "No limits" שמו, כאשר מי שמפעילים אותו הם אב ובן. קפצנו לסטודיו שנמצא בגדרה ויצאנו חדורי מוטיבציה להתחיל להתאמן גם כן

עופר האב מצד ימין ומאור הבן מצד שמאל. אורית סיני,
עופר האב מצד ימין ומאור הבן מצד שמאל/אורית סיני

"No limits" הוא סטודיו אשר פתוח במשך שבעה ימים בשבוע ומציע אימונים פונקציונאליים, אימוני TRX, אימוני טרמפולינות, אימוני קיקבוקס ואימוני שקי אגרוף, אימוני HIIT, פילאטיס ויוגה וכן אימונים משולבים בדופק גבוה. כמו כן ניתן למצוא בסטודיו פינה מיוחדת עם מתקנים לפיתוח גוף.

לאחר מספר גדול של פניות אלינו מצד קוראים נאמנים, כי כדאי לנו להרים כתבה על סטודיו שונה מהנוף הרגיל, החלטנו גם אנחנו להגיע למקום, לראות ולחוות אותו מקרוב.

מי שמנהלים את הסטודיו הם שניים, אבא ובן, עופר ומאור. למען האמת הם נראים כמו שותפים יותר מאשר כמו אב ובנו, זאת למרות פער של 20 שנים ביניהם, זו תוצאה של תזונה נכונה ואימונים במשך עשרות שנים.

עומר דויטש אשר הוריד ממשקלו מעל ל-80 קילוגרם. יח"צ,
עומר דויטש אשר הוריד ממשקלו מעל ל-80 קילוגרם/יח"צ

עופר התחיל את דרכו כמאמן לאחר ששירת במשך שנים ביחידות מובחרות של כוחות הביטחון ומשטרת ישראל, לאחר שירותו סיים בהצלחה קורס מאמני כושר במכללת "שיאים".

בגיל 15 מאור החל את אימוניו ביחד עם אביו ע"מ להיות בכושר לקראת שירותו הקרבי. כאשר כבר באימון הראשון הוא היה צריך לרוץ עם תיק מלא באבנים וג'ריקן של 40 ליטר. עם הזמן הצטרפו חבריו ויחדיו היו כ-20 בני נוער שכולם לאחר אימונים קשים התגייסו ליחידות קרביות שונות ומגוונות כגון: טייסת, צנחנים, גולני, גבעתי, שייטת. הדבר המשמח ביותר שבטקס קבלת הכומתה וטקס ההשבעה עופר היה נוכח בגאווה כמו של אב לכל אחד מהילדים האלו.

מאור עצמו היה חייל בשירות קרבי ומצטיין הפלוגה של יחידת גבעתי. וזאת כתוצאה מכושר שרכש במהלך חייו. כמו כן מאור סיים בהצלחה את כל הכשרות הכושר מקורס מאמני כושר במכללת "שיאים" ועד אימוני הקיקבוקס ב"איגוד הקיקבוקס הישראלי" שבו הוא מתמחה בצורה יוצאת דופן.

לאחר קורס נוסף של קרוספיט, עופר פיתח ושילב אלמנטים משלו, כל אלו מלווים אותו ואת מתאמניו עד היום. "נחישות והתמדה מובילים לניצחון", סיפר לנו עופר, "לא משנה באיזה כושר מגיעים בהתחלה אם שמת לעצמך מטרה ואתה דבק בתוכנית שהותאמה לך אתה תגיע להישגים".

סיבוב בסטודיו עושה חשק להתאמן, יש בו את כל הציוד החל ממשקולות חופשיות ועד לקטלבלס ומוטות, אלו מיועדים למי שמרימים משקלים כבדים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דניאל לב, סמנכלית ריקי דלאל. יח"צ,
דניאל לב, סמנכלית ריקי דלאל/יח"צ

נראה שעופר ומאור ממש יצרו תרבות ארגונית של יחידה שמתאמנת לקראת ניצחון, לא פלא שכבר שנה שלישית ברציפות הם מוציאים את הקבוצה הגדולה ביותר למרוץ הבוץ המתקיים אחת לשנה, אנחנו מדברים על 120 משתתפים מטעמם, זאת בנוסף לטיולי קונספט המשלבים ספורט, תזונה בריאה והרבה טבע.

אחד הלקוחות שפגשנו במקום, עומר דויטש שמו, בחור בן 24 שהיה חטוב להפליא, סיפר לנו. "אתם רואים אותי היום, לאחר עבודה של שנה בסטודיו, אבל קודם לכן הייתי עם 80 קילו יותר והגעתי למצב שבו שקלתי לעבור ניתוח לקיצור קיבה. שיחה עם עופר ומאור שינתה לי את התפיסה והחדירה בי אמונה, ככה שאני דוגמא שלא קיים צמד המילים "אי אפשר", אם רוצים, מצליחים ובזכותם אני את שלי השגתי ובגדול".

עוד סיפרו גם זיו ושחר- אב ובנו, אשר הגיעו שניהם לסטודיו עם משקל עודף, שכל אחד מהם שקל למעלה מ-100 קילוגרם ללא כושר, עם אימוני תזונה נכונים, ואימונים איכותיים הצליחו להשיל בפחות מ-5 חודשים, שניהם למעלה מ-50 קילוגרם, "עופר ומאור שינו לנו לחלוטין את החיים, חוויה יוצאת דופן שהצלחנו אב ובן לעשות, גם לשנות את החיים וגם ליהנות מאנרגיה אין סופית, נודה להם לעולמים".

עופר סיפר לנו על אחת המתאמנות שלו, סיפור ששבה את ליבנו בהתרגשות, כי הוא אות ומופת למה דמות לחיקוי, כוח רצון ותמיכה משפחתית יכולים לעשות.

במשך 30 שנה דניאל לב, סמנכ"לית בחברת "ריקי דלאל", סבלה ממשקל עודף ומביטחון עצמי נמוך, דבר שהוביל במשך השנים לבולימיה. חייה של דניאל ניצלו ברגע האחרון. במשך שנתיים עבדה קשות עד השינוי המיוחל, בזכות גורמים רבים וביניהם כמובן עופר ומאור. הפעם במקום רזון אנחנו מדברים על השמנה לטובה, עליה במסת שריר וחיטוב נכון. כיום דניאל מתאמנת בין 3 ל 4 פעמים בשבוע, ובמצב בריאותי מצויין.

בסטודיו יש אימונים לכל הגילאים, החל מאימוני ילדים מגיל 6, נוער בגילאים 13 עד 18 ומבוגרים. האימונים מעורבים עם גברים ונשים כאשר כל אחד עובד בהתאם ליכולת שלו.

בנוסף לפעילות בסטודיו, בימים אלו עופר ומאור עובדים על כנס פיטנס משלהם בחו"ל בשיתוף עם תלמה נסיעות, הכנס יכלול אימונים, תזונה בריאה והמון העשרה בתחום אורח חיים בריא.
בנוסף, פעם בשנה ביום שישי, עופר ומאור ביחד עם 40 מתאמנים נוסעים ללב המדבר למתחם השייך לנועם כרמלי ושם יחד בשיתוף פעולה פורה בין קולגות, מקימים מתחם כושר מטורף, כגון מוטות, משקלים, חבלים, כדורי כח ובעיקר הרבה אהבה לכושר על צוקי ההרים.

אין למתאמנים מושג איפה ובדיוק איך הם הולכים להתאמן. הם נפעמים מהגודל, מהנוף, מהארגון המושלם.

בערב שישי מקימים מתחם של אוכל ועושים על האש. בבוקר למחרת עושים אימון זריחה, ומקנחים בטיול במדבר. המתאמנים מתארים חוויה עילאית ובהחלט חובה לנסות.

התרשמנו מאוד מהביקור בסטודיו, פגשנו אבא ובן שהם דמות לחיקוי עבור רבים ילדים, נוער ובוגרים. כל הזמן מחדשים וחושבים מחוץ לקופסא.

זקוקים לשינוי? זקוקים לדחיפה? זקוקים למנטור? No limits זה המקום בשבילכם!

לבירורים והזמנות:
054-3557788- עופר
054-7727075- מאור

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף No limits, בשיתוף No limits
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully