וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוטי פרי של שוקולדים בצומת ביל"ו

בשיתוף קניון הממתקים, בשיתוף קניון הממתקים

11.2.2020 / 12:46

"קניון הממתקים בצומת ביל"ו" אינה חנות ממתקים כפי שהכרנו עד היום אלא סופר-מרקט של ממתקים נדירים ויחודיים

קניון הממתקים. יח"צ,
קניון הממתקים/יח"צ

לקראת יום האהבה, קפצנו גם אנחנו לחנות "קניון הממתקים בצומת ביל"ו" לראות את המוצרים השונים במטרה לקנות מארז אהבה עם שוקולדים שטעמנו רק בטיולים שלנו בחו"ל. יצאנו משם מאוהבים במקום וכמובן בטעמים.

בקניון הממתקים יש מחלקות מגוונות של שוקולדים, חטיפים, גלידות מותגים, ציוד למסיבות, בלונים בכל הגדלים, הכל לברים מתוקים לאירועים באריזות ענק ובתפזורת כמו לקריץ, גומי, מרשמלו, פרלינים והכל בכל הצבעים והגדלים עם מבחר ענק. קיים גם ציוד וחומרי גלם נדירים לאפיה ולעיצוב עוגות, קרמים וממרחים מעלפים ואופציה להדפסת דפי סוכר לעוגות ודפי טרנספר למרנגים.

קפצנו לשם באחד מימי הגשם האחרונים, השהות והחוויה בחנות השכיחו מאיתנו את הממטרים והלב הוצף מהתרגשות. לקוחות רבים מילאו את החנות. אחת מהן, שירה להב מרמת גן סיפרה לנו: "אמנם יש בעיר שלי חנות ממתקים גדולה וידועה, אבל פה אני מקבלת מעטפת גדולה הרבה יותר, מבחר נדיר של שוקולדים שאי אפשר למצוא באף מקום אחר. לילדים שלי זאת חוויה של טיול שנתי. מדי פעם אנחנו יוצאים למלא עגלה עם POP TARTS, חטיפי קדבורי ואוראו, דגני בוקר כלאקי צ'ארמס, חטיפים מטריפים שאי אפשר להשיג באף מקום, ואף בימי הולדת של סבא או סבתא אנחנו אוספים מוצרים "של מבוגרים" כמו מרציפנים יחודיים וסוגי שוקולד מריר נדירים. קונים כלי יפה מהמבחר ובקופה אורזים לנו בצלופן וסרט. יוצא לנו מתנה מתוקה ומפנקת במחיר הוגן".

קניון הממתקים. יח"צ,
קניון הממתקים/יח"צ

אי אפשר היה שלא לשים לב כי בחנות ערוכים מראש לחג האהבה, בזכות תנועה ערה של רוכשי מארזי דובים ליום האהבה, מארזי קינדר, סלסלאות מטריפות מלאות בכל טוב אבל עם קריצה לחג פורים שמתקרב לו גם כן, עם מגוון עצום של משלוחי מנות ומתוקים ייחודיים לחג.

את הסניף מנהלים שני אחים צעירים אפי ויעל, המצליחים לייבא מאירופה ומארה"ב את מותגי העל, מוצרים הכי חמים עם דגש על מוצרים אקסלוסיבים ונדירים. למשל, טובלרון במשקל של 4.5 קילו, ממרח נוטלה של 3 ק"ג , משקאות של קוקה קולה בוטיק. כדי להיות מעודכנים בכל מה שטעים וחדש, עוקבים באינסטגרם ובפייסבוק, שם מתפרסמים בכל יום מוצרים חדשים. ובחגים תחרויות מתוקות על מארזים משגעים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קניון הממתקים. יח"צ,
קניון הממתקים/יח"צ

אם לא יוצא לכם להגיע ל"קניון הממתקים", אל תתאכזבו, לחנות יש אתר אינטנרט שדרכו ניתן לבצע הזמנות מראש ולקבל זאת במשלוח ישיר עד הבית, לכל מקום בארץ, כך שאתם יכולים לחסוך לעצמכם את הנסיעה וליהנות בקרוב מאוד מכל הממתקים ושאר מוצרים.

אפשר להזמין באתר הבית והטלפון להזמנות 08-9418001

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קניון הממתקים, בשיתוף קניון הממתקים
  • עוד באותו נושא:
  • ממתקים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully