וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן בורגר בר: מצאנו המבורגריה מיוחדת במינה

בשיתוף מקאן בורגר בר, בשיתוף מקאן בורגר בר

11.2.2020 / 12:28

בבאקה אל גרביה יש מסעדה שמביא אליה אנשים מכל האזור - יהודים וערבים - בזכות הבשר האיכותי והמנות הטעימות

מקאן בורגר בר. יח"צ,
מקאן בורגר בר/יח"צ

מערכת "המומחים" שלנו ממשיכה להביא לכם ציבור הקוראים, את המידע על ההמבורגריות הטובות בארץ. במהלך החודשים האחרונים, שלחנו שאלונים לקהל של אלפים, בו ביקשנו לקבל המלצות על מסעדות שהם אוהבים. לאחר סקירת ההמלצות, צצו מספר שמות יותר מפעם, אך אחד השמות המשיך לחזור על עצמו כמה וכמה פעמים -Makan Burger Bar בבאקה אלג'רבייה. שלחנו שניים ממפיקי המערכת שלנו אשר סיפרו על המקום.

בכניסה הצפונית לבאקה, מצד ימין אחרי כיכר השעון, ניצב לו בית קטן מעץ, עם עמוד של עשן שנישא מארובתו, ומפיץ ריחות מעוררי תיאבון, דבר שקנה אותנו מהרגע הראשון. מואנס אבו מוך, הבעלים של המקום, בנה אותו בשתי ידיו לפני כשש שנים ומאז הוא הצטרף לתחרות הבורגריות הגואה במדינה, עם מתכון מיוחד של בורגר עסיסי וממכר, בנוסף למגוון רחב של מנות בשריות, סנדוויצ'ים וארוחות לילדים. וזאת עם צוות נאמן ומקצועי שמכינים הכל במקום.

מקאן בורגר בר. יח"צ,
מקאן בורגר בר/יח"צ

המקום הקטן והנחמד היה מלא לקוחות יהודים וערבים כאחד. שמעון קדוש, 41, מכפר יונה סיפר: "אני מגיע לבאקה לפחות פעמיים בשבוע, אני בא לעשות קניות לתקן את הרכב ולבקר חברים. כשאני בבאקה אני לא יכול לוותר על ה'בורגר של מואנס'. הקציצות שלו ממש עשירות ואיכותיות, מרגישים את טעם הבשר האיכותי ומבחינים מיד בטעם עשיר וערב לחיך. וזה עוד מגיע עם לחמנייה טרייה טעימה ומרעננת".

המפיק שלנו מספר: "טעמתי בורגר 300 גרם עם תוספת אנטריקוט והתענגתי מכל ביס. איכותי, עסיסי וצלוי במידה הנכונה. רואים שמקצוענים עומדים מאחורי הגריל".

כאשר מואנס יצא להפסקה, הזמנתי אותו להצטרף אלינו בשולחן, בירכתי אותו וניצלתי את ההזדמנות לשאול אותו על תפיסת עולמו בהתנהלות בעסקו. הוא סיפר "מכיוון שגדלתי בתחום השיווק והשירות, ידעתי שאני והצוות שלי צריכים לבוא עם מוצר חדש, חזק וטוב שאנו קודם אוהבים ומאמינים בו, כדי שנוכל להציע ולשווק אותו לציבור הרחב במידה הנדרשת. ולכן היינו צריכים לשים לב לפרטים הקטנים מבחינת איכות, טעם וצורה של המנה ובנוסף לשמור על רמת ניקיון גבוהה, אם זה במטבח או בפנים המסעדה ומעל לכל, האיכות הגבוהה והטריות של מוצרי הגלם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מקאן בורגר בר. יח"צ,
מקאן בורגר בר/יח"צ

שמחתי לגלות כי בקרוב מאד, מואנס מתכוון להכניס לתפריט בשרים מעושנים ומגוון מנות חדשות עם טעמים שלא נותר לי אלא לפנטז עליהם עד הנסיעה הבאה.

Makan Burger Bar

המבורגריה שעושה כבוד לבשר.

לבירורים והזמנות:

054-7577017
077-4051402

עמוד הפייסבוק

בשיתוף מקאן בורגר בר, בשיתוף מקאן בורגר בר
  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully