וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונליין בנסיקה - אתר לימוד נעים הגיע ל-70,000 שיעורי אונליין

בשיתוף לימוד נעים, בשיתוף לימוד נעים

11.2.2020 / 11:49

יותר ויותר אנשים עוברים ללמוד באמצעות שיעורים המועברים ברשת. שיעורים אלה חסכוניים בכסף ובזמן ומאפשרים מציאה של מגוון רחב של מורים

לימוד אונליין. ShutterStock
לימודי אונליין/ShutterStock

המגמה העולמית של עליה בשיעורי אונליין לא פוסחת גם על ישראל. לפני מספר ימים הועבר באתר לימוד נעים שיעור האונליין ה-70,000 מאז עלה השירות לאוויר. למי שעדיין לא מכיר, הכוונה בשיעור אונליין היא לשיעור פרטי המועבר בלייב דרך המחשב - המורה והתלמיד מתחברים, כל אחד מהבית שלו, למעין חדר וירטואלי דרכו מועבר השיעור.

החדר הווירטואלי מכיל לוח, עליו יכול המורה לרשום את ההסברים, וידאו ושמע של המורה, צ'אט, אפשרויות לשיתוף מסך והעברת מצגות ועוד. ההתקדמות הטכנית בכל הקשור לשיעורי אונליין היא מהירה מאוד, השיעורים המועברים מאוד איכותיים ומהווים אופציה מועדפת עבור תלמידים רבים.

יתרונות נוספים בלימוד אונליין כוללים חסכון בזמן הגעה אל ומהשיעור והאפשרות לצפות שוב בהקלטה של השיעור כאשר השיעור מסתיים.

מה זה לימוד נעים?

לימוד נעים היא פלטפורמה למציאת מורה פרטי. ניתן לבחור בשיעור פרטי אונליין שמבוצע דרך המחשב או לקבוע שיעור פרונטלי המועבר במיקום אותו בוחר התלמיד. כיום רשומים במאגר המורים למעלה מ-10,000 מורים, למעלה מ-1,000 מהמורים מעבירים שיעורים פרטיים גם דרך המחשב.

"מאז עלה שירות האונליין לאוויר לפני כשנתיים, אנו רואים עליה מתמדת בקביעת שיעורי אונליין דרך האתר", אומר רועי נעים, מייסד משותף ומנכ"ל האתר. "העליה באה לידי ביטוי במספר השיעורים, הרחבת קשת הגילאים והתחומים המועברים.

"בהתחלה, השקענו מאמץ רב כדי להסביר לתלמידי בית ספר, להורים ולסטודנטים מדוע כדאי להם ללמוד אונליין. הראשונים שהתחילו לאמץ את לימוד האונליין בצורה רחבה היו הסטודנטים, כנראה בגלל שבאופן כללי זו אוכלוסיה שיותר נוח לה לאמץ פתרונות טכנולוגיים, ומכיוון שפתרונות דומים כבר הוטמעו במוסדות הלימוד השונים. לאחרונה אנו עדים לתופעה שגם הורים לילדים, שבעבר קצת נרתעו מהאפשרות של לימוד דרך המחשב, דווקא מאמצים את הפתרון וקובעים הרבה יותר שיעורי אונליין. בנוסף, לפי הנתונים שיש לנו, יותר מ-60% מאלו שמנסים שיעור אונליין אחד, ממשיכים ללמוד אונליין וקובעים שיעורי אונליין נוספים. הנתונים הללו מחזקים את הדעה שלי, ששיעורי האונליין אינם נופלים מרמת שיעור רגיל אלא להפך - יש בשיטת לימוד זו יתרונות עצומים והשוק מתחיל להבין ולאמץ אותם. אני צופה שהמגמה הזו רק תתחזק ובעתיד הלא רחוק, רוב השיעורים יועברו דרך המחשב".

לימוד נעים. יח"צ,
תוצאות החיפוש של לימוד אנגלית אונליין באתר לימוד נעים./יח"צ

איך למצוא מורה פרטי מתאים?

כדי למצוא את המורה הפרטי המתאים לכם, צוות לימוד נעים ממליץ לעבור בעיון על הפרופיל של המורה, לקרוא תגובות והמלצות של תלמידים קודמים, לבדוק מהי גישת ההוראה של המורה וכמה שיעורים העביר. לאחר מכן, בשיחה הראשונית עם המורה מומלץ לציין מהי מטרת הלימוד שלכם (לפני מבחן, עבודה או ליווי לטווח ארוך), לבדוק מה הזמינות של המורה, לברר כיצד מועברים השיעורים ואיזה ציוד עזר יש למורה, לקבוע איתו את השיעורים הדרושים ולוודא שעובדים לפי תוכנית עבודה מסודרת.

לפי נתוני לימוד נעים, המקצועות המבוקשים ביותר לשיעורי אונליין לסטודנטים הם קורסי המתמטיקה השונים (אלגברה לינארית, חדו"א, אינפי ודומיהם), מדעי המחשב וסטטיסטיקה. אצל תלמידי בית הספר שיעורי אונליין במתמטיקה ולימוד אנגלית אונליין הם המבוקשים ביותר בפער ניכר מהשאר. המחירים נעים בין 90 עד ל-150 ש"ח ברוב המקרים, כתלות בהשכלה ובניסיון של המורה.

אם לשפוט לפי המגמה העולמית של ההתקדמות הטכנולוגית בכלל ובתחום החינוך בפרט, אפשר להניח שאכן שיעורי האונליין יתחזקו עם השנים ומי יודע, אולי נספר שפעם עוד העבירו שיעורים פרטיים פנים מול פנים...

בשיתוף לימוד נעים, בשיתוף לימוד נעים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully