וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיקים בעל חיים? הכירו את חנות החלומות: "ג'יימס בון"

בשיתוף ג'יימס בון, בשיתוף ג'יימס בון

10.2.2020 / 17:56

נכנסנו השבוע לחנות בעלי החיים הכי מקסימה שראינו. החנות הזו מרכזת את כל מה שחלמתם עליו בשביל הכלב והחתול שלכם. הנתנייתים חוגגים

ג'יימס בון. יח"צ,
ג'יימס בון/יח"צ

השבוע נקלענו אל תוך גן עדן לבעלי חיים. חנות מקסימה בא.ד גורדון 2 בנתניה, בה מחזיקים כל מה שבעל חיים צריך. כבר מהדלת רואים שמדובר פה בעסק מיוחד. האווירה ביתית ומשפחתית, לקוח מקבל יחס אישי וחם ואת בעל החיים שלכם יאהבו כאן ויפנקו אותה מאוד. המקום נקי, מסודר ופועל מתוך שליחות ואהבה עצומה לבעלי חיים.

בעלת החנות- דבורה ומשפחתה מגדלים בעצמם 7 כלבים משלהם ומספר חתולים, כך שאהבה ונתינה לבעלי חיים בהחלט קיים אצלם.

לקוחה קבועה שפגשנו שם אמרה: "אני מכירה את דבורה, בעלת הבית כבר חמש שנים. היא עצמה אוהבת בעלי חיים ורואה בחנות הזאת שליחות אמיתית. המיקוד כאן הוא טיפול בצרכיהם של כלבים וחתולים. הם ממש מצליחים להתאים לכלבים עם בעיות שונות, מזון מיוחד. אני רוכשת כאן מזון, חטיפים, מוצרים משלימים לכל החיות וצעצועים".

ג'יימס בון. יח"צ,
ג'יימס בון/יח"צ

לקוח אחר שהכרנו בחנות אמר: "יש פה מגוון ובלעדיות להרבה מוצרים חשובים. אנשים שיש להם כלב או חתול ולא עברו פה, ממש מקפחים את בעל החיים שלהם".

אפשר לחוש את האהבה באוויר כאן, אתה מרגיש כלקוח רצוי. חתולי הרחוב מטופלים כאן בסבלנות. המוצרים עוברים בקרת איכות וניתן לרכוש סוגי מזון שונים, שמפו וקולרים. בחנות מבקשים פיד-בק מהלקוחות לגבי המוצרים שהם רכשו. קיים מרכז רפואי לחיות מחמד צמוד לעסק וזה עוזר ללקוחות לקבל ייעוץ.

שימח אותנו לגלות שכאן ניתן לרכוש תגי חריטה במהירות של שתי דקות ביצוע במקום ושצוות המוכרים דובר אנגלית, צרפתית, רוסית ועברית.

יש שירות משלוחים לכל רחבי הארץ. בחנות מספקים ייעוץ נרחב לפני קנייה ולא ימכרו מוצר שאינו מתאים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'יימס בון. יח"צ,
ג'יימס בון/יח"צ

מה לגבי כלבים שסובלים מבעיות כגון כתמי דמעות?

בעלי החנות: "יש לנו מזון "פלטזור", אגב סדרת הפיור לייף של המותג הזה, זכה השנה במקום ה-1 בצרפת. שבמבחן התוצאה הסופי, עוזר לכלבים. הכלבים האישיים שלנו אוכלים את המזון הזה, ובעצם התגובות הן נלהבות".

בחנות מספקים מחירים הוגנים ושלל מבצעים.

משלוחים שמוזמנים אצלנו עד השעה שש בערב, יגיעו תוך שעתיים. פגשנו במקום גם אנשי מקצוע שמגיעים להתייעץ: מאלפים, דוג ווקר, כלבנות טיפולית ועוד. אלה מבררים לגבי אימוץ, מסירת כלבים וכל מה שנוגע בתחום.

בקיצור, הייתה לנו חוויה אדירה. חנות אנושית, סבלנית, פועלת מתוך אהבת החיות. כל הכבוד.

"ג'יימס בון", א.ד גורדון 2 , נתניה

ליצירת קשר- דבורה להט- (וואטסאפ חנות) 050-2666088, 09-8665339.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ג'יימס בון, בשיתוף ג'יימס בון
  • עוד באותו נושא:
  • בעלי חיים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully