וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ההסעות הוותיקה מציינת 4 עשורים מוצלחים

בשיתוף עזיז הסעות, בשיתוף עזיז הסעות

10.2.2020 / 16:26

במסגרת תחקיר מערכת "המומחים" אחר בתי עסק ותיקים ואמינים ברחבי המדינה, בחרנו הפעם להתמקד במי שמסיעים אותנו ממקום למקום, חברות ההסעות

אדם אבו טהה בטקס חניכת ״ המרצדס האדום ״. יח"צ,
אדם אבו טהה , מנכ"ל עזיז הסעות/יח"צ

ערכנו סקר בקרב עשרות קבוצות ספורט, מוסדות חינוך ותרבות, חברות הייטק וועדי עובדים שונים, על מנת לנסות לקבל תמונת שטח רחבה ככל האפשר, אחד השמות הבולטים שצויינו לטובה פעם אחר פעם היתה חברת "עזיז הסעות".

החברה היא בעלת ניסיון של 40 שנה, מחזיקה במערך הסעות של צי לקוחות מרשים למדי, ביניהם ניתן למצוא קבוצת הכדורסל המצליחה הפועל ב"ש ומחלקת הנוער השאפתנית והעולה של מכבי ב"ש. עיקר הפעילות שלה מתמקדת באזור הדרום, אך היא פעילה לאורכה ורוחבה של הארץ כולה.

בין יתר הלקוחות אשר נעזרים בשירותי החברה כיום ניתן למצוא את קבוצות הספורט השונות של העיר באר שבע, תיכונים ובתי ספר שונים, אלו ציינו בפנינו על שירות מקצועי, דיוק מופתי ושירות אנושי.

טורניר הכדורסל ע״ש עזיז בשיתוף הפועל ב״ש ועזיז הסעות לציון זכרו של עזיז. יח"צ,
טורניר הכדורסל ע״ש עזיז בשיתוף הפועל ב״ש ועזיז הסעות לציון זכרו של עזיז/יח"צ

לקוחות מסויימים אף סיפרו, כי עזיז הסעות מסייעת במימון צרכים שונים לקבוצות כדורסל וכדורגל בדרום בתחילת דרכן, כמו גם הענקת ספונסרשיפ שעוזרים להן כלכלית. מפיק של המערכת יצא לפגוש את מי שמנהל את האופרציה כולה, אדם אבו טהה, בנו של עזיז, מייסד החברה שנפטר לפני כשנתיים, כדי ללמוד על פעילותה הרחבה.

הגעתי למשרדי החברה ואי אפשר היה שלא להישאב אל דמותו של האב המייסד, תמונות של עזיז עיטרו את הקירות מכל עבר, כולל עם הלקוחות הגדולים והמפורסמים ביותר במדינה, מצאתי שם את רוביק דנילוביץ - ראש עיריית באר שבע (שנסע עם עזיז בתור ילד בנעוריו בהפועל ב"ש), אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע, ועוד ועוד.

עזיז בנה את חברת ההסעות בעשר אצבעות, למרות שהחיים לא העניקו לו הזדמנויות רבות. הוא גדל באוהל בדואי וכבר בגיל 13 עזב את המשפחה כאשר הבין כי הגורל תלוי בו בלבד וכך עשה.

הקשרים שיצר והשירות המופתי שהעניק, הפכו אותו ואת חברת ההסעות לשם דבר, היום זהו הבן אדם ששומר בקנאות על המורשת שהשאיר אביו מאחוריו (על אף שלא וויתר על חלומו להיות רופא בישראל).

עיקר החוזק של החברה הוא בדגש על עמידה בזמנים, דיוק בפרטי ההזמנה, אמינות וזמינות, כאשר בשונה מהחברות השונות, כאן יש קשר ישיר לבעלים בהזמנת ההסעות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מייסד החברה , עזיז אבו טהה , בטקס הוקרה לפעילותו רבת השנים בעיר. יח"צ,
מייסד החברה , עזיז אבו טהה , בטקס הוקרה לפעילותו רבת השנים בעיר/יח"צ

שאלתי את אדם, לצורך הדוגמא, לו גננת מבקשת להוציא גן ילדים לאירוע מסויים, מה הטיפים שהוא יכול לתת על מנת שהכל ידפוק כמו שעון, הוא סיפר, "תמיד לדאוג לקבל אישור הזמנה כתוב במייל או בפקס ולא בדרך אחרת, בטח לא בעל פה. כך שכל פרטי ההזמנה על מיקום, זמנים, כמות אנשים ומלווים, כל פרט יהיה רשום שחור על גבי לבן, כך שלא יהיה מקום לטעויות. כך שגם נושא התשלום לא יהיה פעם נוספת לאחר סגירת העסקה.

"אני זוכר שאחד הלקוחות הוותיקים שלי אמר: "גם אם עזיז הסעות לא הכי זולים- אני יודע שאני יכול לישון בשקט בעת ההזמנה, המחוייבות של אדם לשביעות רצון הלקוח זה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו.

"ללקוח הישראלי חשוב לדעת שיש דמות חזקה שעומדת מאחורי ביצוע ההזמנה הכ"כ חשובה, שאירוע הבר מצווה או אירוע החתונה לו הכלה חיכתה שנים, יהיה בידיים של עסק בעל ניסיון מוכח של שנים ארוכות.

"בסופו של דבר אתה בונה את האמון ואת המוניטין שלך, כמה שזה נשמע בנאלי, אבל ככל שהלקוח יהיה מרוצה - ימשיכו להגיע אליך לקוחות נוספים".

על אף התחרות האינסופית והאגרסיבית בענף ההסעות, דווקא העסק הקטן שהתחיל אי שם בשנות ה80 הצליח לייצב את מעמדו בעיר באר שבע בזכות האמינות והקשר החם עם לקוחות העיר שנבנתה סביב סיפור חיים אנושי מרגש, את תעודת תו התקן של מערכת "המומחים" היא מקבלת ובגדול.
לבירורים והזמנות: 052-3474108

עמוד הפייסבוק

בשיתוף עזיז הסעות, בשיתוף עזיז הסעות
  • עוד באותו נושא:
  • הסעות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully