וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התל אביבים בחרו: מעדניית "גורמה שופ"

בשיתוף גורמה שופ, בשיתוף גורמה שופ

10.2.2020 / 15:09

ערכנו מדגם בין לקוחות תל אביביים כדי למצוא את המעדנייה הכי אהובה בעיר. "גורמה שופ" קטפה שבחים רבים ואת אהבת הקהל

מעדניית גורמה. יח"צ,
גורמה שופ/יח"צ

"גורמה שופ" היא מעדניה בניחוח צרפתי שקיימת 17 שנים ברחוב אבן גבירול 148, תל אביב-יפו. במשאל הקהל התל אביבי, זכתה המעדנייה הצרפתית במירב קולות הקהל. הגולשים במדור שלנו ציינו את הסיבות הבאות לבחירתם: "רמת הגבינות, איכות הנקניקים וחווית הקניה".

החלטנו לקפוץ למעדנייה ולבדוק את הסיפור שלה. מה הפך אותה לסיפור הצלחה נדיר שכזה? למדנו שמיכאל, בעל העסק, התחיל את דרכו בשנת 2003 בחנות קטנה בבאזל. לאחר שנים ספורות החליט להרחיב את העסק שלו ולפתוח מקום חדש במיקום מרכזי על רחוב אבן גבירול. סניף נוסף של "גורמה שופ" נפתח ופועל ברחוב בוגרשוב מזה כשנתיים.

ביקורנו במקום היה מצוין. גילינו מקום חם, ביתי ומשפחתי. חווית השירות נדירה: כולם קשובים, חרוצים ורוצים לעזור. אתה מרגיש רצוי במקום הזה, נעים לך לקנות שם.

מעדניית גורמה. יח"צ,
גורמה שופ/יח"צ

ב"גורמה שופ" ניתן למצוא מגוון מוצרים הממלאים את המעדנייה בכל טוב. מחלקת הגבינות המיוחדות מנצחת על החגיגה. מבחר רחב של גבינות גורמה שמגיעות ממחלבות בוטיק בארץ וחלקן מיובאות.
הגבינות מביאות עמן ניחוח אירופאי עז, כאשר ניתן למצוא גבינות כמו: ברי, קממבר, רוקפור, אמנטל וגרוייר משוויץ, פרמזן' מאיטליה ומנצ'גו.

באגף הנקניקים מצאנו שני יצרנים צרפתים שמייצרים בארץ בכמויות קטנות. חלק מהנקניקים מיושנים חלקם מיובשים. נקניקי עגל חלב, כבד אווז, כבד אווז עם פטריות כמהין, מבחר גדול של 30-40 סוגים.
הכול נראה טוב בעין ונושא תו תקן כשרות של הרבנות הראשית.

בכניסה לחנות פגשנו לקוחה קבועה שסיפרה: "אני מוצאת כאן עולם ומלואו. מחלבות בוטיק מייצרות עבור החנות גבינות מיוחדות כמו: גבינת תום מחלב כבשים עם פטריות כמהין. היינות הצרפתים כאן זה פשוט תענוג צרוף. "יקבי ירושלים" עושים סדרה של יינות אישיים המשווק בשם "רפאל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מעדניית גורמה. יח"צ,
גורמה שופ/יח"צ

לקוח אחר שהכרנו במעדנייה אמר: "חווית הקניה כאן מנצחת. אני כלקוח רוצה לטעום מכל הסחורה. יין, נקניקים, גבינות. הכרתי כאן לקוחות ישראלים וצרפתים. לדעתי הישראלים פגשו כאן רמה חדשה של מוצרים. נוצר שיח חדש בין הבעלים לבין הישראלים שמתעניינים ומגלים סקרנות לגבי גבינות ונקניקי גורמה".

לרשת הקטנה הזו יש שני סניפים. הסניף הראשון ברחוב אבן גבירול 148, תל אביב. אחיו מצוי: ברחוב בוגרשוב 37, תל אביב.

החוויה שם הייתה נפלאה. מדובר במעדניה של בשרים וגבינות שמספקת חוויה אדירה. אפשר להסתובב ולבחון את הסחורה ולקבל טעימה מכל מה שאתם שוקלים לרכוש. הסחורה מעט יותר יקרה מכל סופר מרקט.

במהלך שהותנו בחנות, ראינו עשרות לקוחות פוסעים פנימה ומבצעים רכישה מרוכזת לשבת או לאירוע. בואו נסכים שזה מקום להתפנק בו עד הסוף. איכות המוצרים היא הטופ המקומי.

במעדנייה הנלווית יש מוצרים משלימים למעדני הגבינה והנקניק. זיתים במשקל, פסטות, רטבים, ממרחים ועוד.

מעדניות כשרות ברמה כזו עוד לא פגשנו בישראל.

על פי הטלפונים שנכנסו לחנות, הבנו שלקוחות מזמינים פלטות גבינות ונקניקים מוכנות לאירועים של עד 200 איש. בחגים, אפשר לרכוש מארזים לחברות ולקוחות פרטיים.

המלצתנו היא פשוט להגיע למעדניה, לשבת ולקבל מגש גבינות ונקניקים שנחתכים במקום. תוסיפו בקבוק יין לצד המגשים וקיבלתם חוויה שלא תרצו לשכוח.

על הקיר יש את תעודת הפרס בה זכתה המעדנייה בתחרות עולמית בצרפת. הפרס הוענק עבור גבינה שנעשתה במקום בשיתוף פעולה עם מחלבת "שירת רועים" מקיבוץ לוטם.

03-5462840 - סניף באבן גבירול
077-5054022- סניף בבוגרשוב

שעות פתיחה:

א-ה' שעות: 09:00-21:00
יום ו': 08:00-15:00
שבת- סגור

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף גורמה שופ, בשיתוף גורמה שופ
  • עוד באותו נושא:
  • מעדנייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully