וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים קבעו: "אבו גוש קרמיקה", היא החנות האהובה

בשיתוף אבו גוש קרמיקה, בשיתוף אבו גוש קרמיקה

10.2.2020 / 14:46

סקר ינואר 2020 שערכנו בין קוראי המדור הכתיר את חנות התצוגה והמכירה היפיפייה הזו בתואר: חביבת הקהל. הסיבה: שירות יוצא מן הכלל ומחירים מצוינים

אבו גוש קרמיקה. יח"צ,
אבו גוש קרמיקה/יח"צ

אחמד אבו קטיש חי ונושם קרמיקה משנת 1992. הוא מנהל את אחת מחנויות הקרמיקה הטובות והמובילות בישראל. בחנות עובדים רוב בני המשפחה שלו ושטח החנות שייך להם. החנות נמצאת ברחוב נוטרדם 2, אבו גוש.

הגולשים במדור בחרו את החנות לאהובת הקהל בתחום הקרמיקה. קפצנו לשם לביקור וגילינו: חנות תצוגה ועוד 2 מגרשים של מחסני קרמיקה, ברזים, מקלחונים, ארונות ואמבטיה.

בכניסה למתחם פגשנו לקוחות קבועים. אחד מהם סיפר לנו: "חנות התצוגה גדולה ומפוארת, כיף להסתובב ולהתרשם מהמגוון הגדול ומהייחודיות של המוצרים. הכניסה לחנות התצוגה נוחה, יש חנייה צמודה והחנות נגישה גם לקשישים או לנכים".

אבו גוש קרמיקה. יח"צ,
אבו גוש קרמיקה/יח"צ

לקוחה אחרת מספרת: "אצלי מה שחשוב זה המגוון, הצבעים, הטקסטורות והעיצובים. מצאתי פה סיבה להמשיך ולהגיע, להמשיך ולחפש בכל ביקור דברים חדשים".


מצאנו בחנות ריצוף, רצפות לקיר, בריקים מעוצבים, ארונות אמבטיה, מקלחונים, ברזים, אסלות ניאגרות ומראות.

אחד העובדים במקום אמר שלקוחות רבים מגיעים לחנות כדי לפתור תקלות. הענף לדבריו מתפתח מדי יום ויש בו הרבה אתגרים חדשים ופתרונות יצירתיים חדשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אבו גוש קרמיקה. יח"צ,
אבו גוש קרמיקה/יח"צ

אפשר להתרשם מרמת השירות הגבוהה, הקשובה והזמינות של העובדים המנומסים. אתה ממש מרגיש שם רצוי, מסתובב בנוחות. האווירה בחנות ביתית ומשפחתית. לבדיקתנו, המחירים נוחים והוגנים ביחס לשוק.

במקום מייצרים ארונות אמבטיה ומקלחונים עפ"י מידה, צבע וביקוש של הלקוח.

החנות מייבאת מוצרים ממפעלים מובילים באירופה. הצוות לא רק מסייע לבחור סחורה מתאימה, אלא גם מלווה את הלקוח לאורך כל התהליך: בחירת והתאמת צבעים, תכנון גודל, ביצוע עד שלב סופי.

שמענו חלק מהשיחות שהתקיימו בחנות ואפשר היה לקבוע בוודאות- הצוות כאן מומחה ומנוסה בהתאמת והבנת החומרים הנדרשים לכל חלקי הבית. עושה רושם שכאן ניתן למצוא דברים מיוחדים וגם לשלם עבורם הרבה פחות. המלאי של העסק גדול ומגוון וזה מקל על הלקוחות לצאת הביתה עם הסחורה בידיהם: ריצוף וכלים סניטריים.

בקרוב תעבור חנות התצוגה לאולם באותו השטח. 400 מטר מרובע של תצוגה, קרמיקות וכלים סניטרים. בחנות תמיד אפשר לפגוש אדריכלים ומעצבי פנים מובילים שמסיירים שם ועוזרים ללקוחותיהם לבחור סחורה. זה מעיד על הרמה הגבוהה של חומרי הגלם.

בקיצור, היה לנו ביקור נפלא. המקום מקצועי, חם, נוח ומכיל את כל מה שחלמנו עליו. והמחירים? הוגנים ומתחשבים.

טלפון ליצירת קשר - 02-5341601

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אבו גוש קרמיקה, בשיתוף אבו גוש קרמיקה
  • עוד באותו נושא:
  • קרמיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully