וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למצוא משמעות ברגעים המשמחים עם המרכז לצילום

בשיתוף המרכז לצילום, בשיתוף המרכז לצילום

10.2.2020 / 13:34

סטס מוזיקוב התחיל בתור צלם בריתו ומאז התרחב לעסק שעובדיו מוצאים את המיוחד בכל אירוע ומוציאים תמונות ייחודיות שייזכרו לנצח

המרכז לצילום. יח"צ,
עבודות של המרכז לצילום/יח"צ

אחד הכוחות החזקים ביותר שמניעים את העולם הוא חיפוש אחר משמעות. במרכז לצילום של סאטס מוזיקוב מצאנו משמעות - צילום של רגעים שמחים ומאושרים. רגעים בהם ניתן לראות את חיוך דרך העיניים - אלו רגעים קסומים. עבורנו דמעה של אושר זו טיפה מלוחה שמכילה בתוכה סערת רגשות שלא ניתן לתאר במילים. אנחנו רוצים להיות אלו שינציחו את הזמן הזה בשבילכם.

תמונה אחת שווה אלף מילים, ווידאו אחד שווה אלף תמונות זו לא קלישאה! ההיסטוריה מלאה ברגעים שהונצחו דרך העדשה, הפכו לאייקוניות ושינו מציאות.

אנחנו מצאנו את המשמעות בצילום. היכולת לתפוס רגע ספציפי ולהנציח אותו לעד, זה הכי קרוב שהגענו עד היום בלהבין את ממד הזמן. אותם רגעים מרגשים מענקים לנו את המשמעות. לכן החלטנו שכל מה שנעשה יהיה ללוות אנשים ברגעים המאושרים בחייהם.

המרכז לצילום. יח"צ,
עבודות של המרכז לצילום/יח"צ

המרכז לצילום הוקם לפני 8 שנים ע"י סטס מוזיקוב צלם אומן שהחל את דרכו כצלם לברית, מתוך אמונה שאפשר להביא לאנשים מוצר אחר. הפריצה לא אחרה לבוא כאשר הלקוחות שלנו קיבלו את המוצר הסופי והבינו שצילום בוטיק אומנותי משאיר מהחוויה את החוויה!

במרכז לצילום נותנים מענה לכל תחומי הצילום במתן דגש על הפן האומנותי. בצוות שמונה צלמים מיומנים ומקצועיים שחיים צילום, מדברים צילום, נושמים צילום ומשוגעים מצילום.

צילום אומנותי מגיע מנקודת מבטו של הצלם והיכולת שלו לפענח סיטואציה רגע לפני שהיא קורית. המיומנות היא לשים את האצבע על ההדק וכשהרגע קורה ללחוץ כמו משוגע. צילום אומנותי זה אומר להבין את המקום בו אתה נמצא ולהפוך את החסרונות ליתרונות. לדוגמה צילום במקומות חשוכים מהווים מכשול להרבה צלמים אבל עבור צלמי המרכז לצילום זה משחק של אור וצל. צלמים רבים מצלמים את האירוע במרכז לצילום מצלמים את המתרחש, את הרגע שלא יחזור.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
המרכז לצילום. יח"צ,
עבודות של המרכז לצילום/יח"צ

שיטת העבודה ותפיסת העולם שצילום אומנותי הוא ייחודי וניתן לשקף אותו בכל מקום לא משתנה. לכן ניתן לראות את צלמי המרכז לצילום במגוון האירועים, אירועי בחברה, בת מצווה חינות, חתונות, ימי הולדת.

במעמד ההיכרות עושים הצלמים תאום ציפיות ומנסים יחד עם הלקוח להבין מהו הצילום שיתאים לו יותר מכל. צילום אומנותי שם את הלקוח במרכז ומתאים את הסביבה אליו.

בנוסף לצוות הצילום יש במקום חדרי עריכה חדשניים, המאוישים ע"י עורכי תמונה ווידאו מקצוענים שעורכים את תמונות לרמת השלמות. באמצעות הקשה על מקלדת התוצאות הם שילוב של ואן גוך (לא הוודקה), סלבדור דאלי וג'ק ספארו המוסיפים טא'צ שלא ניתן לחקות. התמונות שתקבלו יהיו ייחודיות כמו טביעת אצבע. אין עוד כאלה חוץ מללקוח.

לאירוע בת מצווה או בר מצווה שלכם אל תהססו להרים טל' או לקפוץ לקפה. במרכז לצילום ישמחו לחשוב יחד אתכם איך להפוך את צילום האירוע שלכם לייחודי ומעניין.

באתר ניתן להתרשם מגלריית תמונות המכילה האירועים וסוגי הצילום השונים. עיינו בתמונות, התרשמו, בדקו למה אתם מתחברים ומכאן תתחילו. כמו כן, באתר יש חוות דעת של לקוחות שהם מזמן משפחה, שישמחו לשתף אתכם בחוויה.

בשיתוף המרכז לצילום, בשיתוף המרכז לצילום
  • עוד באותו נושא:
  • צילום
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully