וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מי אתם מתייעצים לפני רכישת רכב?

בשיתוף אוטו פלוס, בשיתוף אוטו פלוס

10.2.2020 / 13:11

זו השאלה שהצגנו למאות קוראים של המדור במשאל שפרסמנו. רוב התשובות שקיבלנו הציגו את "אוטו פלוס", סוכנות מכירת מכוניות יד 2 וחדשות, כאפשרות המועדפת

אוטו פלוס. יח"צ,
אוטו פלוס/יח"צ

תעשיית הרכב בישראל מגלגלת מיליונים. מדי שנה עולות על הכביש אלפי מכוניות חדשות. הישראלים אוהבים את הרכב שלהם ומטפחים אותו. במסגרת השאלונים שהצגנו לגולשי המדור החודש, בדקנו עם מי הם מתייעצים לפני רכישת רכב חדש או מיד 2? 13 אחוז מהנשאלים הגיבו שהם לא מתייעצים כלל, 25 אחוזים מתייעצים עם בן משפחה. 62 אחוז מהנשאלים הודו שהם מתייעצים במומחים ויועצים למיניהם. בין התשובות הבולטות מצאנו את השם "אוטו פלוס".

והגולשים הסבירו: "זה מקום שבו ניתן לסייר בנחת ולחוש את המכוניות, עוד לפני שיגיע איש המכירות. סוכנויות המכירה גדולות ומאפשרות לפגוש מבחר עצום של מכוניות. הסגנון שונה ממה שאנו רגילים וההרגשה, יותר בטוחה מה שנותן יותר שקט נפשי לאורך כל התהליך... רפי וציון ויטורי מנהלים עסק יציב ואמין כבר 25 שנים. הם דור שני למקצוע, יש שם 15 עובדים מקצועיים בשני הסניפים בנתניה".

אז החלטנו לקפוץ לביקור פתע ולבדוק מקרוב למה התכוונו הגולשים. לקוחה קבועה שפגשנו שם אמרה: "חווית הקניה פשוטה וממכרת. חלק מהדגמים המוצגים הם זולים במיוחד. קיבלתי כאן הנחות שמגיעות ל-45%. עבורי זו ההשקעה השנייה בגובהה לאחר רכישת דירה. הייתי צריכה ייעוץ מקצועי בקשר לסוג הרכב, ההתאמה שלו לצרכים שלי, מחיר ומצב הרכב ועוד. בסוכנות ייעצו לי בסבלנות, ביושר ובמקצועיות".

אוטו פלוס. יח"צ,
אוטו פלוס/יח"צ

לקוח נוסף שהכרנו במקום מספר: "אתה בא לפה ומסיר את הדאגות מהראש. פה יש צוות מקצועי מאד שמקל עליך את החיים. אתה פוגש יועצי מכירה מנוסים שמשתדלים להתאים את הרכב ללקוח ולתקציב שלו עם ניסיון רב ורגישות גדולה".

החוויה שלנו במקום היתה מצוינת. רואים שהגעת למקום מקצועי. הסוכנות מרווחת, מאפשרת לך לנוע בין המכוניות בשקט ובסבלנות. אנשי השירות חייכנים ונדיבים. אתה מרגיש שם רצוי. מרגיש שלא דוחפים אותך לרכוש משהו במהירות ותחת לחץ. להיפך, כאן שאלנו אותנו המון שאלות, רצו להכיר אותנו, ביררו את הצרכים, את אופן השימוש שלנו ברכב.

רק אחרי שסיפקנו את מקסימום הפרטים, רק אז הפנו אותנו לכלי ההרכב המתאים ביותר. הליווי אישי, היחס חם ודאגני. לאורך כל המפגש ניסה הנציג להסביר שבאוטו פלוס שמים לב לשירות מתמשך שמתבטא לאחר קניית הרכב, כל מה שקורה לאחר קניית הרכב, בין היתר, טסט שנתי, טיפולים, תיקוני פחחות ושריטות, כל מה שמדאיג אותנו מאוד ואנחנו לא מבינים מקצועית איך לעשות? כמה לשלם? בדיוק ברגעים האלו הם יהיו שם בשבילנו... עושה רושם שאיש המכירות מפתח מערכת יחסים חברית עם הלקוחות ויהפוך ליועץ האישי שלהם מעכשיו ובעת החלפת הרכב בעתיד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוטו פלוס. יח"צ,
אוטו פלוס/יח"צ

סיור שלנו במקום גילה שיש מכוניות מ-15 אלף שקל ועד ל-250 אלף שקל. במלאי מצאנו מגוון רחב של כלי רכב קטנים, ג'יפים, טנדרים, משפחתיות. כלי הרכב מטופלים שם נפלא, עומדים שורות שורות בסדר מופתי, עם הפרטים המלאים שלהם שמוצגים על לוח קטן וברור בחלון הרכב. הכל משתלב בניקיון הכללי המעולה במקום. באולם המכירה שורר ריח נקי וטוב עם אווירה ביתית ומשפחתית.

בעלי הסוכנות אירח אותנו על קפה מצוין במשרדו וסיפר: "בשבילנו לקוח זה סיפור אהבה מרגע כניסתו לכאן ועד שירכוש את הרכב הבא. דאגנו לשבץ בסוכנויות עובדים נדיבים, חלקם מדברים רוסית. לקוחותינו הם מכלל שכבות האוכלוסייה. אחוז הלקוחות החוזרים והממליצים במקום הוא גבוה ועולה משנה לשנה מה שמראה שלקוחות מרוצים! תמיד נקפיד על שירות מושלם ואמינות ללא רבב מאחר ואנו מאמינים שזה הכח הטוב ביותר בתחרות הלא קלה שיש".

האמת? ככה זה נראה. נהנינו מאוד בסוכנויות. המגוון, השירות, הניקיון והסדר, עשו אותנו מאוד מרוצים. מגוון המחירים גדול ויש גם מכוניות חדשות לגמרי עם אפס קילומטר. הליווי המתמשך משאיר אותנו בידיים בטוחות בעת הקנייה וגם אחריה.

ליצירת קשר עם אוטו פלוס- 1-700-55-99-55

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אוטו פלוס, בשיתוף אוטו פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מכוניות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully