וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות המאסטר שף הבא של ישראל, כבר לא צריך לחלום

בשיתוף הסטודיו לבישול, בשיתוף הסטודיו לבישול

9.2.2020 / 15:18

יום גיבוש בעבודה, סדנאות עם חברים או לימוד לחובבי הבישול. שפים מקצועיים ידעו איך לגרום לכם להפוך לבשלנים הכי טובים שאתם יכולים

הסטודיו לבישול. יח"צ,
סטודיול בישול/יח"צ

אוהבים לבשל? קיבלתם השראה מתכניות האוכל השונות בטלוויזיה ומתחשק לכם להרגיש שפים לכמה שעות? במערכת "המומחים" עשינו מחקר שוק מעמיק אחר המקומות שמחפשים אתכם, השפים החובבים, מי שחולמים בלילה על סירים ומחבתות ורוצים לעבור סדנא מקצועית שתעשיר אתכם בסודות בישול מיוחדים.

לאחר שיחה עם עשרות בעלי מסעדות, שפים ואף בתי ספר מקצועיים לקולינריה, מקום אחד שעשה לעצמו שם ששגור בפיהם של כל אנשי המקצוע כולם היה "הסטודיו לבישול". הסטודיו לבישול הוא מרכז קולינרי אשר פעיל כבר כ-6 שנים, המוציא לפועל סדנאות וקורסים לבישול ברחוב בן אביגדור 19 בתל אביב. מפיקת המערכת, בשלנית חובבת, יצאה למקום על מנת להביא לכם, הקוראים, את הריחות והטעמים.

ההרגשה הראשונה שקיבלתי כאשר נכנסתי למקום היה כאילו אני נמצאת באולפן טלוויזיה, רגע לפני צילומים לתוכנית מאסטר שף או משחקי השף.

הסטודיו לבישול. יח"צ,
סטודיול בישול/יח"צ

שולחנות ארוכים ועליהם משטחים שרק מחכים למגע של הסכין. גם מטבח עם כיריים גדולים ועיצוב הקירות לא השאיר מקום לספק, הגעתי למקום שבו אוהבים מאוד ללמד לבשל.

בתפריט של הסטודיו לבישול ישנן "שלוש מנות".

הראשונה, סדנאות גיבוש לחברות שמחפשות פעילות מחוץ לקופסא לעובדי החברה, אלו מגיעים ליום כיף אטרקטיבי במיוחד, שמשלב כיף עם ארוחה. הסדנאות הללו מתאימות לגיבוש עובדים, ימי כיף, ערבי חברה, וגם ללקוחות פרטיים, החל מקבוצות קטנות וכלה עד 300 איש.

המנה השנייה, סדנאות בישול לקהל הרחב, עד 20 איש בקבוצה.

המנה השלישית, קורסים לחובבים, מתאים לכל מי שרוצה ללמוד ולחזק את הידע הקולינרי שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הסטודיו לבישול. יח"צ,
סטודיול בישול/יח"צ

סדנאות הבישול הן אקטיביות וכוללות השתתפות מלאה של כולם בהכנת המנות. אורך כל סדנה הוא כ-3 שעות, בסופה נהנים מארוחת גורמה, פרי עמל אישי, בליווי של שתייה ללא הגבלה, כולל שפע היינות במקום של יקבי ירושלים.

הסדנאות השונות כוללות מעל 25 סוגים למטבחים השונים: אסייתי, איטלקי, בשרי, סושי, קינוחי מסעדות, אפייה ורבות נוספות, המועברות ע"י שפים מקצועיים ומנוסים.

שוחחתי עם יואב ליסוביץ', אחד מעובדי החברה הבכירים, על תפיסת העולם של הסטודיו לבישול. הוא סיפר לי: "בסופו של דבר, אנחנו אוהבים לראות איך אנשים חווים את עולם הבישול דרך הידיים שלהם, מעבר לחוויה עצמה, גם שלב הטעימה שלאחר מכן מרגש בכל פעם מחדש".

היופי הוא שהסדנאות לא פונות רק למבוגרים, במקום נערכים גם ימים מסודרים לילדים, החל מגיל 10.

המנהל הקולינרי של הסטודיו לבישול הוא השף זיו שטיינברג, בוגר בית הספר "תדמור" ומאחוריו שנים רבות שבהן עבר הכשרות קולינריות בארץ ובעולם, ועבודה מקצועית במסעדות הנחשבות ביותר בישראל, בין היתר טורקיז, קפה נואר, סבסטיאן וקטלית, כאשר בנוסף שימש כשף של מסעדת הבשרים אודיאון.

את כל המידע על הסדנאות לימי גיבוש של חברות והשפים החובבים, ניתן למצוא באתר האינטרנט המושקע.

הביקור המעלף עשה לי חשק מיוחד לאכול ועוד יותר, לשפר את יכולות הבישול שלי, אם גם בכם בוערת התשוקה, אל תכבו אותה עד גמר הארוחה.

"הסטודיו לבישול" בן אביגדור 19, תל אביב.

לבירורים והזמנות: 03-303-8111

בשיתוף הסטודיו לבישול, בשיתוף הסטודיו לבישול
  • עוד באותו נושא:
  • בישול
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully