וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה פנסיון לכלבים?

בשיתוף חוות הכלבים של דרור, בשיתוף חוות הכלבים של דרור

9.2.2020 / 13:36

הכלב הוא חלק בלתי נפרד מחיי המשפחה ולכן כשיוצאים לחופשה כדאי לדאוג שיהיה מקום חם ואוהב שיטפל בו. מה השירותים המסופקים בפנסיונים דוגמת חוות הכלבים של דרור?

פנסיון לכלבים. יח"צ,
פנסיון לכלבים/יח"צ

חברו הטוב ביותר של האדם. בכל השפות ובכל העולם מכירים ויודעים על איזה חבר מדובר.
בתור חברו הטוב ביותר של האדם, מגיע לכלב שלנו, את היחס הטוב ביותר ולא מדובר רק על אוכל טוב, אלא על אורח החיים בכלל ורווחתו הכללית של הכלב, בפרט.

ביומיום, הכלב הוא חלק בלתי נפרד מהשגרה, מתחילים אתו את הבוקר ביציאה לטיול, אוכל, מים טריים, טיולים במשך היום, משחקים בפארק, סירוק וטיפוח, ביקורים אצל הווטרינר בעת הצורך ועוד, אך מה קורה כאשר בני המשפחה יוצאים לחופשה, או נאלצים להיעדר מהבית לכמה ימים ואין מי שיכול להשגיח על הכלב?

בדיוק למקרים שכאלו, ישנם פנסיונים לכלבים, בהם מלינים בעלי הכלבים את כלביהם, למשך כל התקופה הנדרשת, תוך ידיעה, כי בעלי הפנסיון, מטפלים בכלבם כראוי ובאופן מיטבי, עד לשובם הביתה.

פנסיון לכלבים. מה זה בעצם?

לכל בעלי הכלבים מוכרת הדילמה, מה עושים עם הכלב כאשר נעדרים מהבית לכמה ימים?
בעבר, לא היו פתרונות נפוצים לסוגיה ולכן, נאלצו בעלי הכלבים, לבקש מבני משפחה/ חברים, להגיע לביתם ולהוציא את הכלב לטיול היומי, לתת לו מים טריים ואוכל וקצת לשהות אתו בבית, שלא ירגיש בודד, עד לשובם של בעליו הביתה.

עם המודעות שהלכה וגדלה, החלו לצוץ פנסיוני כלבים, אשר משמשים כמקומות לינה וטיפול יומיים לכלבים, אשר בעליהם נוסעים מחוץ לבית לכמה ימים ואין באפשרותם לקחת את הכלב עימם. פנסיון לכלבים הוא עסק לכל דבר והשירותים הניתנים בו, הינם בתשלום ויכולים לכלול מגוון שירותים נלווים שונים. בארץ, נפוצים כמה סוגים של פנסיונים לכלבים:

● פנסיון פתוח עם תאים
● פנסיון פתוח ללא תאים
● פנסיון ביתי
● פנסיון ועוד...(פנסיון המעניק שירותים בנוסף ללינה)

כל אחד מאלו, מאופיין ע"י בעלי הפנסיון, המציע את שירותיו לבעלי הכלבים.

למה דווקא הפנסיון של דרור?

"כאוהב, מגדל ובעלים של כלבים, מרבית שנות חיי, אני מכיר מקרוב את נושא הנסיעות וההיעדרות מהבית והמצוקה האמיתית שלי, בכל הקשור למי שיוכל לטפל בכלבים בהיעדרי ....הבנתי כי הפתרון בידיים שלי..." כך מספר דרור, בעליו של הפנסיון לכלבים "חוות הכלבים של דרור" בכפר מעש "ומכאן, הדרך להקמת החווה היתה ברורה".

חוות הכלבים של דרור היא פנסיון בו תוכלו להלין את כלבכם, תוך ידיעה כי זמן השהייה שלו יהיה נעים ורגוע ומלווה באנשים מקצוע, המוסמכים לטפל בכלבים. בפנסיון הכלבים של דרור, חדרים מרווחים עם חצר צמודה, מיטות שינה נוחות ביותר, המבודדות קור וחום, אוכל איכותי (כלי האוכל והמים עשויים מתכת אל חלד) ואהבה אינסופית של צוות המטפלים המסור, הדואג לכל צרכיו של הכלב.

את החווה הקים דרור בשנת 1992 לאחר שסיים את לימודיו בארה"ב שכללו בין היתר:
● לימודי התנהגות בעלי חיים
● אילוף כלבים מקצועי (כלבי תקיפה, הגנה, איתור סמים וחומרי חבלה, גישוש והצלה)
"והדבר החשוב ביותר ש"הבאתי מהבית" הוא- אהבה אין סופית לכלבים".

את החווה, בנה דרור עפ"י סטנדרטים אמריקאיים, כאשר הקו המנחה הוא רווחת הכלב ושלומו, שכן, הוא הלקוח החשוב ביותר שלו
.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

השירותים הניתנים בחוות הכלבים של דרור.

חוות הכלבים של דרור, היא מתחם גדול והסטנדרט האמריקאי ניכר בכל רחבי השטח, כמו גם בפנסיון הכלבים, בו תנאי השהות והלינה, הם ברמה הגבוהה ביותר:

● חדרי לינה: כל כלב שוהה בחדר פרטי, או עם כלב חבר נוסף. (כלבות מיוחמות ישהו בחדר נפרד- יש לתאם מראש). החדרים מרווחים ומאווררים ובעונות השנה ממוזגים בהתאם, כך שלא מורגשות הטמפ' בחוץ (נעים מאד בחורף ובקיץ).

● טיולים: עפ"י דרישה ואופי הכלב, מוציאים המטפלים את הכלבים לחצר, בה הם יכולים להכיר ולשחק אחד עם השני, לרוץ, לקפוץ וליהנות מזמן איכות.

● אוכל, קדימה אוכל: אין פשרות אלא הטוב ביותר. בחווה מקבלים הכלבים מזון איכותי של חברת Purina ואם ישנו צורך במזון מיוחד (לכלבים קטנים/ מבוגרים/ דיאטטי), אנו מספקים גם אותו עפ"י בקשת בעלי הכלב.

● בריאות וחיסונים: בחווה אנו מקפידים במיוחד על היגיינת החדרים ומנקים אותם בכל יום, נגד קרציות פרעושים וחרקים אחרים.

החדרים עוברים ביקורת של ווטרינר, אשר בודק כי אכן הכל עומד בתקנים של משרד הבריאות.
על מנת לשמור על בריאות הכלבים ובריאות המטפלים, אנו מוודאים כי לכלבים אשר מגיעים לפנסיון יהיו כל המסמכים הדרושים כמו רישיון, פנקס חיסונים (כולל אישור על חיסוני כלבת, תילוע ומשושה).

לא יכנס כלב אשר אינו נקי מקרציות/ פרעושים.

● 10 ימים לפני כניסה לפנסיון יש לחסן את הכלב נגד שעלת המכלאות.
● תנאי הכרחי לקבלה לפנסיון הינו אישור ווטרינרי או ניירת עדכנית כי הכלב מחוסן ורשום עפ"י חוק.
● פנסיון הכלבים של דרור מפוקח ע"י משרד הבריאות, בצמוד לפיקוח וטרינרי.

**חשוב לדעת- יש להזמין מקום לפנסיון, מראש.
** ניתן להזמין מקום לתקופות משתנות בהתאם לצורך.

מה עוד בחוות הכלבים של דרור?

במתחם היפיפה, מקפידים על הסטנדרט האמריקאי לא רק במבנים, אלא גם בשירותים ייחודיים נוספים, כמו למשל: בית אבות לכלבים, בו מטופלים כלבים זקנים/תשושים, שבעליהם מתקשים להחזיקם בבית, עקב מצבם הבריאותי והפיזי, הדורש תשומת לב מיוחדת.

בית האבות לכלבים שלנו, הוא נעים, נקי ומשרה רוגע ושלווה, כאשר בעלי הכלבים יכולים להגיע לבקר כל אימת שירצו בכך, תוך ידיעה ברורה כי הכלבים מטופלים היטב, במקצועיות, מסירות והרבה אהבה.

בית ספר לאילוף. עם החשק בא התיאבון ובחווה, אנו מעבירים קורסים וסדנאות על התנהגות כלבים, אילוף למטרות שונות, כמו הגנה, הצלה וכדומה. בוגרי הקורסים והסדנאות יכולים להשתלב בחווה כמאלפים מקצועיים.

המלצות.

תארו לכם שהייתם זקוקים לפנסיון לכלב האהוב ולא היה בנמצא מקום מתאים, שתוכלו להשאירו ולהיות רגועים ובטוחים שמטפלים בו יפה. אצלנו בחווה, הכלבים שמחים, רגועים ובעיקר מרגישים בטוחים.

האווירה הביתית, הנעימה, היחס והאהבה וכן, גם ה"אורחים" הנוספים, כל אלו הם אשר עושים את חוות הכלבים של דרור, למקום הטוב ביותר עבור החבר הטוב ביותר!
לקוחותינו מכל רחבי הארץ, מעידים על המקצועיות והיחס החם שקיבלו הם והכלבים, מדרור וצוות המטפלים המסור. חשוב לנו שתהיו רגועים בזמן היעדרותכם ונשמח להפנות אתכם ללקוחות וותיקים, שיספרו לכם על חווית השירות שקבלו אצלנו, אחרי הכל, מי לא יהיה מרוצה מאוכל טוב, יחס חם ואוהב, משחקים וטיולים?

חווית הלקוח בחוות הכלבים של דרור

כן, חווית הלקוח, גם אם הוא כלב - חשובה לנו מאד! ולכן, המקום כולו, מוקדש לכלב ולנוחיותו.
נתחיל מצוותי המטפלים/מאמנים, אשר עוברים הכשרות וסדנאות מקצועיות, המכשירות אותם לטיפול בכלבים ולאחר מכן, במידה וירצו בכך, גם לאילוף ואימון כלבים.

כל אחד מהכלבים הלנים בפנסיון, מקבל יחס אישי וצמוד, תוך שימת לב לכל צורך או בעיה שעלולה לצוץ.

פעילות חברתית ענפה בין הכלבים, עליה אנו מקפידים בפנסיון. כך מרגילים את הכלבים לשחק ולהכיר כלבים אחרים (במידה והכלב מאפשר זאת), פעילות הנעשית בפיקוח מטפלים.

בחוות הכלבים של דרור, תקבלו מענה מושלם לכל צורך שלכם, או של הכלב. שאלות על התנהגות, טיפול בגורים, אילוף כלבים בבית ומתן כלים מקצועיים לטיפול נכון וכל דבר אחר.

מחפשים פנסיון כלבים איכותי לכלב שלכם, כזה שתוכלו לנסוע ולא לדאוג?

צרו קשר עכשיו 03-9327572 אנחנו נעשה את כל השאר.

בשיתוף חוות הכלבים של דרור, בשיתוף חוות הכלבים של דרור
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully