וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השווארמה הישראלית שעושה את דרכה גם אל מעבר לים

בשיתוף אצל סלימאן, בשיתוף אצל סלימאן

9.2.2020 / 12:11

השווארמה שבעוספייה היא תחנה קבועה של חיילים בדרך לבסיס - וגם המבקרים קרובים בחו"ל נוהגים להביא אותה לנכר כדי להביא איתם קצת טעם של בית

אצל סלימאן. יח"צ,
אצל סלימאן/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר השווארמיות הכי טעימות בישראל, קיבלנו אינספור המלצות מצד מאות מתושבי הצפון, על מקום אחד שעוד לא יצא לנו לבדוק, "אצל סלימאן", שווארמה וותיקה מעוספייה. שני מפיקות חברות המערכת הצפינו בוקר אחד לכפר הדרוזי הפורח בגאווה על הר הכרמל, אלו הרשמים שהביאו מן המקום.

הדבר הראשון שעשינו ביום ראשון בשעת בוקר מאוחרת, היה לרשום בוויז שווארמה אצל סלימאן ומשם המכונית כבר לקחה אותנו לבד. כבר במרחק של כמה מאות מטרים לא יכולנו לפספס את המקום, שלט ענק מעל ויטרינה גדולה קידמו את פנינו, הצצנו פנימה ומצאו מקום מפוצץ בלקוחות, רובם חיילים. אחד מהם, שלומי ברכה, בן 19, סיפר לנו: "אנחנו משרתים בצפון ובאופן קבוע בכל פעם שחוזרים מהבית לפני שבוע חדש, עוברים אצל סלימאן, לפתוח את השבוע עם טעם טוב בבטן, ארוחת מלכים של השווארמה הכי טובה בארץ, תטעמו ותבינו על מה אנחנו מדברים".

לקחנו את ההמלצה בחשבון, העפנו מבט בתפריט וגילינו עולם ומלואו. שווארמה איכותית במיוחד של עגל ושומן כבש, מנות חומוס בהכנה ביתית, פלאפל, שניצלים, שיפודי פרגית, חזה עוף על האש, המבורגרים ועוד, כולל המבורגר טבעוני ושווארמה טבעונית (מסייטן) בטיפול ותיבול ביתי. מי שבקטע חלבי, לו מחכות ארוחות בוקר הכוללת חביתות וסלטים.

אצל סלימאן. יח"צ,
אצל סלימאן/יח"צ

הזמנו לאפה עם שווארמה, לעובד שמאחורי הדלפק אמרנו, תתפרע, תרכיב אותה כמו שאתה יודע, הוא מרח שליכטה של חומוס, פוצץ את הלאפה בשווארמה לוהטת, קצת ירוקים, מעט חריף וקדימה, לקחנו ביס.

בום! זה מה שהרגשנו בפה, הטעמים התנפצו לנו מקצה לקצה, הבשר היה עסיסי ורך, התיבול היה מושלם והחריפות עיקצצה על הלשון והשאירה טעם של עוד.

מי שמנהל את העניינים לצד אחיו הוא הבעלים, סלימאן מונדר. תפסנו איתו שיחה והוא הדהים אותנו במידע: "יש לנו לקוחות שעושים הזמנות ולוקחים את השווארמה שלנו עד לפאריס, אוקראינה, בלארוס, אזרבייג'ן ועוד. ממש ככה, לקוח שיוצא לביקור בחו"ל אצל קרובי משפחה או חברים, רוכש מגשיות שווארמה עם כל התוספות, ונוסע עימן עד לחו"ל כדי לכבד את יקיריו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אצל סלימאן. יח"צ,
אצל סלימאן/יח"צ

האמת, אנחנו יכולות להבין, לאחר שטעמנו אנחנו את השווארמה, לא נותן אלא להכריז כי מדובר בטעם עולמי. והמחירים? עממיים לחלוטין.

ארוחות עסקיות: פיתה עם צ'יפס ושתיה ב 38 שקלים, בגט או לאפה עם צ'יפס ושתיה ב 48 שקלים.

המקום פתוח בכל ימות השבוע, מראשון עד שישי, בין השעות 9:00 עד 22:00.

את תעודת טיב הטעם של מערכת "המומחים", סלימאן והשווארמה שלו מקבלים בגדול.

לבירורים והזמנות: 04-8392927

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אצל סלימאן, בשיתוף אצל סלימאן
  • עוד באותו נושא:
  • שווארמה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully