וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף גרניט של הפיצוחים בארץ

בשיתוף הקולה מבגדד, בשיתוף הקולה מבגדד

9.2.2020 / 11:01

שמח כמו בשוק, נקי כמו חדר ניתוח. הקולה מבגדד באור יהודה היא חנות הפיצוחים והתבלינים האולטימטיבית

הקולה מבגדד. יח"צ,
הקולה מבגדד/יח"צ

לקראת ט"ו בשבט, במערכת "המומחים" חיפשנו את המקומות לפיצוחים שבהם נוכל למצוא את המבצעים הכי שווים. לאחר בדיקה של עשרות ויותר חנויות, מי שתפסה לנו את העין יותר מכל, היתה חנות אחת באור יהודה, "הקולה מבגדד" שמה.

מדובר בבית בקלייה הראשון מסוגו בארץ, פעיל כבר למעלה מ-20 שנה, מפיקה חברת המערכת חזרה משם לאחר מסע קניות ואינספור חוויות, אלו הרשמים שהביאה עימה.

הביקור בחנות "הקולה מבגדד" באור יהודה היה עבורי חוויה מרנינה, מקום אשר משלב בצורה נפלאה אווירת שוק שוקקת ושמחה, עם נראות מסודרת וניקיון מופתי, כאילו היה זה חדר ניתוח בבית חולים.

הקולה מבגדד. יח"צ,
הקולה מבגדד/יח"צ

על המדפים ותאים שונים מצאתי עשרות ויותר מוצרים, מבחר עשיר של פיצוחים טריים, פירות יבשים איכותיים, המגוון הגדול ביותר בארץ של פירות יבשים ללא סוכר, מעל ל-13 פולי קפה בטעמים, וגולת הכותרת מבחינתי, 150 סוגי תבלינים שונים, חגיגה לעיניים ולחך.

לא הייתי היחידה שהתמוגגה מהמקום. ביחד איתי היו עוד עשרות לקוחות מאזורים שונים. אחת מהן, לילי, סיפרה לי: "כבר כמה שנים שאני קונה את תבלינים שלי רק ב"הקולה מבגדד", קיבלתי המלצה דווקא על הפפריקה האיכותית ו"על הדרך" קיבלתי המלצות מהמוכרים האדיבים לשימוש בתבלינים נוספים ורעיונות לתבשילים. אין על האיכות ואין על המבחר, שירות אישי ומחוייך, בהחלט שווה, גם לבוא מקרית אונו בשביל זה".

מי שמנהל כיום את החנות הוא טל שמעון, הבעלים, דור המשך לאביו אשר פתח את המקום, אך תפקידו של האב, הרצל, עדיין לא הסתיים והוא זה שבקיא ואחראי על כל נושא הקלייה של הפיצוחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הקולה מבגדד. יח"צ,
הקולה מבגדד/יח"צ

בניגוד לחנויות אחרות, אי אפשר היה שלא להתרשם מהעובדה שפה אפשר לטעום ולנסות, טל הסביר לי על היד החופשית שהם מעניקים, "חשוב לנו מאוד שכל מי שנכנס לפה ירגיש כמו בן בית, ואנחנו באמת משפחה אחת גדולה, לכן אם שואלים אותי אם אפשר לטעום אני עונה, אם הייתי מגיע אליך הביתה לא היית מוציאה לי כיבוד? אז זהו הבית שלי וכולם מוזמנים לבוא ולהתכבד".

לכבוד ט"ו בשבת העומד ובא החגיגה במקום עוד יותר גדולה, מבצעים שווים במחירים מטורפים על רוב הפירות היבשים, כאשר העובדים במקום עוזרים להרכיב סל לפי בקשת הלקוחות.

"הקולה מבגדד" באור יהודה, מקום שהוא חוויה לכל דבר, הטריות וטעמים של כל המוצרים, במחירים לכל כיס, ומעל לכל, שירות ויחס משפחתי, אני עשיתי פה חיים, עכשיו זו ההזדמנות שלכם.

לבירורים והזמנות: 03-6348555

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף הקולה מבגדד, בשיתוף הקולה מבגדד
  • עוד באותו נושא:
  • פיצוחים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully