וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחופשה הבאה: כפרי הנופש המפנקים של נויה הולידייז

בשיתוף נויה הולידייז, בשיתוף נויה הולידייז

9.2.2020 / 10:05

לקראת החופשה הבאה, כדאי לכם לשקול שינוי מהמסלולים הרגילים ולנסות ביקור בכפרי נופש מפנקים במקומות היפים בעולם כגון חבל טירול שבאוסטריה ושווייץ

כפר נופש. רשת לנדל,
כפר נופש/רשת לנדל

עברנו את תקופת החגים ואת השנה החדשה ואנחנו נמצאים לפני האביב וחופשת הפסח. זו בדיוק ההזדמנות לתכנן את הביקור באחד מכפרי הנופש של נויה הולידייז בהולנד, באוסטריה או בצ'כיה. עם אטרקציות מלהיבות, נופים משגעים וזמן איכות עם הילדים, אין דרך יותר מתוקה להתחיל את השנה החדשה.

אלפי יחידות דיור בתשע מדינות

סביר להניח שביקרתם ביעדים התיירותיים המוכרים ביותר, ראיתם את האייפל וצילמתם סלפי לפני הביג בן. לכבוד השנה החדשה אתם רוצים לתכנן חופשה שונה, מיוחדת ובלתי נשכחת. הנופש האידאלי הזה ישלב בין זמן מנוחה לבילוי עם הילדים, בין אטרקציות והפעלות לאתרי תיירות שעדיין לא הכרתם. כדי להגיע אל היעד הזה אתם לא צריכים לעבוד קשה או לחפש טיסות, מלונות ופתרונות לבילוי עם הקטנטנים. חברת נויה הולידייז מציגה מבחר מפתיע של כפרי נופש לחגים במקומות היפים ביותר באירופה.

יחידות נופש באוסטריה

יחידות הנופש באוסטריה כוללות את כל מה שאתם צריכים כדי להפיק את החופשה החלומית. אם תבחרו לצאת לנופש בפלאכן, למשל, תגלו שבמרחק נסיעה קצרה נמצאים המקומות היפים בחבל טירול וזלצבורג. אם תחליטו להישאר בכל זאת באזור תמצאו שפע של אטרקציות, כולל ספא, בריכת שחיה וגם מסלולי אופניים או רפטינג. חוץ מזה, בכל יחידת דיור אפשר למצוא מטבח מאובזר, פינת אוכל מרווחת ומרפסת מפנקת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מגוון שלא נגמר: כפרי נופש בהולנד

הכפרים הססגוניים של הולנד הם יעד מופלא לחופשה משפחתית, ואין כמו כפרי נופש עם שפע של פעילויות ואטרקציות כדי לעשות את זה נכון. גם אם לא תרצו לצאת לרגע מהכפר יהיה לכם תמיד מה לעשות - ממגרשי הטניס ובריכות השחייה עד לג'ימבורי, לסירות הפדלים ולטרמפולינות. חובבי הטבע והטיולים ייהנו גם מהנופים המיוחדים, העיירות הציוריות וההיסטוריה המרתקת של הולנד.

חופשה חלומית בבלגיה או בשוויץ?

לצד הכפרים המרהיבים של הולנד ואוסטריה יש עוד שלל יעדים באירופה, שבהם תוכלו למצוא יחידות נופש מפנקות לחופשה שלכם. בלגיה, שוויץ, צ'כיה וגם גרמניה ובריטניה - בכולן מחכים לכם כפרים מופלאים עם יחידות דיור מאובזרות והזדמנות לתכנן חופשה שונה המתאימה לכל אחד מבני המשפחה, מהצעירים ועד המבוגרים שבחבורה.

אם אתם עדיין לא לגמרי בטוחים מה היעד המועדף עליכם, איפה תמצאו את האטרקציות המושלמות או איך בכלל מתכננים את הנופש הקלאסי בכפרים הציוריים הללו, נויה הולידייז מציעה פתרון נהדר. יועצי החברה יעזרו לכם לבחור את היעד המתאים, לקבוע את הזמן האידאלי לחופשה ולתאם מראש את כל הפרטים הקטנים. לכם תישאר רק עוד משימה אחת: להתחיל לארוז.

רוצים לקבל מידע נוסף על נופש בהולנד כנסו:
noyaholidays.com/vacation-villages/כפרי-נופש-בהולנד

בשיתוף נויה הולידייז, בשיתוף נויה הולידייז
  • עוד באותו נושא:
  • כפר נופש
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully