וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט ליין מחשבים, סטנדרט ברמה אחרת

בשיתוף הוט ליין מחשבים, בשיתוף הוט ליין מחשבים

9.2.2020 / 8:30

כשהוא נושם את התחום 24 שעות ביממה הצליח יבגני להפוך את העיסוק במחשבים בהוט ליין מחשבים בחיפה לכדי אמנות ממש. אנחנו כבר שידרגנו את המחשבים שלנו בעזרתו

הוטליין מחשבים. יח"צ,
הוט ליין מחשבים/יח"צ

אומנם עדיין לא הגיע חודש אפריל וחג הפסח, אבל עורך מערכת "המומחים" החליט לעשות סדר חדש במשרד, כולל החלפה של כל המחשבים והמערכות הנלוות, על מנת לצאת לשנה החדשה עם כוחות מחודשים. מעבר לרצון להתחדש במחשוב חדיש ומקצועי, היתה זו הזדמנות נהדרת מבחינתו למצוא בית עסק שאפשר יהיה להכתיר כמוביל בשטח.

במשך שבועיים ימים מפיקי המערכת כולה עסקו במשימה, בתום מחקר מעמיק שכלל שיחות עם עשרות משרדים ובתי עסק שונים, שם אחד שחזר על עצמו כמומחים לפרויקטים מיוחדים בתחום מיחשוב וטכנולוגיה הם "הוט ליין מחשבים".

מדובר בבית עסק עם ותק של למעלה מ-20 שנה. משרדי החברה נמצאים בחיפה. באחד מימי השבוע האחרונים, מפיקת המערכת הבכירה יצא להתרשמות מקרוב, אלו הרשמים שהביאה בחזרה.

הוטליין מחשבים. יח"צ,
הוט ליין מחשבים/יח"צ

כשנכנסים למעבדת הוט-ליין קשה שלא להבחין כי מדובר במקום ייחודי ומרשים. מגוון הציוד המתקדם, הסדר המופתי, האוויר הנקי ונטול האבק, ההקפדה על כל סנטימטר בחלל הקיים, הופכים את הביקור במעבדה הזו לחוויה לכל דבר.

במשך מספר דקות בחנתי את האינטראקציה של העובדים עם הלקוחות, ואולי לקוחות זו לא מילה מתאימה, כי זה הרגיש כמו מפגש חברתי לכל דבר. שירות חם, מקיף ואישי, כאילו כל לקוח הוא סוג של בן משפחה.

מכלול השירותים שהוט ליין מציעים כולל בתוכו שירותים אקסלוסיביים לחברות ועד לקוחות פרטיים:

* מרכז לתיקון מחשבים.

* שדרוג ובניית מחשבים, כולל מחשבים מיוחדים באמינות מוגברת.

* ייצור עצמי של מחשבי שרת, תחנות עבודה או מחשבים ביתיים, במארזים קומפקטיים החוסכים בשטח וגמישים באפשרויות מיקומם, כולל אפשרות תליה על הקיר. בתוך כך, קיימת גם אופציה של ציפוי מיוחד, המהווה מגן מהשפעת סביבה כגון אבק, קורוזיה ולחות - מה שמעלה דרמטית את אמינותם.

* ציוד תקשורת מתקדם עם שיפורי רמת חומרה כגון ראוטרים אלחוטיים וכיו"ב.

כיאה למקצוענים אמיתיים, מגוון הכלים בו משתמשים במעבדת הוט ליין עבור הפרויקטים השונים, נע מפינצטות נוירוכירורגיות ומצלמות תרמיות ועד למכונות לעיבוד מתכות.

מי שמנהל את העניינים במקום הוא הבעלים, יבגני, בוגר הטכניון, כאשר את עבודתו המקצועית החל כמתכנת. שאלתי אותו מה מניע אותו לעבוד בתחום לאורך שנים כה רבות. הוא הסביר: "מחשבים אצלי זה דרך חיים. לא הובי ולא עבודה. אני נושם את התחום 24 שעות ביממה, ואוהב מאוד את מה שאני עושה. מבחינתי, הפכתי את המחשבים לסוג של אמנות.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הוטליין מחשבים. יח"צ,
הוט ליין מחשבים/יח"צ

"האתגרים, השיפורים, היצירה יש מאין ושדרוג של ציוד קיים, הם מה שנותנים לי את הדלק היומיומי ליצור עולם מתקדם ויעיל יותר, עבור כל צרכי המחשב שקיימים".

הוט ליין מחשבים לא דומה לאף עסק סטנדרטי למחשבים. במקביל לעבודות קונבנציונליות של תיקונים, שידרוגים והתקנה של תוכנות, מבצעים בהוט ליין התאמות לכל צרכי המחשב, כמו גם יצירת שינויים ושדרוגים רציניים לכל ציוד ולכל רמה בעולם הסייבר.

בימים הקרובים הם יצאו לדרך בפרויקט השידרוג של מערכת "המומחים" כולה. אנחנו עם ציפייה והתרגשות לקראת תחילת העבודה.

לבירורים והזמנות: 054-4230859


אתר הבית

עמוד הפייסבוק

דף נחיתה בזק

דף נחיתה דפי זהב

דף נחיתה איזי

בשיתוף הוט ליין מחשבים, בשיתוף הוט ליין מחשבים
  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully