וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיניים לעולם לא טועות, "אופטיגד ראשל"צ"!

בשיתוף אופטיגד ראשון לציון, בשיתוף אופטיגד ראשון לציון

6.2.2020 / 16:17

עם מאות מסגרות ושירותיות ללא דופי אופטיגד ראשון לציון בולטת בתור חנות המשקפיים מהמובילות בארץ

אופטיגד. יח"צ,
אופטיגד/יח"צ

אחד המפיקים של מערכת "המומחים" החל להתלונן כי הוא מתקשה לקרוא כאשר יושב מול המחשב, על שהוא פחות מרוכז ועם ראש כואב. מה הפלא היתה התשובה שקיבל, ככה מרגישים בדרך כלל מי שעוברים את גיל 40.

עורך המערכת לא היה צריך סיבה נוספת והורה על בדיקה מקיפה של כל חנויות המשקפיים במדינה, במשך חודשיים שלחנו שאלונים מקבילים לאלפי לקוחות המדור, דרך הטלפון ואימיילים על מנת להצליב את המידע, מי שתפס לנו את העין יותר מפעם אחת היה "סניף אופטיגד ראשון לציון".

אותו מפיק עם בעיית הראייה ניגש לחנות אשר ממוקמת ברחוב השירה העברית 10, בראשון לציון, אלו הרשמים שלו מהבדיקה והרכישה.

אופטיגד. יח"צ,
אופטיגד/יח"צ

הגעתי לחנות ביום שני בבוקר, זו ממוקמת במרכז מסחרי קטן ושקט בעיר, פגשתי צוות עובדים מחוייך ונראה שהיה מאוד מעוניין לסייע ולעזור, כבר סימנתי לעצמי וי חיובי לגבי השירותיות של המקום.

מסביב חיכו לי מאות מסגרות ומותגים של משקפיים, אך קודם לבחירה ניגשתי לעשות בדיקת ראייה, כאשר הסברתי את הבעיה. המידע שקיבלתי במשרד אכן תאם את המציאות, לאחר גיל 40 אין אדם אחד שהראייה שלו לא נפגמת והוא צריך להתחיל להיעזר במשקפיים.

לי התאימו זוג משקפיים עם עדשה מסוג אופיס, בדיוק לצרכים שלי בעבודה, כאשר אני יכול לקרוא את האותיות בצורה יותר נוחה במרחק קצר ממקום הישיבה אל מול מסך המחשב.

כל-כך התרשמתי מהשירות והפיענוח המהיר ועוד יותר כאשר התברר לי כי תוך דקות ספורות לאחר שאבחר מסגרת מתאימה, שהמשקפיים יהיו מוכנים לי למסירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אופטיגד. יח"צ,
אופטיגד/יח"צ

לא פלא שהחנות הזו קיבלה תשבוחות מקיר לקיר, הייתי חייב לשוחח עם מי שמנהל אותה, מדובר בגדי אלפסי, אופטומטריסט עם רישיון עוד משנת 1995. שאלתי אותו, איך לאחר כל-כך הרבה שנים במקצוע עדיין יש את הדרייב להמשיך, הוא סיפר: "אני אוהב את המקצוע מהיום הראשון שעבדתי בו, אני מאוד אוהב לעזור לאנשים, לתת להם פתרון לבעיה שבגינה הגיעו".

זה הסביר את את התמונה כולה, התשוקה ואהבה למקצוע באה לידי ביטוי בהצלחה של העסק, וכמובן, בזכות הייחודיות שלהם על פני מקומות אחרים, כאשר פה מקבלים את כל החבילה, בדיקה, התאמת מסגרת והכנתם במקום וזה הערך המוסף לעיונכם.

אופטיגד ראשל"צ, המחירים הוגנים לאורך כל השנה, סחורה מגוונת בכל פינה, שירות מושלם ומקצועי, כך שאם גם אתם מתחילים לראות קצת מטושטש, זה המקום שיחזיר לכם את הברק בעיניים.

לבירורים והזמנות: 050-2744080

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אופטיגד ראשון לציון, בשיתוף אופטיגד ראשון לציון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully