וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ט"ו בשבט - הזמן לחגיגות של טעמים חדשים ופירות יבשים

בשיתוף גרעיני עפולה, בשיתוף גרעיני עפולה

6.2.2020 / 14:48

גרעיני עפולה. יח"צ,
גרעיני עפולה/יח"צ

בשבועות האחרונים לקראת חגיגות ט"ו בשבט, במערכת "המומחים" היינו עסוקים בתחקיר מעמיק בדבר חנויות הפיצוחים השונות ברחבי ישראל. כדי לקבל תמונה מלאה, שלחנו אלפי שאלונים בדיוור ישיר לקוראים רשומים של המדור, בשאלונים הללו הקוראים התבקשו לדרג לפי טיב איכות השירות, מגוון המוצרים וניקון, את המקומות אותם הם מכירים.

מי שדורג במקום הראשון באזור השפלה, היה סניף של רשת גרעיני עפולה בבית שמש. לאור הממצאים, מפיק של המערכת יצא לשטח לבדוק מקרוב אחר הנעשה במקום, אלו הרשמים שהביא עימו.

גרעיני עפולה היא רשת בתי הקלייה וטבע הוותיקה והידועה בישראל, לפני שש שנים נפתח הסניף במתחם ביג סנטר בבית שמש, אליו הגעתי ביום שני בשעות הצהריים.

מדובר בבית קלייה לפיצוחים, פירות יבשים טבעיים וגם כאלה ללא סוכר, תבלינים מכל הסוגים, פולי קפה איכותיים, מוצרי מזון טבעיים ואורגניים, מחלקה ללא גלוטן ושאר מתוקים.

גרעיני עפולה. יח"צ,
גרעיני עפולה/יח"צ

הריחות באוויר החנות היו משכרים והתרשמתי מאוד מהדרך בה מסודרים כל המוצרים, במחלקות מסודרות, בתאים מיועדים, על הסדר וניקיון מקפידים פה מאוד.

אי אפשר היה שלא להרגיש כי ט"ו בשבט מתקרב, כאשר העובדים במקום הציעו פירות יבשים וטעמים חדשים לכל הלקוחות, אחד מהם, דוד ראובני, בן 53 מירושלים סיפר לי: "בעבר את הפיצוחים שלי הייתי קונה בחנות בנחלאות, השכונה שבה אני מתגורר בירושלים, אבל לפני שנתיים כאשר ביקרתי את הבן שעבר לבית שמש, נכנסתי ומיד ומיד הוקסמתי, גם משפע של המוצרים, מהטריות שלהם, אבל הם קנו אותי כאשר ביקשתי לראות אם יכולים להשיג עבורי מוצר מיוחד שקשה להשגה. השארתי את הטלפון ולאחר שלושה ימים אמרו לי לבוא, כאשר עשו הזמנה במיוחד בשבילי. מאז פעם בשבוע בכל פעם שאני בא לבקר את הנכדים, אני עורך פה את קניות הפיצוחים ולקראת החגים השונים".

מעבר לנראות המרשימה של החנות ומגוון המוצרים, הייחודיות של הסניף בבית שמש באה לידי ביטוי בכך שבחנות עצמה עושים הקלייה, כולל את הפירות המצופים עם סוכרים, סוגים מיוחדים שלא מצאתי קודם לכן במקומות אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גרעיני עפולה. יח"צ,
גרעיני עפולה/יח"צ

מה שעוד אהבתי לראות הם את מוצרי ההכנה הבסיסיים לטעמי ילדות האהובים, לי רכשתי מספר קופסאות של מלבי ואבקת סחלב להכנה ביתית.

מי שרוצה ליהנות מהעושר שהחנות מציעה, אבל מתקשה להגיע, אין כלל בעיה. מנהל החנות חגי שמילה הציג בפני את אתר האינטרנט המאוד מושקע ונוח שדרכו אפשר לבצע הזמנה, קל, פשוט ובמחירים האטרקטיביים שיש בחנות עצמה.

לסיכום הדברים, גרעיני עפולה סניף בית שמש, מיקום מעולה, מקום מסודר נקי ונגיש, שירות אדיב, מחירים לכל כיס ומגוון מוצרים ללא תחרות, את תעודת תו האיכות של מערכת "המומחים" הם קיבלו בלי כל צל של ספק, ושיהיה חג שמח.
לבירורים והזמנות: 02-5799488

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף גרעיני עפולה, בשיתוף גרעיני עפולה
  • עוד באותו נושא:
  • גרעינים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully