וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להחיות קשר זוגי?

בשיתוף דרגסטור, בשיתוף דרגסטור

6.2.2020 / 14:30

השנים עוברות חולפות ואתם חיים האחד במחיצת השנייה, לאורך הדרך התרגלתם לחיות יחד ועם השגרה והעומס היומיומי, מגיעה גם השחיקה בזוגיות. כיצד תוכלו להחיות שוב את הזוגיות שלכם? בואו נגלה יחדיו

קשר זוגי. unsplash,
קשר זוגי/unsplash

כשהייתם צעירים

נסו לשחזר רגעים מיוחדים אותם חלקתם כשהייתם צעירים. העלו זיכרונות, חוויות, ריגושים אשר חוויתם אז. גם הפעם הראשונה בה הייתם יחד באופן אינטימי יכולה להעלות חיוך על פניכם. תקופה בה הייתם רק שניכם לפני הילדים, הבית והשגרה הרגילה. תקופה בה עוד הייתם קונים קונדומים כדי להיות יחד.

פתחו בקבוק של יין אהוב על שניכם, שימו מוזיקת רקע שקטה והעלו זיכרונות נעימים מהימים שעברו, עד סוף הבקבוק יתכן ותתחילו לשחזר כמה מאותם רגעים מופלאים מהעבר.

מחוות רומנטיות קטנות

כזוג הנשוי שנים רבות אתם יודעים שבכל זוגיות ישנן עליות וירידות, ישנן תקופות בהן המצב הכלכלי דוחק יותר ולא מתאפשר לכם להפתיע את בני הזוג במחוות גדולות, לכן, תוכלו להפתיע את בן או בת הזוג בפתקים קטנים אשר בהם תכתבו מילים חמות בהן תוכלו להביע: הערכה, תודה, אהבה ונושאים נוספים אשר יכולים לחמם את הלב. תוכלו להשאיר את הפתקים על הכרית, ליד צרור המפתחות, בכיס של הבגד או המעיל ואפילו בנרתיק המשקפיים.

מתנות קטנות

אומרים שהמתנות הטובות ביותר מגיעות באריזות קטנות. תוכלו להפתיע את בן או בת הזוג עם תכשיט אותו אתם יודעים שהם רוצים מזה זמן רב. תוכלו לצאת למסעדה ולהפתיע אותם או אפילו להכין ארוחת ערב ביתית מעשה ידיכם ולהעניק להם את המתנה בסיומה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

תמונה שווה אלף מילים

אם אתם רוצים לרגש את החצי השני, מצאו תמונה בעלת משמעות בה הצטלמתם יחד, את התמונה תוכלו למסגר ולהוסיף הקדשה מיוחדת אשר תזכיר לחצי השני שלכם עד כמה אתם אוהבים אותו ועד כמה הוא יקר לכם.

צרו חוויות חדשות

אחד היתרונות בלחיות זמן רב במחיצתו של אדם נוסף הוא הידע הרב שיש לכם עליו. אם יש חוויה שתמיד רציתם לעשות ומעולם לא העזתם, אין זמן טוב יותר מההווה. הפתיעו את בן זוגכם בחוויה מיוחדת ושונה, כזו שמעולם לא התנסיתם בה כגון: צניחה חופשית, ריחוף בבלון פורח, שיט על יאכטה לעבר השקיעה, סדנת בישול זוגית, סיור ביקבים שונים בארץ ועוד.

סעו לחופשה רומנטית

לפעמים כל מה שצריך זה להתרחק מעט מכל הרעש וההמולה היומיומית. בחרו יעד שתמיד רציתם לנסוע אליו, הזמינו כרטיסים, ושבו לתכנן יחד את הטיול שלכם, הזמן הזה בו תשקיעו בתכנון הטיול, ההתרגשות לכבודו, הזמן שיהיה לכם לבד יקרב אתכם שוב זו לזרועותיו של זה, כך שכשתסעו לטיול המיוחל גם תזכו לטייל בכל האתרים אליהם רציתם להגיע וגם תיצרו שוב אינטימיות, חוויות משותפות וריגושים גם לאחר שנים.

בשיתוף דרגסטור, בשיתוף דרגסטור
  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully