וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא עוד פרויקט, זו אמנות

בשיתוף אמנות האפוקסי, בשיתוף אמנות האפוקסי

6.2.2020 / 13:55

אפוקסי הוא סוג רצפה עמיד, אסתטי ולא יקר שמחליף את רצפות הבטון בעסקים. יצאנו להבין בדיוק במה מדובר

אפוקסי. יח"צ,
אפוקסי/יח"צ

קבלו את הטרנד החדש של המאה ה-21: "אומנות האפוקסי". מדובר בציפוי יפהפה של משטח בטון מוטבע ומוחלק, במגוון צבעים המהווה פתרון לריצוף עמיד במיוחד.

ציפוי זה כבר קיים בעסקים רבים בתעשיה, מפעלי הייטק, מפעלי קירור, מרכזים מסחריים, מחסנים, חניונים, חנויות, גני אירועים בריכות שחיה, בתים פרטיים ועוד.

מי שאמונים על הטרנד המלהיב היא חברת "אומנות האפוקסי", זו פועלת כבר כ-18 שנה, ונחשבת למובילה בתחום. מפיק של מערכת "המומחים" יצא למשרדי החברה באשדוד, על מנת ללמוד ולראות מקרוב אחר אופן העבודה, אלו הרשמים שהביא מהשטח.

אפוקסי. יח"צ,
אפוקסי/יח"צ

במשך שנים רבות בתעשיית הבנייה ניסו לפתור את בעיית העמידות של המשטחים השונים, בעיקר אלו הנמצאים במבנים תעשייתיים, כאשר חיפשו פתרון אשר יבטיח כי הרצפה תישאר חזקה ויציבה למשך שנים. בגלל הצורך הזה, פותחה שיטת האפוקסי, כיום זו עונה גם על הצרכים האסתטיים.

חומר האפוקסי עמיד בצורה מרשימה, אינו נשבר או נסדק כמו קרמיקה וכמעט אינו נשחק, בנוסף הוא עמיד ביותר בפני נזקים של מים, חום וקור וחומרים כימיקליים או כאלה בעלי רמת חומציות גבוהה במיוחד.

מסיור שטח מקדים בכמה מפעלים שבהם יש מלגזות רבות, ראיתי בשטח את ההבדל בין מקומות שבהם הקרמיקה לא החזיקה מעמד והמשטחים היו סדוקים ושבורים, לעומת בתי עסק שם הרצפה נשארה חלקה ויציבה, בזכות הריצוף האפוקסי.

בניגוד למפעלי בטון המייצרים אבק, חומר האפוקסי לא מייצר אבק בשום צורה, זו הסיבה שנעשה בו שימוש גם גם בחדרים סטריליים, למשל במעבדות כמו בתעשיית "טבע".

את הפוטנציאל הזה זיהו קבוצת אריסון, שיכון ובינוי, אלביט, משרד הביטחון, רפאל, תעשייה אווירית, מפעלי ים המלח אולפן ערוץ 9 והאח הגדול, כאשר לציפוי האפוקסי ישנו תקן של משרד הבריאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אפוקסי. יח"צ,
אפוקסי/יח"צ

במשרדי החברה פגשתי את אבי פלקר, מנכ"ל והמפקח על העבודה, הוא מקפיד להיות מעורב בכל הצעת מחיר, נוכח בכל עבודה על כל שלביה עד לתוצאה הסופית. נמצא בשטח, מפקח ונותן מענה ויעוץ אישי.

לקוחות סיפרו לי כי הקשר הוא כל-כך אישי, עד כדי כך שהוא מעניק להם את מספר הטלפון האישי שלו למקרה וצצה להם שאלה בכל שעה במשך היום.

אבי סיפר לי: "השימוש באפוקסי ילך ויגבר, היות וזהו חומר ייחודי עמיד וחזק ביותר, בטיחותי לשימוש ובעזרתו ניתן ליצור מגוון עיצובים מרשימים בכל סגנון. היופי הוא שהעלויות הן כמו עלויות של אריחי קרמיקה, כך שמדובר בשינוי שחוסף כסף, כי בניגוד לקרמיקה, החומר האפוקסי יציב ועמיד לאורך השנים, מעבר לזה שאנחנו באים לקראת כל הלקוחות שלנו גם בכל הנוגע למחיר".

"אומנות האפוקסי", יציבות ואסתטיקה מרשימה בזכות טכנולוגיה מנצחת על משטחי העבודה ומחייה שלכם.

לייעוץ וכל שאלה אל תהססו התקשרו אבי פלקר 052-2590370 או במייל omanut.epoxy@gmail.com

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אמנות האפוקסי, בשיתוף אמנות האפוקסי
  • עוד באותו נושא:
  • רצפות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully