וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המלאכה שליבו פועם יצירות אומנות

בשיתוף רע בית מלאכה לצילום, בשיתוף רע בית מלאכה לצילום

6.2.2020 / 12:40

רע בית מלאכה צילום עובד עם אמנים מוכרים אך גם עם אמנים בתחילת דרכם ליצירת הדפסי פיין פרינט נהדרים

רע בית מלאכה לצילום. יח"צ,
רע בית מלאכה לצילום/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר בתי עסק המעניקים שירות יוצא דופן, שלחנו בחודש האחרון כעשרת אלפים אימיילים לקהל קוראים רשום של המערכת. כל אימייל הכיל בתוכו מספר שאלות שנועדו לסייע לנו לצמצם את הרשימה לעשר בתי עסק נבחרים, מי שהגיע למקום גבוה ברשימה היה "רע בית מלאכה לצילום".

מדובר בבית מלאכה אשר מתמחה בהדפסות פיין ארט של צילומים ואיורים מכל גודל, דיגיטלי או אנלוגי ובבניית מסגרות לעבודות אומנות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

מידע נוסף שהגיע אל שולחן המערכת הוכיח כי "רע בית מלאכה לצילום" עובדים עם האמנים הנחשבים והחשובים ביותר בארץ, אך באותה נשימה מלווים אמנים בתחילת דרכם במסירות ובמקצועיות.

רע בית מלאכה לצילום. יח"צ,
רע בית מלאכה לצילום/יח"צ

מפיק של מערכת "המומחים" יצא לשטח, אל בית המלאכה אשר נמצא ברחוב הזרם 1 בתל אביב, אלו הם הממצאים שהביא עימו.

הדבר הראשון שיכולתי להוציא מפי ברגע שהגעתי למקום היה ואוו! מדובר בעסק מרשים ביותר, קרוב ל 2,000 מ"ר של בית מלאכה עם למעלה מ 30 עובדים.

במשך כמה דקות הסתובבתי בין המכונות המתקדמות, כולל מכונת חיתוך CNC, המכשיר המתקדם ביותר כיום בשוק, ואף מכונה מקצועית לפיתוח פילמים (סרטי צילום). לרגעים הרגשתי כאילו אני נמצא במוזיאון לאומנות, לא פחות.

מי שמנהל את המקום הוא רע בן דוד מנכ"ל ובעלים ולצידו אתי שוורץ, שותפה לדרך ומי שמשמשת כיד ימינו, מאחוריהם היכרות רבת שנים, כאשר בתחילת דרכו כסטודנט במכללת הדסה בירושלים, אתי הייתה אחת המרצות שלו.

תפיסת העולם שעומדת מאחורי ההקמה של בית המלאכה המרשים הוא על אף שאנו חיים בעולם מסחרי יותר, עדיין כדאי ושווה להשקיע באומנות ולהמשיך לפתח, ליצור ולחשוב מחוץ לקופסא.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רע בית מלאכה לצילום. יח"צ,
רע בית מלאכה לצילום/יח"צ

מבחינת רע ואתי, ועובדי בית המלאכה, הם בהחלט כתובת עבור מי שמחפש וצריך להתייעץ בנושאים בתחום הדפסה ומסגור ברמה מוזיאלית. שירותי בית המלאכה מתאימים גם למעצבים ומעצבי פנים בהפקת פרויקטים ועבודות אומנות לבתים ולבתי מלון במחיר הגיוני וברמה הגבוהה ביותר. לשם המחשה, בניית מסגרת לתצלום, איור או ציור תתחיל מעיבוד של העץ הגולמי ועד לצביעה ידנית של המסגרת תחת ידה של אמנית צבע.

נכון לעכשיו מי שמרכיבים את הלקוחות של בית המלאכה הם: אמנים מהשורה הראשונה, אספנים, גלריות ומוזיאונים מכל הארץ. צלמים ואמנים בתחילת דרכם וגם אנשים פרטיים שרוצים איכות לא מתפשרת וטעם טוב להדפסה ומסגור עבודות האומנות לביתם.

הערך המוסף שרע ואתי מביאים עם שאר הצוות, הוא יכולת להתאים מגוון רחב של ניירות פיין ארט להדפסת אומנות ולייצר פתרונות יצירתיים למשימות הצבה ומסגור בהזמנה אישית והכל תחת קורת גג אחת.

העובדים בבית המלאכה לצילום מגיעים מעולם האומנות ובעצמם יוצרים. כולם מומחים בתחומם, עם תחושת שליחות ואמונה כי כל הזמן אפשר להתפתח וללמוד, להמשיך ליצור, לחדש תוך כדי הקפדה על דייקנות מקצועית.


מלבד בית המלאכה ברחוב הזרם, ניתן למסגר ולהדפיס בגדלים קטנים יותר ובמחירים נוחים, בסניפיהם הקטן "סקוור איילנד" שנמצא ברחוב מקווה ישראל 18, ת"א ולהזמין אונליין צילומים של אמנים ישראלים באתר הפרינטים

"רע בית מלאכה לצילום", מקום שחרט על דגלו כי לא צריכה להיות הפרדה בין חיי היומיום לבין אומנות וכי ערך היופי מעניק עומק למרחב מסביבנו.

לבירורים והזמנות: במייל info@theprinthouse.co.il (פגישות ייעוץ בתאום מראש)

אתר הבית- הזרם 1, תל אביב

סקוור איילנד- חנות להדפסת תמונות

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף רע בית מלאכה לצילום, בשיתוף רע בית מלאכה לצילום
  • עוד באותו נושא:
  • צילום
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully